21. Bölüm

1.7K 118 44
                                    

Minseok Luhan'ı odasına götürmüştü önce sakin kafayla konuşup düşünebilmeleri için. Luhan odanın içinde gidip gelirken elinden tutarak oturttu.

"Sakin ol biraz ve olanları gözden geçirip ne yapacağımızı ya da neler yapmamız gerektiğini planlayalım."

"Seni buradan götürmem gerek." dedi Luhan daha önce defalarca söylediği şeyi yeniden tekrar ederek.

"Nereye? Neden götüreceksin?"

"Seni hiç kimsenin bulamayacağı bir yere götüreceğim yalnız benim olduğum.. Sadece bana ait olduğun.."

Minseok gülümsedi sevgilisinin söyledikleri karşısında "Çok tatlısın ama gerçekleri konuşalım artık, böyle bir dünya yok sadece ikimizin olduğu ya da beni hapsetmedi mi düşünüyorsun?" dedi tek kaşını kaldırarak.

"Hayır, tabi ki hayır sadece sen benimsin ve gerçek olmasa bile söylenti çok canımı sıkıyor.."

"Eminim bir yanlış anlaşılma var bu nedenle Jimin nuna ile konuşmalıyız."

"Hayır, onun senin yanına yaklaşmasını istemiyorum!"

"O senin ablan sinirle yanlış şeyler söyleme ayrıca bu iş beni de ilgilendirdiği için birlikte konuşmalıyız, üçümüz tamam mı?"

"Tamam." dedi Luhan uslu söz dinleyen bir çocuk gibi.

"Ayrıca ben seninim zaten sen de benim değil mi?" dedi Minseok sevgilisine yaklaşıp gülümseyerek.

"Öyle evet kesinlikle ama senden duyunca çok daha farklı." dedi Luhan ağzı kulaklarında sevgilisine sarılırken.

"Bir de beni sevdiğini söyle o zaman hiçbir şeyim kalmayacak." dedi keyifle. 

"Ben de ne zaman bunu isteyeceksin diyordum." dedi Minseok kıkırdayarak.

Luhan sevgilisine daha sıkı sarıldı ve konuştu."Sinirlendiğim zaman iyi gelen şeyleri buldum 1-beni sevdiğini söylemen 2- bana ait olduğunu söylemen 3-beni öpmen 4- daha ileriye gitmen.." diye sayarken iki sevgili keyifle birbirine sarılmış gülüşüyordu.

Tam bu sırada davetsizce kapı açıldığında içeri Jimin girdi. Luhan öfkeyle ablasına döndü. "Sen.." dedi ne söyleyeceğini bilemez bir şekilde. Ablası da öfkeli duruyordu.

"Size neden ulaşamıyorum ben?!" dedi öfkeyle ablası.

"Bir de tüm yaptıklarından sonra üstte çıkıp bizi mi azarlayacaksın?!" dedi Luhan öfkesinden bir şey kaybetmeden.

"Sakin olun önce konuşalım." dedi Minseok iki sinirli kardeşin arasında kalarak.

"Üzgünüm Minseok gelirken birisi beni tebrik etti tüm sinirimi ayağa kaldırdı."

"Ne tesadüf beni de tebrik ettiler hem de bir değil bir kaç kişi." dedi Luhan ablasına küçümseyici bakışlar atarak.

"Demek böyle davranacaksın Luhan." dedi ablası kırgın bir şekilde. Minseok iki kardeşin arasına girmenin doğru olmayacağını düşünerek kenardan izlemeyi tercih etti.

"Nasıl davranmamı istiyorsun anneme benim sevgilimle evleneceğini söylemişsin.. Ne yapmalıyım tebrik mi etmeliyim!" dedi Luhan biraz daha sakin olmaya çalışarak.

"Beni tanıyorsun annemi de tanıyorsun ve benimle konuşmadan duyduklarına inanmayı seçiyorsun." dedi ablası gücenmiş bakışlarını Luhan'a dikerek.

Luhan ablasının sözleri karşısında ezildiğini hissetti. Her zaman doğru kelimeler seçer ve onu alt ederdi. Şimdi de aynı şeyi yapıyordu, ablası hep onun yanında olmuş ona hep doğruları söylemişti ama annesi için bu geçerli değildi işleri kendi uygun gördüğü şekilde anlatmayı severdi.

Senden Nefret EdiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin