12

10.2K 329 81
                                    

Medya Emre
Emre yeni karakter..
Keyifli okumalar...
.....

Sabah uyandigimda Cem yoktu. Şaşırdım. Bu saatlerde tepemden aşağı su dökerdi veya üstümde falan tepinirdi.
Günlük islerimi hallettikten sonra üstünü giyindim ve aşağı indim.

Aşağı indigimde birisi daha vardı. Yanlarına giderek "günaydın" dedim ve Ardaya 'bu kim?' bakışlarımı attım. Herkes kikirdamaya başlayınca "ne guluyonuz be" diye tisladim. Çocuk "beni tanimadin mi?" dedi. Lan ben seni nerden taniyim be.
"Yoo. Daha önce tanışmış miydik?" dedim. "Öyle olsun böcük" dedi. Dur bir saniye o 'böcük' mü dedi. Lan bana bu hayatta sadece bir kişi böcük der "Emre!" diye bağırarak üstüne atladim (fesat anlamayalim sadece sarıldım) "ya sen ne kadar buyumussun" dedim ve daha da sıkı sarildim.
"Ecem -öhö öhö- ölüyorum" diyince ona sarilmayi bıraktım. "Abla diyeceksin bücür" dedim. Bu arada Emre benim kuzenim annemle babam ölünce bize teyzem bakmisti ama onlar Amerikaya gitti ve bizi Selim abim büyüdüğü için ona emanet etti.
"Bücür demezsen anlasabiliriz" dedi Emre.
"Lan bu hal ne daha yasin kaç basın kaç dovme, sac falan hayırdır?" dedim. "Hem sen Ardayla ayni boya gelmissin. Harbi Arda sen neden benden kısa kaldin dur Cem! Biz ikiz değil miyiz sen neden benden daha uzunsun acep?" dedim.

Biraz konuştuktan sonra okula gittik Emrede artik bizim okulda okuyacakmis. O 10. Sınıf. Okula girince Emre'nin sınıfını öğrendik. Emreyi sınıfa tabiki de ben bıraktım. Lan sınıfa girer girmez kızlar Emre'nin başına toplandı. Birden gelen kıskançlık duygumla "sırnasmayin lan!" diye tisladim. Tüm kızlar yerine geçince "Emre vallaha seni de bu sürtükleri de gebertirim ha!" diye fisildadim Emre'nin kulağına ve kendi sınıfına gittim. Oh My Allah kavga var!
Hemen kavgaya gittim. Lan Mine geri zekalisiyla Ada! Mine bana bakıp "ooo.. Sinifimizin surtugude gelmiş" diyince Mineye bir yumruk geçirdim. Arda bizi Mineden ayırmaya çalışıyordu ama basaramiyordu. Cem ve Berkay yoktu ve diğerleri de izliyordu. Arda Adayı almayı başarmıştı ama ben hala Mine'yı yumrukluyordum. En sonunda Cem geldi ve beni ayırmaya çalıştı. Birden havalaninca yumruk ve tekmelerimi havaya atmaya başlamıştım "Cem bırak vallaha yolarim ben bu kızı sen kim kopek benim arkadaşıma vurup bana Sürtük dersin. P****nk!?" diye bağırdım. Mine kaçınca Cem beni bıraktı. "Lan sen neden benden güçlüsün?!" diye tisladim Cem'e. "Ben erkegim canım(!)" dedi. Zaten kız olsaydın ben katil olmuş olabilirdim. Sinifa Sevgili matematikçimız girince dersi dinlemeye başladım. Ben neden bu dersi bu kadar seviyorum ya?

Ders bitince sınıftan çıktım ve Emre'nin sınıfına gittim "Emre!" diye seslendim. Emre kızların arasından çıkarak yanıma geldi o sormadan "hadi eşyalarını al bir yerlere gidelim" dedim. Eşyalarını alıp yanıma geldi ve arka bahçeye gittik.

Tabiki yine duvardan atlayamadim. "Kuzen atla hadi" dedi Emre. Kollarını açmış bekliyordu "Emre bak sen kucuksun beni tasiyamazssin" dedim. Tek kasını kaldırdı "ben mi tasiyamam?" dedi alayla. "Tamam geliyorum bak beni tutamazsan bozusuruz" dedim ve atladim. Tuttu lan. Onu tebrik edip arabami aldım. Okulun arkasına parkettigim için kimse görmedi. Zeki ben.

Bir AVM ye gittik ve sinemaya girdik. Benim canim(!) kuzenim mağazalara sokmadiki. Yemek yerken bana Amerika maceralarını anlattı.

Yemek bitince kalktik ve sahil kenarına gittik. Bir banka oturduk ve denizi izlemeye başladık. "Böcük ya ben çok sıkıldım" dedi Emre. "Bend-" lafimi tanıdık bir ses kesti. "Ecem?" arkami donup sesin sahibine baktım "Can?" dedim bende. Yanıma geldi ve hal hatır falan sordu.
Emreye "sen kimsin delikanlı?" dedi. "Sana ne?" dedi Emre de. "Kuzenim" diye ekledim bende. Biraz sohbet ettikten sonra Emre "böcük hadi gidelim artık" dedi. Niye Can'ın yanında bana böcük diyosun ya. Can "böcük?" dedi ve kendini gulmemek için tuttu. "Emre'nin bana uydurduğu isim." dedim. Güldü ve "tamam böcük sonra görüşürüz" dedi ve gitti. Bizde Emreyle eve gittik.

6 ERKEK 1KIZ #Wattys2018Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin