Atsibudau nuo kažkokio čirškalo. Lėtai pramerkiau akys ir pastebėjau, kad vis dar miegu ant Tado krūtinės....mūsų kojos buvo susipinusios, tad sunku buvo ištraukti.
-Tadai,-pradejau jį budinti.
-dar kelias minutės meilė,-jis dar mieguistai pasakė ir suspaudęs mane stipriau glėby toliau miegojo.
-Tadai kelkis,-pradejau purtyti.
O tas lik elektros šoko gavęs atsibudo.
-kas? Ką?-įsigandęs pradejau kalbėt.
-kelkis gi...man reikia į darba...ir tau..
-gerai, gerai
-tai gal paleisi?
-oj ne. Nepaleisiu tavęs.
-Tadai rimtai paleisk mane. Man į darba ir tai dvi dienas jau nebuvau. Ir Delizai reikia į darželį.
-gerai jau gerai
Jis atleido ranka ir aš kaip mat įššokau iš lovos. Nuėjau į vonios kambarį ir ten atlikau ryto rutina. Baigus nuėjau į rūbynę. Ten kostiuminės kelnės rengėsi Tadas. Matesi, kad skubėjo.
Aš šiandien pasirinkau buti juodai. Taigi: juodi džinsai, juodi aukštakulniai, juodi permatomi marškineliai ir koža. Dar pasidažiau akiu vokus juodai ir lūpas juodai. Užsidėjau auksiniu apyrankiu.
Tado rūbinei jau nebuvo.Jau buvo 7:30 ėjau link dukros kambario. Ten ji dar miegojo. Pakeliau ją ir ėjome į vonia. Ten nuprausiau ją. Ji išsivale dantukus. Vėl grįžus į kambarį sušukavau jos švelnius plaukus, supyniau į dvi kasytės ir ėjome žiūrėti, ką apsirengti. Ji išsirinko: pilki džinsiukai, juodi kedukai, balta maikutė ir vietoje striukės ir gi užsidejo koža. Taip apsirengus ėjome žemyn. Nuėjome į valgomąjį ten atsisedome šalia viena kitos. Ten jau sedejo Tadas.
-labas lytas, tėti,-pasisveikino dukra.
-labas rytas princesė.
Netrukus patiekė mums maista ir mes tyledami jį valgemė. Žinoma dukra valge koše. Neleidžiu jai saldumynu. Nu tik kartais, koki pyragą iškepu.
Pavalgę visi pratraukėme į kiema kur stovėjo du Range Rover. Į vieną iš jų įlipo Tadas, o as su dukra važiavome kitą mašina. Žinoma man Tadas neleido vairuoti, tad už mane vairavo vienas iš jo apsauginiu. Staiga mano telefonas pradejo skambeti ir žinoma skambino Tadas. Atsiliepiau.
D#klausau
T#perspėju tave Della. Nebandyk išdavinėti manęs su kitu ir nesiartink prie kito. Žinok stėbiu tave.
D#neaiškink man.
Padejau rageli. Ughh jis nervina jau nuo pačio ryto. Kaip man nebendrauti su savo kolegomis...jis mūset psichiškai nesveikas, jei taip elgiasi. Man jis nepatinka. Žinoma jis turi gražia raumeninga figūra, jo akys tiesiog kerį...veidas labai griežtu formu. Bet visada išvaizda apgaulinga. Jis niekšas mano, kad jam paklusiu. Tegu svajoja ir toliau, kad atsiduosiu jam dar karta. Ir tikrai nesiruošiu tekėti už jo....
ESTÁS LEYENDO
Don't Look At The Past (baigta)
RomanceMergina dar visai jauna tampa mama.....vaiko tėvas dingsta...ką sakyti tėvams? ką galvos aplinkiniai? draugai? giminės? sužinosite šitoje istorijoje. Della-geraširdė mergina. jai vos 15. jos visas gyvenimas pasikeis po vieno vakarėlio. į kurį atsite...