Įėjus į buta vėl užrakinau durys. Dukra jau atsibudinejo tad pavalgius ji nuėjo žiūrėti teliko ir užmigo....paguldžius į lovą ją vėl kažkas paskambino į durys. Ten vėl buvo Tadas.
-ar nesakiau nelisti prie mūsų?
-Della, mažutė, prašau paklausyk...
-klausau,-sukrižiavau rankas ties krūtinė. Jo akys nusileido į mano krūtinė.
-tu mulkis,-tai pasakius užtrenkiau durys prieš nosi. Ašaros staiga pradejo biret....
Kodė? Kodėl jis turejo pasirodyti dabar? Man be jo buvo gerai, o dabar viskas sugriuvo...
Apsiraminusi grįžau į kambary ir nusirengusi iki apatiniu nuėjau miegoti....
♡♡♡♡♡♡♡♡♡rytas☆☆☆☆☆☆☆☆
Ryte akys buvo užtiniusios nuo verkimo, bet ko tik neužmaskuosi su makiažu. Susitvarkius ir apsirengus, pakeliau dukra padariusios jos ryto rutina ėjome pavalgyti. Nusprendžiau šiandien ir vėl užsukti pas tėti. Pamatys dukra ir papasakos kodėl jis pasake apie mane ir dukra.
Atavžiavusios pas tėti greit nuėjome į lifta. Netrukus jau buvome kabinete. žinoma tėtis apsidžiauge, kad atsivežiau dukra, bet esu čia kitu reikalu.
-tėti, kodėl?
-kas kodėl?
-kodėl jam pasakei apie mus?
-todėl, nes mačiau kaip visus tuos devynis menėsius liūdėjai. Galvoji nejaučiau? Man širdis plyšo, kai pamačiau tave verkiančia. Noriu, kad pagaliau butum laiminga.
-aš ir buvau laiminga, taip pripažinsiu. Liūdėjau tuos menėsius, bet tu neturėjai teisės, jam pasakoti apie mus.
-atsiprašau, bet manau anūkė nori tureti tėti.
-noliu! Noliu!-sušuko dukra.
Netrukus į kabineta atėjo ir Tadas
-sveiki,-pasisveikino su tėčiu, paspausdami vienas kitam ranka.
-sveikas Tadai. Pagaliau esat čia abudu. Esat suaugę ir dar turit nesantuokinę dukrą.
-ir ką tu tuo nori pasakyt?-paklausiau.
-manau turėtumet susituokt dėl anūkes labo...
-na jau ne. Tai kas, kad turiu dukra nuo jo...man ir be jo gerai yra. Reikes susirasiu tą vyrą.
-Della aš pasakiau, kad noriu, kad tu susituoktum su Tadu.
-tėti kodėl juo taip pasitiki?
-gal, todėl, kad esam ilgai pažystami.
-ne tėti. Aš netekėsiu už jo.
-aš pasakiau susituoksit! Ir jokiu ne. Viskas nuspresta. Vestuvės bus už menėsio.
-kodėl taip greit?-sau kuo ramiausiai iki šiol stovejęs Tadas prakalbo.
-nes kuo greičiau tuo geriau.
-tėti, man neįdomu, ką tu nusprendei. Tai mano gyvenimas ir nežadu aukotis dėl kitu. O su dukra aš išvyksiu ir tu mūsų nerasi.....
YOU ARE READING
Don't Look At The Past (baigta)
RomanceMergina dar visai jauna tampa mama.....vaiko tėvas dingsta...ką sakyti tėvams? ką galvos aplinkiniai? draugai? giminės? sužinosite šitoje istorijoje. Della-geraširdė mergina. jai vos 15. jos visas gyvenimas pasikeis po vieno vakarėlio. į kurį atsite...