30

4.5K 253 48
                                    

-süprüzlü bölüm fhchdh-

"Cem inşallah seni filler si...ever" diyerek kulağıma kaçan suyu çıkarmaya çalışıyodum. Bu çocuk harbi mal abi. Valla bak. Bu benim ikizim falan olamaz. İnanmiyorum DNA testi yaptirtacam.

Bide senin kardeşin çıkmıyomuş. Ne gülerim ama.

Yok ya öyle deme seviyom keretayı. Lan harbi benim kardeşim değilse. Hiç benzemiyoz. Ya üvey oolan bensem. Ya oysa. Lan dur saçmalama Ece olur mu öyle şey. Tübü tübü.

"Ağğbiiiiiğ" dayanamıyorum soracam.

Mallık bakımından benziyosunuz aslında

Ulan sus.

"Ne var" diye ses geldiğinde tekrar bağiırdim.

"Bi geeeğğlll" göz devirdiğini tahmin edebiliyodum. Kimin abisi sonuçt- dur lan ya benim abim değilse? Oy ben nerelere gideem.

"He Ece"

"Biz Cemle gerçekten kardeş miyiz? Yani birimiz üvey olabilir miyiz? Sen benim öz abim misin? Değil misin? Cem mi üvey yoksa? Ya da-"

"Abicim ne saçmalıyosun? Özel gününde falan mısın?" Dur lan bu nerden biiliyo benim özel günümde olduğumu.

"Y-yoo. Hayır. Hem sen özel günü nerden biliy"

"Ece sen istersen dinlen bugün"

"Okula gitmiyim mi?" Dedim hevesle

"Yok olmaz. Hazirlan okula gidicez" diyip kapiyi kapatti. ÖKÜZ! öf ya ama benim moral sıffır sıffir sıffir.

♡♡♡

"Oy kankilerin en dadlusu" diyerek elini omzuma atıp yanağıma öpücük konduran Uras'a dolu gözlerle baktım.

"Ben tatlı mıyım?" Dedim dudağımı büzerek.

"Hemde çoooook" dedi.

"Ama ben tatlı olmak istemiyorum. Güzel olmak istiyorum" dediğimde Uras bana ben uzaylıyım demişim gibi baktı

"Tamam Ece sen kappa ben tekrar aricam" diyip güldüğünde omzuna yumruk attım.

"Kankacım. Bu dünyada senden daha güzel biri yokkii. Varsada kafasına kuş sıçsın inşallah" demesiyle sizce noldu? Hayır zaten bende şans olsa şuan prensestim.

KAFAMA KUŞ SIÇTI!

Uras kahkaha atarken karnına yumruk geçirdim.

"Senin bedduana sıçıyım"

"İyi tarafından bak. Senden güzel tek kişi sen mişsin"

"Uras ya" dedim kollarımı göğüs hizamda bağlayıp

"Bak güzelim bu taş varlığın bedduasıda tuta-" karnına bu sefer daha sert bir yumruk geçirdim.

"Uras!"

"Tamam ya söyle" dedi karnını tutarak.

"Beni eve götürüyosun temizlenene kadar bekliyosun. Hemen" dediğimde asker duruşu yaptı ve

"Emredersiniz komutanım." Dedi. Bu haline güldüm. "Ada nerde komutanım?" Dedi etrafına bakınarak.

"Sevgilisinin yanındadır. Bi sap biz kaldık be kınıkım" dediğimde güldü.

♡♡♡

"3. Dersde bitti!" Diye bağırdı Uras aşağıdan.

"Tamam be geliyorum" diyip çantamı sırtıma takıp aşağı indim.

Okula geldiğimizde zilin çalmasına az kaldığı için kantinde oturup zil calinca sinifa girdik ve Ada'nın sorularını yanıtladık.

"Ece bi gelir misin?" Kaan'ın sesiyle hemen ona döndüm. Başımla onaylayıp onu takip etmeye başladım. Ya ama şuan ben çikolata istiyorum. Bana çikolata verin. Bana çikolata verenin aya-  düşüncelerimi Kaan'ın sesi böldü

"Erken gel dedim 4 ders sonra geldin" dedi gülderek. Anaa. Ben onu unuttum ya lan.

