3. Bölüm

2.3K 160 13
                                    

Luhan odanın kapısını çalmadan birden içeri girince üç kişi aynı anda kafasını kaldırıp ona baktılar. O anda şaşkınlıktan ne diyeceğini bilemeyen üçlünün gözleri yuvalarından fırlamış gibi görünüyordu. Luhan bu duruma gülümsemeden edemedi. 

"Hey sakin olun kötü bir şey yok sadece çalışanlarıma merhaba demek istedim." dedi Luhan gülmemeye gayret ederek.

İlk konuşan Baekhyun olmuştu. "Yapmamızı istediğiniz herhangi bir şey mi var efendim" dedi tedirgin bir şekilde.

"Hayır, sadece sizin departman çok iyi çalışıyor satışlarımızda artış olmasında epeyce etkili olmuşsunuz bu nedenle sizinle tanışıp teşekkür etmek istedim." dedi Luhan tam bir yönetici gibi konuşarak. Aslında bunları dosyaları incelediğinde görmüş ve etkilenmişti bu nedenle söylediklerinde samimiydi.

"Teşekkür ederiz efendim." dedi Baekhyun. 

"Lay ayrıca seninle birlikte çalıştığımızı bilmiyordum bana bir merhaba demeliydin." dedi Luhan yamuk bir gülümseme ile ve Lay'in masasının önündeki sandalyeye oturdu. Bir taraftan da gözleri odanın içinde Minseok'u arıyordu ama bulamamıştı.

"İsterseniz böyle oturun Luhan Bey.." dedi Lay kendi koltuğunu göstererek.

"Hayır, gerek yok ve bana Luhan diyebilirsin seninle arkadaştık hatırladığım kadarıyla.." dedi Luhan arkadaşça bir tavırla.

" Ah evet öyleydi ama şimdi bu doğru olur mu bilemedim?" dedi Lay çekingen bir şekilde.

" Ben sorun olmadığını düşünüyorum neden olsun ki?" dedi Luhan bir yandan da merakla etrafına bakıp birilerini ararken. Dayanamayıp sormaya karar verdi ve Chanyeol'e döndü.

"Sizin  departmanın sorumlusu nerede?" diye direkt sorulunca biraz afalladı Chanyeol. Oysaki pot kırmamak için konuşmama kararı almıştı şimdi ne yapacaktı soru ona sorulmuştu. Ses gelmeyince "Bilmiyor musun?" diye tekrar sordu Luhan Chanyeol'e bakmaya devam ederek.

"Aa şey bizim pat.. şey yani Minseok Bey" diye Chanyeol kekelerken Luhan gülmemek için dudaklarını ısırıyordu. "Şey oldu müşteri.. yani bir müşteri ile ilgili problem çıktığı için.. yani o konu ile ilgileniyor." diye zorlukla cümlesini tamamladı Chanyeol.

"Ufak bir sorun çıkmış bu nedenle müşteri ile görüşmeye gitti ama şimdi gelir. İşleri çok çabuk halletmek gibi süper güçleri var." dedi Lay arkadaşı ile övünerek. Luhan'ın yüzüne kocaman bir gülümseme yayıldı duyduklarından sonra. Tam o sırada kapı açıldı ve içeri Minseok girdi. Karşısında Luhan'ı görünce birden kaşları çatıldı sen burada ne arıyorsun der gibi yüzüne bakmaya başladı. Bunun tam aksine Luhan gözleri parlayarak içten bir gülümsemeyle bakıyordu ona.

"Hoş geldin bizde senden bahsediyorduk." dedi Luhan tam gözlerinin içine bakarak. 

"Affedersiniz ama benimle ne gibi bir işiniz olabilir?!" dedi Minseok masasına doğru geçerken yüzünde en ufak bir gülümseme belirtisi yoktu. Bugün işler hep ters gitmişti ve yapması gereken onlarca iş vardı bu nedenle playboy patron ile vakit kaybetmek istemiyordu.

Masasına geçip oturduğunda Luhan'ın da onun masasının karşısındaki koltuğa oturduğunu görünce gözlerini sonuna kadar açarak şaşırmadan edemedi. Bu adam ne yapmaya çalışıyordu neden sırıtarak bakıp duruyordu. Bu gerçekten canını sıkıyordu ve kovulmayı göze alarak konuşmaya başladı. 

"Ne söyleyeceğinizi gerçekten merak etmeye başladım!" dedi ukala bir tavırla Minseok. Luhan hiç böyle bir tavır beklemiyordu ama yine de ondan hoşlanmıştı. İlk defa birisi ona böyle davranıyordu saygısız sayılmazdı ama kesinlikle saygılı da değildi. Odadakiler de şaşkınlıkla izliyorlardı. Minseok'un içine başka birisi mi girmişti o güler yüzlü sevecen kişi gitmiş ukala birisi gelmişti ve arkadaşları bunu ilk defa görüyorlardı.

Senden Nefret EdiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin