30. kapitola

1.7K 61 12
                                    

Zrovna jsem papírek chtěla rozbalit, když se ve dveřích objevil Shawn. Když uviděl papír, který jsem držela v ruce, ruchle ke mně přešel a vytrhl mi ho z ruky. Prohlížela jsem si ho zmateným pohledem. Skrývá přede mnou něco? Popadl košili, kterou jsem předtím odložila zpět na židli a zmizel z pokoje pryč. Okamžitě jsem šla za ním.

Zrovna si obouval boty, když jsem taky došla dolů. ,,Co bylo na tom papírku? Proč si mi ho vytrhl z ruky?" zeptala jsem se poměrně v klidu. Uvnitř jsem ale měla chuť křičet. ,,Nebylo to nic důležitého" pokrčil rameny. ,,Když to není nic důležitého, tak mi to ukaž" zkřížila jsem si ruce na prsou. ,,Hale, teď nemáme čas se hádat a na tom papíru není nic, co by si potřebovala vědět. Prostě mi věř, dobře?" pronesl s nervózním úsměvem na tváři. Kývla jsem na souhlas...

***

V parku už čekali Hazel, Dan a Laura. Adam šel prý ještě něco zařídit. Jakmile jsme došli do parku, pustila jsem Shawnovu ruku a místo k němu si sedla mezi Lauru a Hazel. Neměla jsem chuť s ním vůbec mluvit.  Možná si myslíte, že je to kravina se na něj jen tak urazit, ale kdyby to co je na tom blbém papíru napsané nebylo důležité, ukázal by mi to.

,,Tak co bylo včera něco?" strčila do mě ramenem s úšklebkem Laura. ,,Ne" odpověděla jsem naprosto normálně. ,,Stalo se něco?" zeptala se Hazel. ,,Ne" ,,Co se stalo mezi vámi dvěma?" zeptal se Daniel. Očividně si všiml, že Shawn je zamlklý, a že jsem si nesedla k němu ale k holkám. ,,Nic všechno je v pohodě" usmál se Shawn falešně. Ani jeden z mích kamarádů ale nevypadal, že by mu to věřil.

Víte jak moc jsem si ještě před necelými dvaceti čtyřmi hodinami přála ho mít u sebe? Tak přesně to už mě přešlo. Byla bych radši kdyby tu teď nebyl. A vůbec nejlepší by ale bylo kdyby mi řekl co je na tom papíru.

Z mého přemýšlení mě vytrhl hlas Laury. ,,Hale pojď se mnou něco ti ukážu" zašeptala mi, já kývla a zvedla se. Laura mě táhla až na druhou stranu parku, kam ostatní ani nedohlédli. ,,No, co si mi chtěla ukázat?" ,, Vlastně nic. Co se stalo mezi tebou a Shawnem? Ublížil ti? Pohádali jste se?" zeptala se starostlivě. ,,Nic se nestalo" svěsila jsem hlavu ke svým botám. Jsem špatná lhářka. ,,Danielle, jestli se něco děje tak mi to koukej říct" naléhala dál a stiskla mé dlaně ve svých. ,,Nic se nestalo. Jen mě ráno Shawn poprosil ať mu přinesu košili a když jsem jí vzala ze židle, vypadl z ní papírek. Ve chvíli kdy jsem si chtěla přečíst co je na něm napsané, přišel do pokoje a sebral mi ho a já nevím co si mám o tom myslet. Prý na něm není nic důležitého, ale kdyby nebylo, tak mi to ukáže" pokrčila jsem sklesle rameny.

Prostě jsem měla pocit, že mi nedůvěřuje. Měli by jsme si říkat všechno, ale to on zřejmě nedělá. Po tváři mi začala téct slza. Urychleně jsem jí setřela.

,,Notak, snad mi tu nebudeš brečet" stiskla mě Laura v objetí. Nemluvila jsem. Nebylo to zapotřebí. Její objetí mi dávalo tu oporu, kterou jsem teď potřebovala.

***

Po chvíli jsme se už i s Adamem přesunuli do kavárny. Bylo tam příjemně. Sedla jsem si tentokrát vedle Shawna. Né že by jsme si to vysvětlili a nebo něco podobného, ale nechtěla jsem Adamovi vysvětlovat naší ,,hádku".

Levou ruku jsem měla pod stolem. Jakmile se mě ale za ní pokusil Shawn chytit, ucukla jsem s ní. Neměla jsem zájem o jeho dotyky, jeho lásku. Né teď. Byla jsem uražená. V hloubi duše bych ho nejradši objala, ale doufala jsem, že když budu dělat uraženou, řekne mi co je na tom papírku.

,,Půjdu už domů" ozval se po chvíli a já se naštvaně zvedla taky. ,,A dost! Tohle mě nebaví. Proč mi prostě neřekneš co je na tom papíru. Nemám náladu na ty tvoje tajnůstky a jestli mi nevěříš, tak tenhle vztah nemá cenu. Vím, že pro tebe je to možná kravina ale já chci vědět co se děje" chytla jsem ho za zápěstí. ,,Nemůžu ti říct co je na tom papíru, ublížilo by ti to. Stačí, že to ničí mě" zakroutil hlavou na nesouhlas. Napřáhla jsem se a ve vteřině se moje ruka ocitla na jeho tváři. Chvíli jsem na něj koukala naštvaným pohledem zatímco on stále nechápal co se to stalo a pak jsem odešla...

Jedné holčině jsem slíbila, že tahle kapitola bude dřív, ale tak trochu to nevyšlo 😅 Každopádně už jí máte tady ❤ Jestli jste si mysleli, že vám tak rychle řeknu co je na tom papíru, tak jste se mýlili 🙃❤ Ještě si chvilku počkejte, možná to bude v další kapitole 😏💕 Mám vás ráda a děkuju za podporu 🙈❤

Bad Reputation (Shawn Mendes) ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat