Bir haftadır ne yaptığımı bilmiyordum. Onu evine kadar takip ettiğimi fark ettiğimde buna bir son vermem gerektiğini düşünerek yaptığım saçmalıklara bir son verdim. Artık Minseok ile uğraşmıyor, onu sinirlendirmiyordum. Hatta onu görmemek için uğraş veriyordum. Duygular bastırılabilir sanıyordum ama yanılmışım bugün onu o adamla gördüğümde çıldırdığımı sandım ilk defa yaşadığım bir duyguydu. Aşık olduğumu inkar etmek için birçok kişi ile birlikte oldum bu bir hafta boyunca ama Minseok'un "sizden nefret ediyorum" deyişi onlarla yaptığım seksten daha haz vericiydi. Odada ona yaslanmama izin verdiği anlarda cennette olduğumu düşündüm. O büyülü anı bozduğu için Lay'i yumruklamak istedim. Nasıl bir belaya bulaşmıştım. Düşünceler içinde kaybolmuşken kapı çaldı ve Lay sırıtarak içeri girdi.
"Özür dilerim sanırım biraz önce iş görüşmenizi böldüm.." dedi imalı şekilde sırıtarak "Ama gerçekten ona ihtiyacımız vardı." diye ekledi bu sefer normal bir tonda.
"İyi sorun değil." dedim ama aslında büyük sorundu.
"İstersen sana bazı sırlar verebilirim ama istemelisin." dedi. Anlamamış gibi yaparak sordum.
"Ne sırrı, neden sırra ihtiyacım olsun?"
"Minseok ile ilgili." Aslında meraktan ölüyordum kendime bile yeni itiraf etmişken henüz Lay'e söylemeye hazır değildim. Şu an kafam karışıktı.
"Bilmem gereken bir şeyse söylemelisin neden istemeliyim ki?"
"İnat etmeye devam edeceksin demek sizi izlemek çok zevkli benim için sorun yok." dedi sırıtarak ve odadan çıktı.
"Sen her şeyi çok biliyorsun!" dedim arkasından duyulur duyulmaz bir sesle.
-------------------------------------------------------
Minseok'un bakış açısı
Bu adamın gerçekten tuhaf olduğunu düşünüyorum. Önce sürekli benimle uğraşıyor, sonra görmezden geliyor, daha sonra odasında oturmamamı istiyor omzuma kafasını yaslayarak. Peki şimdi ne yapıyor. Odasında onunla çalışacağım Ar-Ge çalışması yapılacakmış hem de sadece ikimiz. Nasıl bir çalışma iki kişiyle yapılır, o iki kişiyle beyin fırtınası mı yapacağız. sinirlenme diye sürekli kendime telkin veriyorum ama nasıl bir işse hep onun dediği oluyor ve bir haftadır odasında istediği çalışmayı yapıyoruz. En saçma şeyleri isterken nasıl oluyor da hep onun dediği oluyor. Çünkü o patron ve birçok saçma mazereti var. Bir haftadır olanları düşündüğümde çıldıracak gibi oluyorum.
Flashback
5 gün önce
Luhan odaya girdi ve Minseok'un karşısına geçip "Bütün hafta sonu düşündüm ve şirket için araştırma geliştirme çalışması yapılması gerektiğine karar verdim. Bunun için bu hafta boyunca benim odamdasın. Bu işten ikimiz sorumluyuz" dedi ciddi bir ifade ile.
"Bunun için şirkette ayrı bir bölüm yok mu?" dedi Chanyeol.
"Sen oyununda kaçıncı leveldesin!!!" dedi Luhan kapa çeneni der gibi.
"Kesinlikle Ar-ge çalışması yapmalısınız bu şirket için çok iyi olacaktır zaten benim patronum bu işlerde çoook iyi" dedi Chanyeol Minseok'u göstererek. Luhan'ın yüzüne kocaman bir gülümseme yayıldı.
"Kesinlikle katılıyorum bu şirketin iyiliği için muhakkak yapılması gereken bir iş." dedi Lay Luhan'a destek vererek.
"Ağzınızdan çıkanı kulağınız duyuyor mu? Hayatımda böyle saçmalık görmedim!" dedi Minseok şaşkın bir ifade ile. Ne olduğunu anlamadan arkadaşlarının Luhan'a verdiği saçma destek yüzünden kendisini onun odasında bulmuştu ve bir hafta bu şekilde olacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senden Nefret Ediyorum
FanficEXO Fanfiction Çift: Xiuhan Tür: Romantik komedi (olduğu kadar :P)