Simdi telefonum bozulmuştu dicem at yalanı sikim inananı diceksiniz ama telefonum bozulmuştu o yüzden geç geldi"Ayaklarım koptu" diye söylendim bir koltuğa otururken.
"İki dans ettik diye ne ağladın be" Ada'ya göz devirip etrafa bakındım o sırada Can gözüme çarptı. Kimler konuşuyo lan o? Hemen kalkıp Can'ın yanına gittim.
"Ecem?"
"Can? "
"Ecem? "
"Can? "
"E- amaaan noldu? "
"Bunaldım ben burda ya dışarı çıkalım mı biraz? " diye sorduğumda beni onayladı ve kimseye gözükmemeye çalışarak dışarı çıktık.
"O kız kimdi?" dedim dışarı çıktığımizda.
"Kıskandın mi?" diye sordu. Ne alakası var ya? Ben ve kıskanmak. Yanından bile geçemez
"Yoo. Ben kıskanç biri değilim. Sadece şey... Imm... Hah yani şey çok tatlıydi da belki arkadaş falan oluruz diye düşündüm" dediğimde inanmadığını belli eden bir bakış attı ve
"Öyle olsun bakalım" diye mırıldandı
"Çok güzel olmuşsun" dediğinde ellerimi belime dolayip kendine çekti.
Lan kalp yavaş. Kız sus. Ulan az yavaş atsana amk.
"T-teşekkürler" diyebildim.
"Ece!?" Okul kapısından gelen bagirisla o tarafa döndüm ve
"Hassiktir" diye mırıldandı İran sonra Can'in elini tutup koşmaya başladığımda
"Can koş" diye bağırdım. Rüzgar abim arkamızdan kosmaya başladığında iyice hızlandık.
Bir sokağa girdiğimizde bir duvarın arkasına saklandik ve abimin geçmesini bekledik. Abim geçince çıkıp ters tarafa doğru koşmaya başladık.
Okulun önüne tekrar gelince Van'ın arabasına binmek izle Can gaza bastı.
"Neden kactikki?" Diye soran Can'a ciddimi diye baktım.
"Ölmemek için kısaca Can" dedim sinirle.
"Eeee nereye gidicez?" diye sorduğunda dudağını buzusturup ellerimi iki yana açarak
"Bilmem" dedim.
"Seni eve atardım ama annemin dilini çekmek hiç istemiyorum" diyip siritti.
"Salak" diyip önüme döndüm.
Sönö övö ötördöm ömö önnömön dölönö çökmök höç östömöyöröm.
Diye taklit ettim içimden. Ama Can gülmeye başladığında içimden soylemedigimi anladım.
Cidden mi Ece? Offf
"Çok istiyosan gidelim" diyip guldugunde
"Hayır sen beni Adagile bırak." Dediğimde itiraz etti.
"Abinlerin ilk bakacaklari yere mi yani?" Dediğinde haklı olduğu için bişey demedim.
"Eee ben nereye gidicem?" Dediğimde.
"Bizim dağ evine gidiyoruz" dedi ve sağa dönerek yolun boş olmasından fırsat bularak hızlandı.
"Sizin dağ eviniz mi var?" Diye sordugumda kafasını 'evet' anlamında salladı.
****
2 saatlik yolculuğun ardından dağ evine gelmiştik. Ne çok büyük ne de çok küçüktü. Kocaman bi bahcesi ve arka tarafında sonu gözükmeyen bir orman vardı. Gerçekten büyüleyiciydi.
"Burası harika ama evdekiler çok merak etmiştir ve merakları kizginliklarini arttıracaktır. Eve mi donsek?" Dedim. Burda kalmak çok istiyordum. Hele arkadaki ormanı keşfetmek harika olabilirdi ama onları merak içinde bırakmak istemiyordum.
"Bu karanlikta kaybolabiliriz yani istesekte istemesekte burda kalmak zorudayiz" dediğinde bi nebze mutlu olmuştum. Bu evin dışı boyleyse içini gerçekten merak ediyordum. Acaba burda yemek var midir? Gerçekten çok acıktım. O kadar koşmak ve 2 saatlik yolculuk beni yormuş ve aciktirmisti.
"Acıktıguni düşünerek yolda Erkan amcayi arayıp dolabı doldurdum" dedi aklımı okuyarak
"Harika" diyerek eve yönelim. Kapıda anahtar girişi yerine şifre girme seysi vardı Can arkamdan gelip şifreyi girdiğinde şifre ilgimi çekmişti.
181118
Bu bir tarih miydi. Bana çok tanıdık geliyordu. Evet bu tarihte bişey olmuştu ve herşeyi unutan ben bunu da unutmuştum. Peki Can bunu rastgelemi yapmıştı yoksa onun bu günle bu ilgisi mi vardı?
Beynimi biraz zorladigimda hatırladim.
ilk derse girmeyip bahçeye çıktım ve beni bahçeye çıkmamla kelimelerle anlatamadığım arabayı görmem bir oldu.
içinden kimin çıkacağını merak ederek dikkatimi kapıya verdim ve OMG bu insan mı be. bu gün haberlere bakmamıştım ve okula bir meteor düşeceğini bilmiyordum.
şuan ben mi yanlış görüyorum yoksa meteor bana doğru mu geliyor.
"Selam..."İlk karşılaşma tarihimizdi. Bu günü neden hatirliyoduk peki. Buna sanırım ergenlelik deniyordu. Düşüncelerine nedensizce gülüp Can'ın arkasından eve girdim. Evin içinde en az dışı kadar güzeldi.
Beyaz ağırlıklı döşenmiş bir salon vardı. Bu evi yapan mimarın ellerini opiyim ben ya.
"Aç mısın diye sormicam çünkü sen her zaman açsın" diyip guldugunde bende güldüm.
"Hadi mutfaga o zaman" diyip önden mutfağa gitti bende arkasından gittim.
120 oy ve 80 yorum geldiğinde bölüm gelecek 😊 sövmeyin ya tamam hadi 115 oy 75 yorum olsun fjdjsjzjdncjs
ŞİMDİ OKUDUĞUN
6 ERKEK 1KIZ #Wattys2018
ChickLitİnatçı bir kız ve inadını kırmaya çalışan bir oğlan... Peki hangisi daha inatçı? Oğlan kızın inadını kırabilecek mi? Siz Bence hemen okumaya başlayın...