"Hülya ne olur yapma!"
Sözümüm ardından bir anlığına dengesini kaybetti ve tekrardan toparlandı. Daha sonra silahı kendi kafasına doğrulttu.
"Kendimi öldüreceğim! Tüm sözlerim seni buna inandırmaktı. Gözlerinin önünde acı çekere öleceğim. Buna tanık olacaksın!"
İyice başına doğrultarak tuttu.
"Hülya, dur!"
O anda kendini vurdu.
Titreyen ellerimle ambulansı arayıp iki yaralı olduğunu söyledim.
Mert'e baktığımda kanlar içinde kalmıştı. Boynumdaki fuları beline bağladım. Daha fazla kan kaybetmesini önlemem lazımdı.
Hülya'nın başından oluk oluk kan akmaya başlamıştı. Elimle başını sıkıca tutup kan akmasını engelledim.
Çaresiz bir şekilde oturduğum yerde beklerken ambulans görevlileri geldi ve ikisini birlikte ambulansa bindirdi.
Ben Mert'in ambulansına bindim. Hülya ise diğer ambulans ile hastaneye geliyordu.
Son sürat hastaneye giderken, Mert gözlerini hafif araladı.
Görevli Mert'e yaklaşıp konuşmaya başladı.
"Gözlerini bir daha kapatmamaya çalış. Sakın kapatma!"
Hastanenin bahçesine girdiğimizde Mert'in gözleri yavaş yavas kapanıyordu.
Ona dokunmama rağmen tepki vermiyordu. Görevli "Bir an önce kurşunu çıkarmalıyız." diyerek sedyeyle aşağıya indirdi.
Hastanenin önünde bulunan doktorlar sedyelere doğru koştu. Doktorlar Hülya ve Mert'i sedyeyle götürürken ileriye doğru "Çabuk ameliyathaneleri hazırlayın, 2 tane çabuk!"
Peşlerinden koşarken birisine çarpmamla duraksadım. Yere çömelerek hıçkırıklarla ağladım.
Birisinin omzuma dokunmasıyla irkildim.
"Kimsiniz ?" diye soru sordum.
"Ben sizi tanıyorum galiba, yüz aşinalığınız var."
"Üzgünüm, ben sizi çıkaramadım."
"Aynı bölümde okuduk sanırsam, psikoloji."
"Aa evet, demek aynı bölümde okumuşuz. Sizi şuan çıkaramasamda mutlaka görmüşümdür. Adınız neydi ? Benimkisi Çağla."
"Leyla, memnun oldum."
"Bende mem-"
Konuşmamız devam ederken önümden hızlıca doktorlar koşmaya başladı.
Mert'in olduğu yere doğru gidiyorlardı. Arkalarından koşmaya başladım.
Ameliyathaneden çıkan bir asistanın yanına gittim.
"Neler oluyor ? Kötü bir şeyler mi var ?"
"Sakin olun, komplikasyon oluştu. Elimizden geleni yapıyoruz."
"Ölecek mi ? Cevap verin!"
"Meşgul etmeyin beni lütfen, ameliyathaneye bir şey götürmem gerek."
Yanımdan sıyrılıp gitti. O sırada Leyla yanıma geldi.
"Ne oldu ?"
"Yanımda çalışan kişi vuruldu. Şu an durumu kötü galiba."
"Umarım iyileşir."
"Umarım!"
Bekleyişimiz devam ederken içeriden bir cerrah çıktı.
Yanına koşup Mert hakkında bilgi almaya çalıştım.
"Nasıl Mert iyi mi ?"
"Maalesef, başınız sağ olsun!"
- Bölümü nasıl buldunuz ? -
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Yalanlar
Mystery / ThrillerKüçük Yalanlarla dolu hayatlar... Yıllar önce yaşanan olaylardan sonra Çağla, tüm öfkesiyle intikam almak için geri dönüyor!