19

6.1K 265 21
                                    

Sabah uyandığımda saate baktım 07.20 ydi. Yataktan kalkıp odamın içindeki banyoya girip işlerimi hallettim. Tuvaletten çıkınca başım ağrımaya başladı. Yatağa oturdum ve basımı tuttum. Çok ağrıyordu. Odadan çıkarak aşağı indim. Emre vardı.

"Emre" dedim.

"Efendim?" dedi.

"B-başım çok ağrıyo" dedim. Hemen kalkıp yanıma geldi. Elini belime koyup odama çıkarttı.

"Sen burda bekle ben ağrı kesici geticem" dedi ve hızla çıktı. Birkaç dakika sonra elinde ilaçla geldi. İlacı ve suyu bana verince hemen içtim.

"Selim abiyi çağırır mısın?" dedim. Beni onaylayıp odadan çıktı. Birkaç dakika sonra Selim abi geldi.

"İyi misin" dedi.

"Başım çok ağrıyo bugün okula gitmesem" dedim.

"Tamam sen dinlen" dedi.

"Teşekkür ederim" dedim. Selim abi odadan çıkınca bende gözlerimi kapattım.

....

Uyandığımda hava kararmıştı ve başımın ağrısı azalmıştı. Odadan çıkıp aşağı indim. Hepsi oturmuş televizyon izliyodu Yelda teyzede meyve kesiyodu.

"Meraba" dedim. Hepsi bana baktı.

"İyi oldun mu?" dedi Selim abi.

"Şimdi daha az ağrıyo" dedim.

"Gel biz senin odana çıkalım" dedi Melisa abla.

"Olur" dedim. Odama çıkınca Melisa abla bi şeyler anlatıyodu ama onu dinlemiyodum.

"Melisa abla bugün kız kıza dışarı çıkalım mı?" dedim.

"Olur" dedi. Hemen kalkıp dolabımın karşısına geçtim.

Melisa ablada giyinince aşağı indik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Melisa ablada giyinince aşağı indik.

"Biz Ecem'le dışarı çıkıyoruz" dedi Melisa abla.

"Bu kıyafetlerle nereye gidiyosunuz" dedi Rüzgar.

"Bugün instagramda gezerken birisi 'bugün saat 8'de doğum günü partim var herkes davetli' diye bi gönderi paylaşmış ona gideriz diye düşünmüştüm" dedim.

"Kimin partisi?"

"Tanımıyorum ama takip ettiğime göre tanıdık birisidir" dedim.

"Lütfennn" dedim 'n' yi uzatarak.

"Tamam ama geç gelmeyin" dedi. Onu onaylayarak evden çıktık ve bir taksiye binip partinin olacağı eve gittik.

Kapıyı çalınca hemen açıldı. Burası çok kalabalıktı.

"Hoşgeldin Ecem" dedi çocuk.

"Sen beni tanıyo musun?" dedim. Çocuk bana şaşkınca baktı

6 ERKEK 1KIZ #Wattys2018Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin