PERSPEKTYWA MICHAELA
Minęło kilka lat a dokładnie trzy mamy z Ray'em prawie 21 lat i jesteśmy bardzo szczęśliwi. Razem studiujemy w Sydney. Ja jestem na architekturze, a Ray na prawie na studiach idzie nam bardzo dobrze. Mieszkamy w małej kawalerce w centrum Sydney. Często widujemy się z rodzicami i Rachel która ma już 18 lat, wyrosła na piękną dziewczynę ma chłopaka w swoim wieku, ale Ray za nim nie przepada, bo jest zazdrosny o siostrzyczkę i się o nią boi.
Dzięki Rayan'owi i naszej wspaniałej rodzinie nie tnę się już od dwóch lat to mój wielki sukces i jestem z siebie dumny. Gdy sobie często siedzę i myślę co by było gdybym nie poznał Ray'a. I dochodzę do wniosku, że pewnie bym już nie żył. Gdyby Ray nie zabrał mojego pamiętnika i nie przeczytał go kto wie czy by się mną zainteresował? Pamiętnik ma u nas w mieszkaniu specjalne miejsce, bo gdyby nie on mogłoby się nic nie zacząć między nami.
-Mikey!!!-usłyszałem jak woła mnie Ray z kuchni, od razu poszedłem do niego.
-Co jest?-zapytałem
-Obiadek gotowy-powiedział
-Zazwyczaj ja gotuje, czy dzisiaj jest jakaś specjalna okazja?-zapytałem
-W sumie to jest taka jedna mała rzecz-powiedział
-Coś się stało?
-Nie, nie wszystko jest w jak najlepszym porządku. A teraz jedź smacznego- Ray wyglądał na dziwnie zdenerwowanego.
Ray ugotował spaghetti moje ulubione danie. Zajadałem się nim gdy zobaczyłem coś dziwnego. Maleńka srebrną rzeczy upapraną sosem. Wyjąłem ją i zobaczyłem......srebrna obrączkę. Moje policzki płonęły, a ja się wiedziałem co powiedzieć.
Ray wstał z krzesła, podszedł do mnie i kleknął przed mną.
-Michaelu znamy się myślę dość długo, przeszliśmy już wiele wzlotów i upadków. Czasami było gorzej, ale zawsze dawaliśmy sobie rade, bo byliśmy razem. Kocham cię i nie potrafię żyć bez ciebie, wywróciłeś mój świat do góry nogami gdy cię poznałem, ale wywróciłeś go pozytywnie i jestem pewny, że chce spędzić z tobą całe moje życie. Mikey czy wyjdziesz za mnie?-zapytał, a ja aż się popłakałem ze szczęścia.
-TAK, TAK, TAK!!!!!!!!!!!-krzyknąłem, rzuciłem się w ramiona Ray'a aż się przewróciliśmy.-Kocham cię!!!
-Ja ciebie też wariacie-pocałował mnie i mój świat znowu zawirował.
Chcę z nim być zawsze i wszędzie. On jest moim ideałem.
KONIEC
NO I KONIEC MOI KOCHANI. POPROSZĘ OPINIĘ NA TEMAT CAŁEGO OPOWIADANIA W KOMENTARZACH!!!!!!!
CZYTASZ
EMO DIARY ✄ [Zakończone]
Short StoryCo może się stać kiedy chłopak emo zgubi swój pamiętnik, a nowy uczeń w szkole go znajdzie? Opowiadanie nie jest odpowiednie dla wszystkich: - samookaleczanie - przemoc - homo ( nie tolerujesz nie czytaj nikt ci nie każe!!!! ) -PRZEKLEŃSTWA Będę p...