Doma jsem si sedla ke stolu a začala si projíždět sociální sítě. Shawn přišel pár minut po mně. Neprohodili jsme na sebe ani slovo. Sebral si tašku s dresem, pitím a kopačkama a odešel. Při odchodu nezapomněl pořádně třísknout vchodovými dveřmi.
Schovala jsem si obličej do dlaní. Opět se mi hnaly do očí slzy, ale já se je snažila potlačit. Musím přestat být takový slaboch. Chmátla jsem po mobilu, když jsem uslyšela zvuk příchozí zprávy.
Laura: Tak kde jsi? Zápas začíná za deset minut. Čekáme tu na tebe :)
Já: Už jsem na cestě ;)
Napsala jsem a rychle vstala od stolu. Popadla jsem klíče a peněženku a rozběhla se dolů. Nechtělo se mi tam, ale nemohla jsem zklamat kamarády. Shawn odjel na motorce, takže to budu muset vzít autobusem.
***
Doběhla jsem na místo přesně včas. Zápas právě začal, když jsem vešla na školní stadion.
Okamžitě jsem si sedla vedle Laury, která byla zrovna zabraná do fandění. Vedle ní seděl ještě Daniel, Hazel a Adam. ,,Kde jsi byla?" zeptal se Daniel, když si mě konečně po několika minutách všiml. ,,Jen jsme se trochu pohádali se Shawnem ohledně toho incidentu na chodbě" pokrčila jsem rameny a dále sledovala zápas. ,,Proč?" nechápala Laura. ,,Žárlí a teď se mnou nemluví" zatvářila jsem se poněkud sklesle. Nikdo už nic neříkal a tak jsem sledovala zápas. Zrovna dal Cameron gól druhému týmu. Taky jsem začala fandit. Pomáhalo mi to se uklidnit.
***
Posledních pár sekund do konce zápasu a je to nerozhodně. Najednou jsem rozeznala Shawna, který celý spocený a udýchaný běžel na bránu. Vykopl míč a ten přesně sekundu před koncem skončil v brance. Okamžitě se celý náš tým začal radovat. Rozběhli se k Shawnovi a někdo si ho vysadil na ramena.
Rozhodla jsem se prolomit tu stěnu, co teď mezi sebou máme. Rozběhla jsem se dolů a přeskočila zábrany až do hřiště. Shawn už stál pevně na zemi. Stále se usmíval jako sluníčko. Když mě ale spatřil, úsměv z tváře mu zmizel.
,,Myslel jsem, že nepřijdeš" zamračil se. ,,Přišla jsem kvůli kamarádům" kývla jsem hlavou za sebe na kamarády, kteří stále seděli na tribuně. ,,Promiň" šeptla jsem a přiblížila jsem se blíže k němu, abych mu mohla dát polibek. Než jsem se ale vůbec stihla dotknout jeho rtů, odstrčil mě od sebe takovou silou až jsem se zapotácela. ,,Oblíbenec ti jde támhle" zatvářil se naprosto vážně a pokynul hlavou ke Cameronovi. Pak se rozešel pryč.
Teď se mi chtělo vážně brečet. Jak mi tohle mohl udělat? Jen jsem Camerona objala, protože byl v háji a on mě za to teď bude doživotně nesnášet. Nevím co jsem komu udělala.
Stále jsem stála na stejném místě. Na hřišti, kde právě můj přítel střelil vítězný gól a pak mě poslal do prdele. Stále jsem sledovala jeho vzdalující se záda. Tak ráda bych se za ním teď rozběhla. Nevím jestli bych ho první chtěla obejmout a políbit a nebo mu vrazit facku, protože mi tak moc ubližuje.
***
Doma jsem okamžitě zašla do sprchy. Tam už jsem to ale nevydržela a pod proudem tekoucí vody jsem se rozbrečela.
Zase přišli ty myšlenky na sebevraždu. Tentokrát byli tak silné, že jsem jednoduše nebyla schopná odolat té žiletce ležící na poličce nad umyvadlem.
Vzala jsem jí do dlaně a roztřeseně si poprvé přejela po zápěstí. Vykřikla jsem bolestí. Tentokrát jsem jí zařízla dost hluboko.
Shawna, který už spal, to zřejmě probudilo. ,,Danielle co se děje!?" zakřičel a pokusil se otevřít dveře, které ale byli zamklé. Ignorovala jsem ho a žiletku, kterou jsem stále svírala v ruce, jsem si zabořila do zápěstí podruhé.
Svezla jsem se po stěně na zem a tam jsem zůstala sedět.,,Danielle otevři! Co se děje!? Proč si křičela!?" křičel Shawn zoufale za dveřmi a dokonce do nich i mlátil pěstmi. Teď už jsem ani odpovědi nebyla schopná. Čím dál tím více se mi rozmazával obraz před očima a přes své vzlyky jsem se nemohla ani nadechnout.
Nakonec se mi před očima zatmělo úplně a jeho křik ustál...
Hello 🙃 Názor na tuhle kapitolu? 😏 Mně se vcelku líbí #egoup 😅 Chtěla bych vám hrozně moc poděkovat za podporu a zeptat se vás, jestli po skončení téhle knížky, budete chtít i druhý díl ❤ Protože mám ještě spoustu nápadů ale tuhle knížku chci do max. 10-15 kapitol ukončit 😅 Dejte mi vědět dole v komentářích 😊 Budu ráda za každý hlas a komentář ❤❤❤
ČTEŠ
Bad Reputation (Shawn Mendes) ✅
FanficJe těžké milovat někoho, o kom víte, že vás může zničit. Ale ještě těžší je, se od něj držet dál.... Upozornění: Obsahuje vulgarismy... Největší úspěchy: #42 v kategorii fanfikce 30.3.2018 #50 v kategorii fanfikce 14.4.2018 #54 v kategorii fanfikce...