26

4.1K 204 22
                                    

Ezhel'cileri görelim!😂

Sa arkadaşlar uzun bir süreden sonra tekrar yazmaya başladım. Aslında hiç yazmayıp hesabımı başkasına vermek istiyordum ve bunu kitabın instangram hesabı olan 6erkek1kiz hesabının storysinde paylaşmıştım fakat kimse bunu istemediği için ben yazmaya devam edeceğim. İnşallah kitap eskisi gibi okunmaya devam eder. Sizi seviyorum keyifli okumalar.

Bi insan neden 6'da kalkar ve geri yatmaz? Allah Aşkına cevap verin. Sabahın 6'sında kalkmış evde dolanıyorum. Bi insan neden kendine bu işgenceyi yapar? Hayır o değil yatsam uyuyamıyorumda. Şimdide salonun ortasında bi o yana bi bu yana gidip duruyorum.

Ani bi kararla koltuğa oturdum ve içerden gelen sesle kalkmam bir oldu. Bismillahirrahmanirrahim! Noluyo?!

Kedidir kedi

Olabilir. Ama olmayadabilir. 

İddiaya girelim mi?

Yaw iç ses bi git işine ya. Zaten içerde bi' şey var.

Lan kedi işte

İnanmıyorum sana!

Bak ya yine şizofrene bağladım

"Bak iç seeesss bi daha benimle konuşma!" diye sesli bir şekilde söyleyince mutfaktan birisi çıktı. Çıkmasıyla çığlık atmam bir oldu ve ardından bir kaç saniye sonra bir sürü kapı sesi ve ayak sesleri geldi. Mutfaktansa Rüzgar abim çıktı.

Cem uykulu bir şekilde gözlerini ovalayarak

"Beni güzel uykumdan ayıran gerizekalı hanginiz?" dediğinde Selim abim ensesine vurup

"Gerizekalı deme kardeşine!" dedi.

"Noluyo be?!" diyerek yorganına sarılarak emre indi aşağıya.

"Oynen noğloyo" dedi Rüzgar abim ağzındaki şeyi çiğnerken.

"İçerden ses geldi sonrada mutfağın kapısı açılınca korkum" dedim masum, küçük bir kız çocuğu gibi.

"Ben vardım" diyen Rüzgâr abime ters bir bakış atıp

"Farkettim" dedim.

"Bu saatte ne işiniz var ayakta ya?" dedi Selim abim. Rüzgar abim;

"Acıktım aq n'apıym" dedi.

Bende,

"Uyuyamadım" dedim.

"Mağdem hepiniz kalktınız hadi okula hazırlanın" diyen Selim abime hepimiz üzgünce baktık.

"Bakacağınıza gidip hazırlansanıza" diyince ayağımı yere vura vura yukarı çıktım.

1.5 saat sonra

İlk ders beden olduğu için eşofmanlarımı giymiştim.

İlk ders beden olduğu için eşofmanlarımı giymiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üstümü giyindikten sonra Ada'yı ardım.

Ada'm aranıyor...

"He gülüm söyle?"

"Saate bak gerizekalı."

"... hemen geliyorum kanka" diyip kapattı. Bende aşağı inip koltuğa oturdum.

Bir kaç dk sonra Cem merdivenden;

"Hay ben bu okulu icat edenin ******" diye söve söve indi.

"Çok istiyosan sanayiye verelim seni" diyen abime göz devirip yanıma oturdu. O sırada kapı çaldı.

"Ben çıkıyom" diye kalkıp kapıyı açtım ama kimse yoktu.

"Lan Ada malı çık nereye saklandıysan!" diye bağırıp kapıyı kapattım. Kapatmamla bahçeden Can'ın çıkması bir oldu.

"Düşündün mü?" dedi bana doğru yaklaşırken. Ama ben daha doğru düzgün düşünemedimkiiii! 

"Düşündüm..." diyince bana öyle bi baktıki tarif edemem. Anlatılmaz yaşanır dedikleri şey bu olmalı.

"... ama biraz daha zamana ihtiyacım var" dememle o bakışın yerini hüzün almış gibiydi. Tam o sırada ise arkadan Ada'nın sesini duydum

"Leeen bensiz mi gidiyon okula!" diye bağırarak yanıma geldi ve gözleriyle Can'ı süzdü.

"Selam" dedi tebessüm ederek. Can'da yapmacık olduğu belli olan bir tebessümle

"Selam" diye yanıt verdi.

"Neyse biz gidelim" diyip hızlıca Ada'nın koluna gidip aynı hızda yürümeye başladım.

Can'ın ağzından devam

Ece'nin arkasından

"Ben bıraksaydım" diye bağırdım ama

"Gerek yok" diyip dahada hızlandı.

Bu kız benden daha ne kadar kaçacak çok merak ediyorum açıkçası.

-BÖLÜM SONU-

Çok çok kısa bi bölüm olduğunun  farkındayım ama ancak bu kadar yazabildim umarım diğer bölüm uzun olur ve hemen gelir

6 ERKEK 1KIZ #Wattys2018Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin