8. Bölüm

1.9K 148 15
                                    

Minseok kliniğin içerisinde bulunan küçük lavaboda kısılıp kalmıştı. Luhan içeride olduğu için dışarıya çıkamıyordu gidecek başka yerde yoktu. Kapının önünde içeridekilerden birkaç metre ötede korkudan titreyerek öylece kalmıştı. Sadece onu fark etmemeleri ve Luhan'ın bir an önce gitmesi için dua ediyordu.

Luhan ve ablası uzun bir sarılmadan sonra oturdular. Minseok ise içeriden onları dinliyordu kalp atışlarının duyulacağından korkarak.

"Nasıl sürprizimi bozarsın kim söyledi." dedi ablası kardeşinin omzuna hafifçe vurarak.

"Ben öğrenirim ne sandın ama yine de daha erken söylemeni isterdim."

"Aslında sana biraz çıtlatmaya çalıştım ama kafan meşgul gibiydi son telefon görüşmelerimizde ben de meşgul olduğunu düşünerek taşınma işleriyle zaman kaybetmeni istemedim. Bu nedenle sürprize karar verdim."

"Meşgul gibi mi görünüyordum.."

"Evet telefondan bile fark ettim bir değişiklik var sende.."

"Aslında var ve ilk söyleyeceğim kişi de sensin." dedi Luhan manalı bir şekilde gülerek.

"Çok merak ettim  ama şimdi." diyerek meraklı bakışlarını kardeşine dikti.

Luhan ablasının kulağına eğilerek fısıldadı.

"Aşık oldum." daha sonra arkasına yaslanarak ablasının tepkisini bekledi.

"NE!" diye çığlık attı ablası ayağa kalkarak. 

Çığlık ile odanın içerisindeki lavaboda olan Minseok da korkuyla olduğu yerde sıçradı. ‘Ne oldu hiçbir şey duyamadım.’ diye düşündü.

"Ne dedin tekrar söyle yanlış duymadım değil mi? Gerçek mi bu? Ne zamandır bu anı bekliyorum biliyor musun?" diye hiç durmadan arka arkaya sorular üretmeye devam ederken Luhan araya girdi.

"Sakin ol sakin.." diyerek ablasını kollarından tutarak önce sakinleştirdi sonra oturttu.

"Doğru duydun kardeşin aşık oldu."

"Bu yüzden daha yakışıklı geldin gözüme demek."

"Ben her zaman yakışıklıyım"

"Çok mütevazisin!" dedi ablası ve kardeşine sarıldı.

Ayrıldıktan sonra hemen konuşmaya başladı. "Kim bu şanlı kişi hemen beni tanıştırmalısın çok merak ediyorum.."

"Orada biraz dur aşık oldum dedim sevgiliyiz çıkıyorum demedim."

"Bu ne demek?"

"İlk defa aşık olduğum için ne yapacağımı bilmiyorum demek, söyleyemedim ve maalesef onun da bana pek ilgisi yok gibi.." dedi Luhan dudağını sarkıtarak.

"Şimdi daha çok merak ettim." dedi ablası.

"Şu an seni tanıştıramam ama bana kalp nasıl kazanılır yardımcı olursan ne istersen yaparım."

Minseok içeriden konuşmaları dinlerken duydukları karşısında sinirlenmeye başlamıştı. ‘Demek aşık olmuş ben de gelmiş ablasına nefret ettiğim kişiden hoşlanıyorum diye kalp nakli istiyorum öğrenirse rezil olacağım. Bir an önce buradan çıkmalıyım Luhan'ın buradan gitmesi gerek..’ diye kendi kendine düşünürken onu odadan çıkartmak için aklına bir fikir geldi ve Lay'e mesaj attı.

Kime: Lay                                                                                                                                

Senden Nefret EdiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin