PERSPEKTYWA MICHAELA
Gdy dowiedziałem się że Rayan jest homo tak samo jak ja to myślałem że wybuchnę z radości. Z jednej strony cieszyłem się z tego, a z drugiej bałem się, że Dylan i James nie dadzą mu spokoju tak samo jak mi, bo są homofobami. Dzisiaj nie pojawiłem się w szkole, bo nie miałem ochoty tam iść. Po południu zdecydowałem się wybrać do pobliskiego parku. Zabrałem ze sobą gitarę i poszedłem. Usiadłem niedaleko stawu bod drzewem i zatraciłem się w muzyce.
PERSPEKTYWA RAYANA
Dzisiaj w drodze do szkoły nie towarzyszył mi Michael trochę mnie to zasmuciło. Przez większość dania siedziałem sam, niby nigdy z Michaelem nie rozmawialiśmy na lekcjach, ale z nim czułem się jakoś lepiej. Dzisiaj znowu była lekcja polskiego uhh.
-Rayan przeczytaj swoje zadanie domowe-powiedziała nauczycielka od polskiego, czemu znowu ja?
-Tren V refleksje: Kochanowski porównuje Urszulkę do krzewu oliwnego; oliwkowa gałązka została podcięta przez nieuważnego ogrodnika; w trenie jest zastosowanie homeryckie; śmierć przedstawiona jest jako ogrodnik; utwór kończy się apostrofą do Persefony (władczyni podziemi).-przeczytałem zadanie
-Bardzo dobrze 5- kurcze usłyszałem swoją ocenę i nie mogłem w to uwierzyć
Po południu po szkole zdecydowałem się na spacer po parku z moim psiakiem Alex'em. Zapiąłem go na smycz i wyszedłem gdy byliśmy już w parku spuściłem psa ze smyczy. Gdy dotarłem do stawu usłyszałem jak ktoś śpiewa i gra na gitarze. Podszedłem bliżej i zobaczyłem Michaela który siedzi pod drzewem z gitarą. Schowałem się za drzewem żeby mnie nie zobaczył. Głos Michaela jak śpiewał był cudowny. Na prawdę miał talent.
Wyglądał na szczęśliwego gdy śpiewał, ale tekst piosenki nie był za bardzo wesoły. Gdy skończył piosenkę wycofałem się powoli i postanowiłem wrócić z Alex'em do domu. Po 20 minutach byłem w domu, wszedłem do pokoju i od razu chwyciłem do ręki notes.
Hm rysunek dwóch chłopaków z podpisem "Największy ból...kiedy zostawiają nas osoby, które zapewniły, że będą z nami do końca." Michaela ktoś zostawił? hm chłopak, bo jest homo? A może przyjaciel? Trudne pytanie.
CZYTASZ
EMO DIARY ✄ [Zakończone]
Short StoryCo może się stać kiedy chłopak emo zgubi swój pamiętnik, a nowy uczeń w szkole go znajdzie? Opowiadanie nie jest odpowiednie dla wszystkich: - samookaleczanie - przemoc - homo ( nie tolerujesz nie czytaj nikt ci nie każe!!!! ) -PRZEKLEŃSTWA Będę p...