32

4.3K 198 27
                                    

"Aha şimdi Rıza fağdır ağızlarına sıçacak"

Evet yıl olmuş 2019 bizimkiler hala arka sokaklar izliyo. 

"Ece bi büfeden ekmek alıp gel teyzecim" burda dünya kadar erkek var ben mi alıyım yani?

"Emre en küçük gidermiş hadi ablasının gülü" Emre bana pis pis bakmaya başlayınca korkmadım değil yani. 

"senle nutellamı paylaşırım"

"ayıp ettin böcük" diyip hemen büfeye uçtu. İşte böyle adam olacaksın.  Tabiki nutellamı paylaşmicam saçmalamayın. 

Saç malanmaz taranır

İç ses bi sal artık ya bi sal nolursun.

şimdi nutellami saklamam lazįm. hihihi.

****

"kim lan bu sabah sabah" saat 7.12 ve beni biri arıyo. kim lan bu o- ağağağağaaaa Can arıyo. Tabiki hemn actim syshjsxh.

"alo?" karsidan dıt dıt sesimi geliyo ben mi oyle duyuyom ulan Can. Tam geri aricakrn masamdaki not kagidini gördüm.

'bana sövmeye baslamadan once bi cama mi baksan' ay bana bi ter bastı ayol.

Camdada bi not kagidi vardi

'şimdi sessizce kimseye caktirmadan asagi in lutfen.kimseye cktirma dayak yemek istemiyorum' gulmemek icin kendimi zor tuttum. Hızlıca ustumu giyinip sessizce asagi indim

 Hızlıca ustumu giyinip sessizce asagi indim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(bere yohmuscasina devam)

kapidan çıktığımda sagdaki agacin ustunde kocaman kagit yaptırılmıştı. tabi ben kucuk binpostite dikkat etmezdim biliyo adam sjsnsj.

'sessizce cikabilmene sevindim. simdi ilk tanistigimiz yere hit bakalım'

okula mı? offf.

***

Beni uykumdan uyandirio bu kadar ugrasturdigina gore guzel bisey olsa iyi olur yoksa olacakları tahmin edemiyorum yemek bile yemedim lan ben.

okulun bahce kapisinda bi tane daha postit vardi.

-şimdi bana kesin çok kizacaksin biliyorum ama okulda hocalar vardi sizin eve gelip kendimi riskede atamadim şuan bana saldirmak istiyo bile olabilirsin ama simdi okula yakin olan pizzaciya gel' neyseki yakin. ve evet omu geberticem ama şuan sakinligimi koruyorum.

pizzacinin kapısında yine bir postit vardi ulan yeter ama yani

'kesin postiti gormekten yorulmussumdur' tovbesteysin ben tırstım şuan.
'merak etme bu sondu simdi yavasca arkani don' ne yavasi flaş bu kadar hızlı dönemez.

"yavas donmeni söylemiştim" diyip güldü." dusmicem dusmicem ama o nasıl gulmek be insafsız. Gözümü etrafta dolandirdiktn onra ağzımı hedeflemis sinekle agimi ksppattim. Bi sasirmamada musade yok arkadaş. cık cık cık. yalniz cikma teklifimi aliuom evlenmr teklifimi orası biraz tartışılır.

6 ERKEK 1KIZ #Wattys2018Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin