Jimin telefondaki resimlere yeniden bakıp daha dikkatli incelerken Booyong da ona eşlik ediyordu. İki kadın kıkırdayarak resimlere bakarken Luhan ve Minseok'a döndüler.
"Bunlar düğün fotoğraflarına benzemiş bizimkiler resmen komedi.." dedi Jimin.
"Evet unni o neydi öyle hemen bittiği için mutluyum kendimi berbat hissetmiştim."
Luhan ve Minseok suçlu çocuklar gibi duruyordu. Luhan savunma ihtiyacı hissederek konuştu.
"Ne var ki? Gerçek bir düğün olacak mı sandınız?"
"Tamam gerçek bir düğün olmayabilir ama babamın kolunda yürüyüşüm düğünden uzun sürdü.. Ya o konukların suratı ne haldeydi. Tek sırıtanlar bu önceki düğünde bulunanlardı." dedi Jimin elindeki telefonu göstererek.
"Kusura bakma abla ama biz zaten evliydik yeniden orada yemin edemezdik dimi?..."
Flashback
Düğün anı
Luhan ve Minseok rahibin yanında dikilip birbirine sırıtırken gelinler babalarının kollarında ağır adımlarla konukların arasında onlara doğru ilerliyordu.
Damatlar gelinleri babalarının kollarından alıp rahibin karşısına dikildikleri sırada Luhan aniden döndü ve konuklara doğru konuşmaya başladı.
"Değerli konuklar buraya klasik bir düğün töreni görmek için geldiğinizi biliyorum ama biz bunu istemiyoruz. Hep birlikte konuşarak buna karar verdik tabi ailelerimizi kırmamak için buraya kadar gelip karşınıza çıktık.."
Booyong'u göstererek devam etti.. "Gördüğünüz bayan bir feminist aslında onu bu düğüne zorla ikna ettim. Ancak gelinliği giymeyi kabul etti..
Sonra Minseok'u göstererek konuşmasını sürdürdü. "Minseok'un ne kadar utangaç olduğunu bilemezsiniz insanların karşısında öpüşmekten nefret eder. Bazı şeyler bize özel olmalı değil mi? Bugünün kahramanları biz olduğumuza göre bu isteğimizi hoş karşılayacağınızı düşünüyoruz. Saçma bir yemine gerek yok ya da herkesin önünde öpüşmeye.."
Bu sefer rahibe dönüp "Evlenmeyi kabul ediyor musunuz? diye sorabilirsin." dedi. Rahip ile önceden görüştüğü için şaşırmadan denileni yaptı adam.
Önce Luhan yüksek sesle "EVET" dedi sonra şaşkın bir şekilde duran diğerleri de ona uyarak "Evet" dediler.
Tüm kontrolü elinde tutan Luhan konuşmaya devam etti sırıtarak.
"Evlendiğimize göre bir de düğün fotoğrafımız olsun sonra dağılabiliriz."
Aileler söylenerek gelin ve damatların yanına geldi. Tüm salon fısıltıyla çalkalanıyordu.
Luhan Minseok'un annesini çağırdı. "Anne buraya gel sen burada dur." dedi Jimin ve Minseok'un arasını göstererek. Sonra Booyong'un anne ve babasını çağırdı, onları da kendi aralarına aldı. Kendi anne babası gelip iki damadın ortasına geçmek isteyince "Hayır anne sen ablamın yanına gitmelisin baba sende ablamın diğer yanına orada yalnız kaldı." dedi sırıtarak.
Luhan Minseok'a doğru sokulmuş, kollarını ona dolayıp gözlerinin içi gülerken diğerleri ne olduğunu anlayamamış ama durumun tuhaflığından ya da sinirden garip bir şekilde gülüyorlardı.
Flashback and
Düğün anını hatırladıklarında kadınlar sesli bir şekilde gülmeye başladılar. "Gerçekten nasıl bir saçmalık yaşadık öyle, şimdi komik geliyor düşününce ama o zaman sinirden gülüyordum." dedi Booyoong gülümseyerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senden Nefret Ediyorum
FanfictionEXO Fanfiction Çift: Xiuhan Tür: Romantik komedi (olduğu kadar :P)