Küçük Yalanlar 4.Bölüm 'Aldatma Meselesi mi?'

764 64 6
                                    

O gece annem hayatını kaybetmiştim. Hayatta en sevdiğim kişinin ölmesinde ve hayatımın kararmasına sebebiyet veren kişiler şu an kendi evimde ve tam karşımdalardı.

Müge'nin elindeki yüzüğe baktığımda evlenmiş olduğunu anladım. O da yüzüğe baktığımı görmüş olmalı ki "Evet, Ömer ile evliyiz." dedi. O an çok şaşırmıştım. İkisinin evleneceği aklımın ucundan geçmiyordu. Şaşkınlığım devam ederken "Biz de sevgiliyiz!" diyen Hülya, Ozan'ı gösterdi.

İkinci şoku atlatmamla beraber mutfağa gittim. Aklımdan az önce öğrendiğim şeyleri geçirirken, yanıma Müge geldi.

"Hiç beklemezdim tekrardan eski haline geleceğini."

"Müge, ben artık eski halimden de daha güçlüyüm."

"Psikolog olmuşsun, tebrik ederim."

"Teşekkürler, senin gibi ruh hastalarını tedavi ediyorum işte!"

Son sözümün ardından bir şey demeden içeri döndü.

Sahte gülücükler, söylediğimiz küçük yalanlarla birlikte o günü bitirmiştik. Evden gittiklerinde hiçbir şeyi ellemeden yatağıma yattım.

Buraya gelmeden önce kiraladığım dükkanıma gitmek için heyecanlanıyordum. Banyoda hazırlandıktan sonra ofisime geçmek için yola çıktım.

İlk defa kendime ait bir ofisim olduğu için fazlasıyla heyecanlıydım. Eşyalarımı masanın üstüne koyup düzen oluşturmaya başladım. Her şey için yeni bir başlangıç gerek.

Son eşyamı da yerine koyduktan sonra derin nefes alarak rahatladım. Yanımda çalışacak birine ihtiyacım vardı. Bunun için dışarıya çıkıp bir ilan bastırmaya karar verdim.

İlanları bastırmış, elimdeki simitlerle ofisime doğru geçiyordum. Simitimden bir parça koparıp sokakta gördüğüm çöp toplayan çocuğa verdim.

Mutlu bir ruh haliyle ofisime doğru gittim. İçeri girdiğimde simitleri masama koyup ilanlar için insanların gelmesini bekliyordum. Her ne kadar bu işin bu  kadar çabuk olmayacağını bilsemde öyle yapmak geldi içimden.

Pencerereye doğru yöneldim. İnce, beyaz tülü sıyırdıktan sonra pencereden dışarı baktım. Her şey mükemmel gidiyordu.

Ta ki o ana kadar!

Ömer'in karısı Müge ve Hülya'nın sevgilisi Ozan, başbaşa kahkaha eşliğinde yemek yiyorlardı.

Tam ofisimin karşısındaki kafede birbirlerine aşk dolu gözlerle bakıyorlardı. Eminim ki şu anın fotoğrafını çekmek, hayatımda yapacağım en iyi şeylerden biri olacaktı!

- Bölümü nasıl buldunuz ? -

Küçük YalanlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin