Sedejau ant šalto smėlio. Žiūrėjau į toli. Buvo taip tylu. Taip gera sedeti ir nieko negirdeti. Bet visada yra bet.
Atėjo Tadas ir prisedo šalia.
-kodėl įšėjai?-paklausė jis.
-o kodėl turėjau gulėtu su tavim?
-gal todėl, kad mes po pirmos mūsų nakties.
-manau tau čia labiau patiko. Gi ne aš tave išprievartavau.
-Della. Pasakysiu viena. Nebežiūrek į praeity.
-nu.
Pasakiau ir atsistojau ir nuėjau atgal į namą. Pasislėpsiu ir Tadas manęs kažkiek laiko nėras. Nuėjau į didžiulę svetainė. Ir ten buvo sofos dvi. Viena sofa buvo nusukta į židinį. Nubėgau ant tos sofos ir atsiguliau. Pradejau laukti. Po kažkiek laiko jis grįžo ir pradejo rėkaut mano varda antram aukšte. O man tai kėlė šypsena...
Net nepastebėjau kaip užsnudau...
##Tado pov##
Kai Della nuėjo atgal į namą aš dar pasedėjau. Mažai miegojau, per Della. Nes ji nemiegojo su manim. Jei ji tik butu savo noru mylejusis, bučiau suteikęs jai tikra malonuma, kurio niekas daugiau nesuteiks. O dabar pikčio valdomas ir paėmiau per prievarta. Bet su ją labai gera. Ji tiesiog tobula. Jos kūno įlinkiai mane suviliojo. Žinoma aš ir atėmiau jos nekaltybė per tą vakarėlį ir dabar turim dukra. Ji panaši į mane, bet charakteris visas į Della. Tikiuosi man dar ji pagimdis vaikų. Noriu dar kokiu dviejų ar tryju. Kad butu kam periimti mano verslą.
Atsistojau ir pajudėjau link namo. Atėjas nulekiau į antrą aukštą. Maniau ji bus miegamajame, bet ten jos nebuvo. Pradejau šaukt jos varda ir lakstyt po visus kambarius. Antram aukšte jos nebuvo. Nulipau į pirmą aukštą ir tiesiu taikymu nuėjau į svetainė. Ten nuėjau prie sofu ir spėkyt ką radau. Ogi Della snaudžia susirietusi ant vienos iš jų. Priėjau prie jos ir pakeliau jos maža galvytė ir atsisedau ir padejau sau ant kelio. Įsijungiau televizoriu ir žiūrėjau krepšinio rungtynės. Po maždaug triju valandu žiūrėjimo televizoriu man pabodo. Ir dar Della pradejo budintis. Tikiuosi jau sutvarkė mūsų kambarį. Nes ten viskas suplėšyta buvo. Della naktį ilgai nepasidavė. Pagaliau ji pabudo.ji atsikelė nuo mano keliu ir pažiūrėjo į mane ir nusišypsojo. Jos šypsena tokia graži....
-O labas,-ji nedrąsiai pasisveikino. Vistiek po jos akymis matesi juodi ratilai.
-labas.
-kiek laiko buvau užmigusi?
-apie trys valandas.
-aišku,-ji jau norėjo keltis ir eit kažkur, bet greit sugriebiau ją už ranku ir pakeliau. Nunešiau ją į mūsų kambarį kuris jau buvo sutvarkytas. Paleidau ją, o ji greitai užsidarė rubynėje. Manau ji norės kažko valgyti....
##Dellos pov##
Tadas pasirode geros nuotaikos. Kai atsikėliau maniau pradės rėkti, gal net mušti...
Dabar ieškau rūbu. Radau juodas kelnės ir raudona croptop'p stiliaus raudoną maikutė. Susišukavau įsidraukusius plaukus. Atrodžiau jau normaliau. Bet vistiek reikia už maskuoti ratilus po akymis. Radau ten ne daug makiažo priemoniu, bet užteko. Įšėjau iš rūbynės ir išgirdau.
-Della!! Eik valgyt!!!
Įšėjau iš kambario ir nulipau laiptais. Tiesa kai buvau pakrantei pagalvojau, kad daugiau nebeverksiu. Laikysiuos stipri. Stengsiuos visaip sustipreti.
Nuėjau į virtuvę ir atsisedau ant baro kėdės. Tadas vis dar buvo nusisukęs ir kažka pilė ant maisto. Padejo atgal puoda ir paėmė lėkštės padėjo ant stalo. Jis matė mane bet neįsigando. Keista. Visada visi kai aš taip selinu įsigąsta.
-valgyk.
-o tu nevalgysi?
-valgysiu. Ko gerti nori?
-jei yra tai ananasu sulčiu.
-štai,-padavė stiklinė su sultimis. Pradejau valgyti.
-ačiū.
-nedėkok. Pats valgyt norėjau.
Pradejau juoktis iš jo, o jis vos nepaspringo sultimis, man dar labiau juokinga pasidare.
-ko juokies.
-tu labai juokingas,-valiausi juoko ašaras.
-džiugu, kad pralinksminau. O kodėl slėpeisi?
-šiaip.
Toliau jis nieko nebesake tik valge tuos spagečiu. aš net puses nesuvalgiau, o man jau užteko.
Pastumiau lekštė nuo savęs ir atsigeriau sulčiu. Jau ruošiausi eiti, bet sustabdė.
-Della baik valgyti.
-aš jau soti.
-Della neerzink. Suvalgai.
-ne Tadai. Nebenoriu ir tu manęs nepriversi valgyti.
-tikrai?
Jis atsistojo ir pradejo eiti link manęs. Žinoma truputį jo įsigąndau, bet vistiek stovėjau vietoje ir niekur nebėgau.
-o tu drąsi. Gal nori pakartoti mūsų naktį.
-Tadai, jei nori dar buti čia prašyčiau prie manęs nelįsti.
-o kas uždraus man lįsti prie tavęs. Tu juk mano.
-aš uždrausiu ir jei nori buti dar vaisingas patarčiau trauktis iš kelio...
KAMU SEDANG MEMBACA
Don't Look At The Past (baigta)
RomansaMergina dar visai jauna tampa mama.....vaiko tėvas dingsta...ką sakyti tėvams? ką galvos aplinkiniai? draugai? giminės? sužinosite šitoje istorijoje. Della-geraširdė mergina. jai vos 15. jos visas gyvenimas pasikeis po vieno vakarėlio. į kurį atsite...