Küçük Yalanlar 9.Bölüm 'Cinayetler'

578 49 1
                                    

Evden uzaklaşırken bir anda geri dönmeye karar verdim. Tüm bu olanlardan sonra Ömer ve Hülya'nın tepkisini çok merak ediyordum.

Biraz aralı olan kapının içinden bakmaya başladım. Hülya sinirden çekmecelere bakıyordu. Anlaşılan bir şey ile Ozan'a zarar vermek istiyordu.

O anda çekmecede bulduğu silahı eline aldı.

"İkinizde ölmeyi hak ediyorsunuz! Geberin!" diyerek Müge ve Ozan'a iki el ateş etti.

Şaşkınlıktan olayı ağzım açık izlerken Hülya, Ömer'in yanına gidip kulağına bir şeyler fısıldadı. Bulunduğum yerden ne konuştuklarını duymak neredeyse imkansızdı.

Birkaç dakika geçtikten sonra ikisinin elinde toplam iki tane siyah ve büyük torba gördüm.

Olup biteni izlerken birden ayağımı yanımda bulunan saksıya çarptım. O anda Ömer, sesi duyup buraya doğru koştu. Hemen dibimdeki ağacın arkasına saklandım.

Benim yüzümü görmediğini hemen anlamıştım. Eğer görseydi "Çağla" diye bağırıyor olacaktı.

Ağacın arkasında Hülya ve Ömer'i beklemeye başladım. Kısa bekleyişimin ardından evden büyük torbalarla çıktılar. İçinde insan olduğu şeklinden bile belliydi.

Çantamdaki telefonu çıkarıp gizlice tüm olan biteni kaydetmeye başladım. Cesetlerin sürüklenişini, çöpe atılışını.

Çöpe attıktan sonra ikiside tekrar eve gittiler. O sırada sessizce çöplüğün oraya doğru gittim. Torbaları yırtarak Müge ve Ozan'a baktım. İkiside henüz ölmemişti. Nabızları çok az atsa bile her şey bitmiş değildi.

Telefon ile ambulansı arayıp buraya çağırdım. Onları ölüme terk edemezdim. Ayrıca ölürlerse intikamım yarıda kesilecekti.

Ambulansa yeri söyleyip oradan uzaklaştım. Hülya ve Ömer'in benim kurtardığımı bilmemeleri gerekiyordu.

Ofisi arayıp Mert'e bugün gelemeyeceğimi söyledim. Şu sıralar fazla hastam olmadığından biraz rahat davranabiliyordum iş konusunda.

Tam telefonu kapatacakken "Mert" diye seslendim.

"Efendim Çağla Hanım!"

"Sen kameraya sızabilir misin ?"

"Nasıl yani ? Güvenlik kamerası gibi bir şey mi ?"

"Aynen öyle."

"Sızabilirim ama ne kadar sürer bilmiyorum. Kameranın kurulduğu sisteme bağlı."

"Tamam, o zaman ben sana konum atıyorum. O civardaki tüm kameralara sızıp görüntüleri silmeni istiyorum, lütfen bunu benim için yap." diyip telefonu kapattım.

Ambulansı aradığım için dolaylı yoldan bu olaya polis dahil olabilirdi. Polis dahil olduğu an yapacakları ilk iş kameralara bakmak olacaktır. Eğer polisler bir delil bulurlarsa benim planım bitmiş olur.

Şimdi asıl planımı uygulamakta...

Yakınlarda bir telefoncu bulup yeni bir hat aldım. Aynı yerden bir tane de ses değiştirme cihazı aldım. Bu numara ile Hülya ve Ömer'i özelden arayıp çektiğim görüntülerle tehdit kısmını başlatacaktım.

Telefon işini hallettikten sonra ofise geçtim. Girer girmez Mert yanıma geldi ve elime bir CD teslim etti.

"Yoksa tahmin ettiğim şey mi ?"

"Evet, görüntüler bunun içinde."

"Bu kadar çabuk yapacağına inanamıyorum, çok teşekkür ederim." diyip elimdeki CD ile bilgisayarın başına geçtim.

Görüntüleri açtığımda Hülya ve Ömer'in taşıdığı torbalar ve benim Müge ve Ozan'ın torbasını açmam gibi bütün şeyler gözüküyordu.

Görüntüler elimde olduğuna göre işte gerçek intikam şimdi başlıyordu!

- Bölümü nasıl buldunuz ? -

Küçük YalanlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin