Časť venujem: @carolinebennett uži si ju :3Hneď som zamrzla keď som počula to slovo.. Čo tu robí exekútor? Však sme zaplatili. "S-shannon Riverová.." Podala som mu svoju ruku. Roztrasenú ruku. "Nechcem byť neslušná, ale čo potrebujete? My sme zaplatili všetko čo sme mali."
Začali sa mi pomaly ale isto potiť dlane. "Nie nezaplatili. Vaša marka sa pomýlila. Asi si nevšimla že to malo byť 5000 dolárov a nie 500." Po informácií ktorá opustila jeho ústa som celá zbledla. Kde mám teraz nabrať 5000$?!
"A-ale ja.." Chytila som sa za hlavu a snažila sa ukľúdniť.
"Prosím vás otvorte." Ukázal na náš dom. Poslúchla som a otvorila vchodové dvere. Vošli sme dnu a mne do očí hneď spadla obálka od otca. Podišla som k nej a otvorila som ju. Vybrala som z nej peniaze a začala ich počítať. Bolo v nej 6500$. Vybrala som päťtisíc a podala mu ich.
"Nech sa páči." Usmiala som sa. Pozeral na peniaze ako vyorana myš. (Neviem či to je takto ale viete čo myslím.) no chlapec, dnes mi nič nezoberieš. Pomyslela som si.
"Dnes vám to prešlo no nabudúce prídem a nedopadne to tak dobre." Zašepkal blízko mojej tváre a následne odišiel. Vydýchla som si a zvalila sa na gauč. Prešla som si rukami po tvári a unavene vydýchla..
-Justin-
"Justin, prečo sa vlastne bavíš s tou... Riverovou?" Prechádzala mi Rossalie po nahej hrudi.
"Ani neviem. Začala ma doučovať a bola milá.. Je v pohode." 'Miluješ ju ty kretén!' Zakričalo moje svädomie no ignoroval som ho.
"Je divná.. No to je jedno. Nechcem aby si sa s ňou ešte niekedy rozprával, inak sme spolu skončili." Šťuchla ma dohrude.
"Ale keď ona je vážne-" prerušila ma.
"Ak si nechceš pokaziť reputáciu a mňa mať stále po tvojom boku tak ťa s ňou už neuvidín! Rozumieš?!" Prižúrila oči.
Chvíľu som bol ticho no potom som prikývol. "Tak sa mi to páči." Priložila svoje prry na moje a sadla si na mňa obkročmo. Peramy pohybovala a znova sme splynuli v jedno..
-Shannon-
Ráno som sa zobudila na zvuk budíku. Je konečne piatok a mama je už od včera doma. Obliekla som sa a vyrazila do školy.
Vošla som do budovi a hneď ku mne prišiel Peter. "Ahoj Shan." Silno ma objal a ja som mu objatie s radosťou opätovala. "Ahoj P." Usmiala som sa.
"P? Nová prezývka?" Zasmial sa. Prikývla som a otvorila svoju skrinku.
"Áno. Páči sa?" Jemne sa zasmial a prikývol. Vybrala som si učebnice z chémie. Otočila som sa znovu k Petrovi a za ním uvidela ako k nám ide Justin s Rossalie.
"Bože Peter, prečo si tu s ňou? Poď s nami. Ideme do kaviarne ideš s nami?" Pyskľavo sa opýtala Rossalie a na mňa sa z nechutene pozrela.
"Nie, ja tu radšej ostanem so Shannon. Myslím že aj vy by ste mali. Hlavne ty Justin. Už máš neospravedlnených hodín dosť." Ukázal na Justina.
"A čo si moja matka? Radšej budem mať desať neospravedlnených hodín ako tu byť s touto chudobnou chuderou." Ukázal na mňa a s nechuťou v očiach na mňa hľadel. "Čo, ešte vám exekútor nevzal tú chatrč?" Tento raz sa ma spýtala Rossalie.
V očiach som pocítila slzy. "Neviě čo ti natrepala do hlavy, ale verím že ten Justin, ktorý tu bol pred pár dňami je stále niekde vo vnútri. A dúfam že sa čoskoro vráti." Smutno som sa naňho pozrela a následne sa otočila a išla na svoju hodinu.
-Peter-
Ach.. Shannon je tak krásna, prečo sok si to nevšimol skôr? Ale viem že ona miluje Justina a nechcem ju nútiť a cpať jej svoju lásku. Ale to ako sa Justin zachoval je neprijateľné. A hlavne viem že je to zásluha Rossalie.. Pozeral som na Shannon ako so sklonenou hlavou odchádza a následne sa otočil na Justina.
"Hillts, vypadni." Pozrel som na Rossalie a ona hneď, neochotne, odišla. Pozrel som na Justina a pokrútil hlavou. "Čo to do teba vošlo?! Vieš predsa akú má situáciu a nechce aby to niekto vedel a ty to len tak vytrúbiš Rossalie Hillts a ešte sa jej vysmievaš? Kde je ten Justin ktorý si ju obraňoval? Kde je ten Justin ktorý nám nadával aby sme sa jej nesmiali? Kde je ten Justin ktorý potreboval pomôcť a ona mu pomohla?" Pri každom slove som ho šťuchal do hrude, čím cúval až narazil do skrinky.
Pozeral sa do prázdna a vyzeral že premýšľa. "Dúfam že si to uvedomíš!" Nakoniec som mu povedal a odišiel.
-Shannon-
Po skončení školy som si zobrala veci zo skrinky a vyšla von. Pred školou som videla Justinove auto a vedľa neho opierajúceho sa Justina. Hneď sko ma zbadal podišiel ku mne.
"Shan.. môžeme sa porozprávať?" Chytil ma za rameno a otočil k sebe.
"A o čom sa chceš rozprávať? O tom ako som ti bola dobrá len keď si niečo potreboval a krď už máš dobrú známku, tak ma budeš znova zosmiešňovať? Vieš čo? To mi ani tak nevadí ako to že si Hilltsovej povedal o našej finančnej situácií. Dúfam že si so sebou spokojný. A chcela som ti ešte niečo povedať. To čo som sa rozprávala s Petrom a ty si to počul. To že som povedala že chcem byť s tebou bola pravda." Odmlčala som sa a pozerala na jeho prekvapený výraz. "Milovala som ťa a niekde v hĺbke duše a srdca to cítim stále rovnako, ale to je už teraz jedno. A dúfam že to teraz všetkým vytrúbiš a budeš ma ponižovať. Zajtra už bude celá škola vedieť že tá trapka Shannon Riverová ťa miluje."
ČTEŠ
Bullying (POZASTAVENÉ)
RomanceOn je bohatý a populárny. Ona je chudobná a šikanovaná. Ako to dopadne keď Justin zistí ako žije? Cako to dopadne keď zistí jej životný osud? Čítajte príbeh Bullying a všetko sa dozviete.