Sölööömmm. Yeni bölüm sonunda geldi.
Arkadaşlar ya ben diğer bölümü okudum da hiç beğenmedim her şey çok hızlı olmuş. Şunu yaptım bunu yaptım falan. Ama siz inşallah beğenmişsinizdir. Her neyse sizi fazla tutmuyım iyi okumalar.
Sabah nasıl uyandığımı sormayın.
Sen öyle diyosan😯
Tamam mağdem çok ısrar ettiniz söyliyim.
Pis yalancı
Ya sen bi susar mısın acep?
Tamam söylüyorum. Melisa ablanın bir ayağı ağzımda, ben yerdeyim ve Cem, Arda, Emre tepemde halay çekiyodu. Kabul ediyorum çok tuhaf bir aileyiz.
Melisa ablanın ayağını çektikten sonra ayağa kalktım ve diğerlerine ters bir bakış attım.
"Çıkın lan odamdan" diye bağırınca halaylarını bozmadan odadan çıktılar. Ne bu enerji sabah sabah ya! Banyoya girip işlerimi hallettim ve çıkınca formamı üstüme geçirip aşağı indim. Melisa ablayı uyandırmaya ugrasamam zaten okulu yok.
Aşağı indiğimde ağzıma birkaç parça bi şey atıp evden çıktım. Wow kimse bana bi şey demedi. Garip.
Yürürken bir bakkal görmemle yüzümde kocaman bir gülümseme oluştu ve bakkala adimladim en sevdiğim çikolatayı yani Albeniyi aldıktan sonra yemeğe başladım. Allah'ım bu nasıl bir tatdır. Bunu yapandan Allah razı olsun. Allah ne muradı varsa versin. Tuttuğunu altın etsin. AMİN.
Okula geldiğimde büyük bir daire oluşturan insanlar gördüm. Ay yaşasın kavga var. Kalabalığın arasına karışınca şok oldum. Emre bi çocuğun üstüne çıkmış yumrukluyodu. Arada da küfür ediyordu. Yanımdakine
"Ne oldu?" dedim. Kız bilmediğini söyleyince göz devirip Emre'nin yanına gidip kolundan çekmeye başladım. Ama öküz gibi mübarek. Az ye az!
"Emre kalk çocuğun üstünden" diye çekmeye devam ettim.
"Ece defol" dedi. Bu sefer kolunu sıkıca kavrayıp çekince çocuğun üstünden kaldırabilmiştim. Etreftakileri süzüp
"Uzayın" dedim. Birkaç kişi beni dinlerken diğerleri aval aval suratıma bakıyordu. Onları boşverip Emre'ye döndüm. Elimden kurtulmaya çalışıyordu ama ben tüm kuvvetimle tutmaya çalışıyordum ama yok anam yok çocuk boğa gibi.
"Emre sakin olur musun?" dedim. Yerinde durup
"Tamam sakinim. Bırakabilirsin" dedi.
"İnanıyım mı?" dedim.
"İnan" dedi. Onu bırakınca bana döndü.
"Ne var?" dedi.
"Neden dövdün çocuğu?" dedim.
"Yanlış yaptı" dedi.
"Nasıl bi yanlış?" dedim.
"Kıskandı abla kıskandı" dedi arkadan biri. Emre bunu diyen kişiye 'bittin olum sen' bakışları atarken ben ona 'kapa çeneni' der gibi bakıyodum.
"Ne kıskanması bu?" dedim.
"Kıskanmadım!" dedi.
"Ne oldu o zaman ya" dedim. Of ya bi söyleyemediler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
6 ERKEK 1KIZ #Wattys2018
ChickLitİnatçı bir kız ve inadını kırmaya çalışan bir oğlan... Peki hangisi daha inatçı? Oğlan kızın inadını kırabilecek mi? Siz Bence hemen okumaya başlayın...