24. Bölüm

1.3K 96 26
                                    

Luhan ve Booyong birbirlerine öldürecekmiş gibi bakarken onları izleyen Minseok ve Jimin şaşkınlıkla olayların ne zaman bu hale geldiğini anlamaya çalışıyorlardı.

"Unni kusura bakma ama kardeşinin böyle bir hödük olduğunu bana söylememiştin erkeklere tahammül edemiyorum özellikle bu tür erkekleri görmek bile istemediğimi biliyorsun. Şu koluma bak kızarmaya başladı bile.." diye kolunu uzattı jimin'e.

Koluna baktıklarında gerçekten hafifçe kızardığını gördüklerinde Luhan'a döndüler.

"Yanlışlıkla olmuştur zarar vermek için yapmadığımı biliyorsunuz." dedi Minseok'a bakarak sonra ablasına dönerek devam etti "Abla sende benim Minseok'a yaklaşanlardan nefret ettiğimi biliyorsun. Bu işin olmayacağı başından belli hadi gidelim." Sevgilisini kolunun altına almış vücut diliyle de gitmek istediğini belli ediyordu.

"Lütfen böyle yapmayın.. Luhan sakin ol biraz.. Booyong sende.."

"Üzgünüm abla ama benden bu kadar!"

"Asıl benden bu kadar seni erkek müsveddesi!"

"Çok sevinirim!.. eğer senden bu kadarsa önden gidersen çok sevinirim!" Luhan ukala bir şekilde konuşmaya devam ediyordu.

"LUHAN!" diye bağırdı Jimin. "Nasıl senden büyük birisiyle böyle konuşursun hem de bir bayanla!"

"Ne olduğu umurumda değil." dedi Luhan vücudunu ters yöne dönerek.

"Kafayı yemek üzereyim hala bunları dinlediğime inanamıyorum!" Booyong sinirle çantasını alıp toparlanmaya başladı.

Jimin olayları nasıl toparlayacağını bilemediği için Minseok' tan yardım istemeye karar verdi ama o da henüz olayın şokundan çıkamamış gibi görünüyordu.

"Minseok." diye seslendi. Ne olduğunu kavramaya çalışırken şaşkınlıkla kendisine seslenen Jimin'e baktı.

"Ah! Jimin nuna."

"Bana yardım et.. Luhan ile ilgilenir misin?" diye fısıldadı. Minseok önce ne yapması gerektiğini bir süre düşündü sonrasında kendisini çekiştirmeye çalışan sevgilisine karşı çıkarak kollarından sıyrıldı. 

Luhan neler olduğunu anlamaya çalışarak baktı. Minseok imalı bakışlarını yönelterek konuştu.

"Yapman gereken bir şey olduğunu düşünmüyor musun?"

"Ne yapacağım?" diye sordu Luhan çaresiz bir şekilde.

"Özür dilemek gibi.." dedi Minseok yeni tanıştıkları kadının kolunu gözleri ile işaret ederek.

Luhan ne yapacağını bilemez şekilde bir süre kaldıktan sonra yeniden suçlu çocuk moduna geçti. Booyong'un yüzüne bakmadan yarım ağızla ve duyulur duyulmaz bir sesle "özür dilerim." dedi.

Jimin ve Minseok Luhan'ın ani değişimlerini bildikleri için gülmemek için kendilerini tutarken Booyong şaşkınlıkla bakıyordu.

"Minseok sen Luhan'ı al ben de Booyong ile gideyim bir süre sonra sakinleşip tekrar konuşalım." 

Minseok tamam anlamında kafasını sallayıp sevgilisinin elinden tuttu ve sessiz bir köşeye doğru götürdü. Jimin de arkadaşını diğer yöndeki uzak köşeye götürdü.

 Luhan suratını asıp oturduğunda onu dürterek sordu Minseok "Luhan neden böyle yapıyorsun?"

"Onunla evlenmek istemiyorum çünkü!"

"Peki ne yapmayı planladın evlenmezsen yani önümüzdeki hafta için planın ne?"

"Başka birini bulabiliriz senden hoşlandığını söyleyen biriyle asla evlenmem!"

Senden Nefret EdiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin