Ecem Su DEMİR(Barbara Palvin): 17 yasında lise 3 e gidiyor eğlenceli,kıskanç ve 2abisi,ikizi ve kuzeniyle aynı evde yaşıyor. Annesi,babası, amcası ve yengesi 14 yıl önce bir trafik kazasında öldü. (Arkadaşlar hikayede sarışın lafı geçince şaşırmayın çünkü Ecem'i sonradan değiştirdim)
Selim DEMİR(Nick Bateman):24 yasında Ecemin büyük abisi. Ecem'nin okulunda edebiyat öğretmeni.Çok kıskançtir ve Ecem'i çok sever.
Rüzgar DEMİR(Matthew Noszka): Ecem'in küçük abisi 18 yasında lise 4 e gidiyor Ecem'in okulunda okuyor. Okulda popülerdir. Ecem'i çok fazla kıskanır ve çok sever.
Cem DEMİR(Beniamin Eidem): Ecem'in ikizidir. Ecemle sanki sevgili gibidirler yani etraftakiler öyle zanneder. Ecem'i çok sever ve gereğinden çok kıskanır.
Arda DEMİR(Zac Efron): Ecem'in kuzeni. Ecem ile ayni yasta ve ayni sınıftadır. Birbirleriyle çok iyi anlaşırlar ve kafadengiler.
Ada TOPÇU(Marina Zezelj): Ecem'in en yakin arkadaşıdır 4yasindan beridir birlikteler ve birbirlerini çok severler. Ve Ecem'in kuzeni Ardadan hoşlanıyor.
Uras ALTINER(Vini Uehara): Ecem'in ilkokuldan beridir kankası Ecem ile çok iyi arkadastirlar .
Can DURSUN(Francisco Lachowski): 18 yasında lise 4'e gidiyor. Ecemle sonradan taniscaklar (3.bölümde)
hikayeye yeni başlayanlar!
merhaba... size kötü bbir haberim var. yanlışlıkla 1. bölümü sildim ama ufak bir özeti 2. Bölümün başında çok çok özür dilerim umarım kitabı beğenirsinğz ve şimdiden söyliyim baştaki kombinler sırf o kızın fotoğrafı olsun diyetdi yoksa o kıyafetleri görünce benimde kusasım geliyo öşslsdl
ŞİMDİ OKUDUĞUN
6 ERKEK 1KIZ #Wattys2018
ChickLitİnatçı bir kız ve inadını kırmaya çalışan bir oğlan... Peki hangisi daha inatçı? Oğlan kızın inadını kırabilecek mi? Siz Bence hemen okumaya başlayın...