Gulėjau lovoje be reakcijos žiūrėjau į viena tašką,o mintys tik apie viena... Aš bloga motina... Neįsaugojau savo vaikelio. Nesvarbu, kad jis nuo Tado buvo... Vistiek mano vaikas....
Daktaras paliko mane per nakti stebėti mano sveikatos... Modestas paėmė delizą ir nuvežė pas mano tėti. Ji ten turės pabut neilgai.
#Rytas#
Modestas pas mane per visa naktį buvo palatoje. Dabar jis miega ant nepatogios kėdės. Suprantama jei sedėjo per naktį.....
Seselė atnešė pusryčius kuriu nenorėjau. Bet Modestas mane įkalbėjo ir pats net pamaitino. Labai dėkinga esu jam. Po pusryčių daktaras mane išleido namo. Žinoma Modestas pasirūpino mano rūbais ir kitais reikalingais daiktais. Parveže namo ir dar nunešė iki lovos. Ir visa likusia diena buvo namuose, karts nuo karto ateidamas pas mane paklausti ar ko nors netrūksta. Vakare kartu žiūrėjom filmą, buvau apsiklojusi pledu, kad nesušalčiau.
Žinoma kaip visada užmigau pabaigoje filmo....##naktis##
Atsikeliau išpilta prakaito... Košmarai sapnuojasi... Pažiūrėjau į langą ten stiklą jau plovę lietus ir žaibas viską apšvietė.... Išgirdau kaip sužaibuoja iškart sudrebėjau....
Gulėjau ir varčiausi ilgai lovoje kol sugalvojau nueiti pas Modestą, gal jis leis su juo miegoti. Išlipau iš lovos ir įšėjau iš kambario. Jo kambaris nebuvo toli. Priėjau prie jo kambario durų ir tyliai jas praveriau.
-Modestai miegi? - tyliai paklausiau
-miegojau, princese kas yra?
-am... Aš negaliu užmigt... Bijau žaibu..
-ateik pas mane.
-gerai, - per pora sekundžiu atsiradau pas jį lovoje. Apsikabinau jo liemenį ir padėjau galvą ant jo krūtinės. Netrukus užmigau vėl....
#rytas#
Pramerkiau akys. Atsibudau ne savo lovoje. Iškart į galvą smekštelėjo nakties prisiminimai. Netrukus kambario duris prasidarė ir ten pasirode Modestas su maisto padeklu.
-labas rytas, princese,-pasisveikino Modestas. Man pradejo patikti kaip jis taip mane vadina.
-labas rytas, Modestai. Tikiuosi nepiksti ant manęs, kad sutrugdžiau miegoti?
-ne, baik juokus. Man labai patiko su tavimi miegoti. Ir šilta.
-jo kartu miegoti turi ir savu pliusu...
-padariau tau pusryčius.
Jis ant mane keliu padejo padeklą su maistu. Ten buvo omletas su apelsinų sultimis.
-ačiū tau,-padėkojau ir pradejau valgyti.... Buvo tikrai skanu.
Sveiki. Grįžau po ilgos pertraukos, bet dabar to nebebus. Tikiuosi laukėt
YOU ARE READING
Don't Look At The Past (baigta)
RomanceMergina dar visai jauna tampa mama.....vaiko tėvas dingsta...ką sakyti tėvams? ką galvos aplinkiniai? draugai? giminės? sužinosite šitoje istorijoje. Della-geraširdė mergina. jai vos 15. jos visas gyvenimas pasikeis po vieno vakarėlio. į kurį atsite...