"Ya ben unutmuşum onu" dedim mahcupca.

"Önemli değil."

"Ee ne dicektin?"

"Şey... Ben seni seviyorum" dediğimde gülümseyip

"Bende seni seviyorum Uras'dan sonra bir numaralı erkek kankimsin bundan sonra" dediğimde yüzü düştü. Lan ben ne dedim. Kötü bi şey mi- yoo kötü bi şey demedimki

Sana aşık çocuk mal.

O onu o anlamda mı şeetti ya. Artık bozamam keşke dha önceden şeetseydin ya. Salaga yatacam artık.

"Eee... sen ne dicektin? Bunu demek icin mi erken uyanmamı istemiştin?"

"Boşver ya. Sana çikolata alıyım mı?" Bu çocuk beni 2 3 günde tanımıs. Lan bu beni 3 günde nasıll sevdi ya? Neyse boşver bana çikolata alacak.

"Gözlerin parladı" diyip gülünce bende güldüm ve kantinin yolunu tuttuk.

♡♡♡

"Ben bi WC' ye gidiyom" diyip tuvalete doğru yol almıştımki bi kol beni yangın merdivenlerine sürüklemeye başladı. Noluyo be!?

"Lan çek elini bok. Ya bıraksana. Kimsin lan sen. Lan bıraksana pi- Can?" Tövbe Bismillah. Bi insan bu kadar tatlı olur mu be? Bakın şimdi hayal edin. Kahveleri sinirli bakan, kaşları çatılmış, saçları dağılmış, boyle hafiften kirli sakalı çıkmış bir Can. Dur lan hayal etmeyiin. Siz niye hayal ediyosunuz. Ne kıskanacam be. Etmeyin sadece istemiyorum. Allah Allah.

"Beni delirtmek mi istiyosun?" dedi bana bir adım yaklaşarak. Çok sinirliydi ve bu hali beni korkutmuştu.

"Can sakin ol" dedim.

"Nasıl sakin oluyum ha? Sen onla bunla gezerken. O gamzelerini başkalarına gösterirken. Nasıl sakin oluyum?" dedi yine aynı ses tonuyla.

"Şurası çok acıyo" dedi parmağıyla kalbini işaret ederek. Sesi kısılmıştı. Kaşları eski halini almış bana umutla bakıyodu.

Bırak inadı işte. İkimizde onu sevdiğini biliyoruz

Sus bi şuan düşünmeye calısiyorum. Tamam hoslaniyo olabilrim. Ya tamam belki birazcik daha fazla hos- tamam ya aşığım. Mutlu oldun mu? Deli gibi seviyorum. Ben her gece onu düşünerek uyuyorum. Hiç aklımdan çıkmıyo. En alakasız bir olay bile aklıma onu getiriyo.

Yanağımda ıslaklık hissettiğimde agladığımı anladım. Lan nolluyo. Neden birden duygusala bağladım.

"Ece?" dedi Can cenemden tutup başimi kaldirarak

"Noldu?"

"Seviyorum. Hatta aşığım sana. En ufak şeyde aklıma geliyosun." dedim.

"Gerci hic cikmiyosunki" bunu kisik sesle soylemiistim ama duyduğuna emindim. Kalbimden bir yük kalkarken dudaklarımdaki baskıyla gözlerimi önce pörtletsemde sonra öpüşüne karşılık verdim.

ivit süprüz öpüşmeleriydi ehehe.

Eee nasıl buldunuz bölümü?

Biliyorum kısa oldu ama olsundu. Hihuhi

Şey dicem ya. Bi oy bi de yorum atarsınız dimi?

Bu arada YAZ kitabını yayindan kaldırdım zaten okuyanda yoktu. Bi kaç kişi haricinde. Onun yerine bu kitap bitince cok güzel bi kitap yazmayı düşünüyorum.

Diger bolumde gorusuruz byeees

6 ERKEK 1KIZ #Wattys2018Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin