Co to jest miłość?

188 10 0
                                    


W moim poprzednim opowiadaniu poruszyłam temat przyjaźni i napisałam co myślę na temat prawdziwej przyjaźni. W tym opowiadaniu chcę powiedzieć co myślę o miłości.

Ostatnio pisałam opowiadanie na temat miłości na konkurs. Było ono skróconą wersją tego opowiadania.  W internecie znalazłam dużo teorii o tym co to jest miłość.
Np. Miłość- jest to proces który zachodzi pomiędzy dwoma osobami.
Miłość – jakże niewyczerpane źródło witalności; jest to wybuchowa i uwalniająca moc poruszającą zarówno ciało jak i duszę, łącząc tworzenie i poczęcie z pierwotnym chaosem.

  Słownikowa definicja słowa miłość mówi, iż jest to uczucie, które przejawia się w relacji do drugiej osoby (lub obiektu), połączone z silnym pragnieniem stałego obcowania z nią. 

 Poszukałam głębiej i znalazłam rodzaje miłości.
 1. Niewinna, dziecięca miłość- Dzieciom łatwo przychodzi mówienie „kocham cię", dotykanie, głaskanie, przytulanie i trzymanie się za ręce. 

  2. Nieodwzajemniona miłość- taka kiedy ktoś nieodwzajemnia naszych uczuć. Taka jest najgorsza.

 3. Młodzieńcza miłość/pierwsza miłość- Miłość, która może dojrzewać i stać się najpiękniejszą lub taka, którą zepsuje niedojrzałość.

  5. Miłość do samego siebie- na temat tej miłości nie trzeba dużo pisać. Każdy wie o co chodzi. 

  6. Czysta miłość-  To najpotężniejszy rodzaj miłości, który pochłania Twoje ciało, duszę i mózg. Mówi się, że zdarza się ona tylko raz w życiu, a ludzie którzy jej doświadczają uchodzą za najszczęśliwszych na świecie.

  7. Miłość dojrzała-  Oparta na trwałych wartościach, mądra, giętka i wyrozumiała. To całkowita znajomość swoich potrzeb i pewna harmonia w związku.

Definicji miłości i rodzajów jej jest bardzo dużo, ale skąd wiadomo, że jesteśmy darzeni właśnie miłością? Powiem tak, to się po prostu czuje. Osoba która nas kocha powinna być z nami zawsze i wszędzie, wspierać nas, znosić nasze humory, pomagać, szanować.

Moja definicja miłości jest taka, że jak myślimy o danej osobie cały czas, piszemy nasze imię w zeszycie z imieniem wybranej osoby, mamy mnóstwo zdjęć danej osoby, często zerkamy na ukochaną osobę, robimy wszystko aby być tylko blisko niej no to wtedy możemy śmiało stwierdzić, że się zakochaliśmy, ale to jeszcze nie jest miłość. Miłość jest wtedy gdy po kilku miesiącach, latach spędzonych z tą osobą dalej czujemy te same uczucia co na początku fascynacji i dopiero wtedy możemy stwierdzić, że to miłość i że szczerze mówimy słowa KOCHAM CIĘ.

Dlaczego wepchałam ten rozdział do opowiadania? Ponieważ Słowo miłość idealnie mi do tego opowiadania pasuje. 

Zobaczcie czy miłość Michaela i Rayana nie jest idealna? 
Kochają się, wspierają, są zawsze przy sobie w trudnych chwilach, martwią się o siebie. 

Taką miłość to każdy chciałby mieć teraz macie tu mój ulubiony cytat o miłości.
"Oto jest miłość, dwoje ludzi spotyka się przypadkiem, a okazuje się, że czekali na siebie całe życie.." (Vitor de Lima Barreto)

Proszę o komentarze do tego rozdziału. Napiszcie mi waszą definicje miłości. 

EMO DIARY ✄ [Zakończone]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz