İyi okumalar..
***
"Abi ver şu kağıdı lütfen" diye yalvarirken abim benden kurtulup kağıdı okunmaya çalışıyordu. O benim abim ve o kâğıtta dun olanların yaninda başka şeylerde yazıyordu.
"Ecem Su üstümden çekil!" diye bağırınca ani bir hamleyle kağıdı kaptim ve parçalayıp çöpe attım. "Ok. Hocam derse geri donebiliriz" diyerek yerime uslu bir kız olup oturdum.
Abim bana ters ters bakarken derse devam etti.
....Okul çıkışında Canla beraber sinemaya gitmek için karar almıştık ve su anda evin onundeyiz. Üstümü değiştireceğimi söyledim.
İdama gidip üstümü degistirdim(Ecem temsili)
Abimler evde olmadıkları için rahatça bunları giydim. Onlar erkek erkeğe dolasacakmis gidecekleri yer bana gore degilmismisde falan.
Aşağı indim ve Can'ın o möhtüşöm arabasına bindim.
Can "sence bunlar kısa olmamış mı?"dedi. Sende mi Can?
"Ne olmuş?"
"Bunlar kısa diyorum git doğru düzgün bi şey giy!" diye bağırdı. Ona ters ters bakarak "o eve tekrar girersem hayatta çıkmam" diye tehtid edim elini kapıya yönelttim. Can elimi tuttu ve "tamam ama yanından ayrilmayacaksin!" dedi. Sana ne be sanki sahibimsin.
"Neden boyle davraniyorsun?"
"Nasıl?"
"Sahibimmis gibi"deyince cevap vermedi ve ilimizde önümüze döndük.
AVM ye girince sinema yerine gittik. "Can romantik komediye girelim mi?"
"Ne romantik komedisi aksiyona girek"
"Kork- neyse ya"
"Korku iyi fikir" dedi ve bilet gisesine ilerledi. "Can bak altına sicarim ben!" diye bağırdım ama çoktan biletleri almıştı. 'Öküz' diye mırıldandim ama duymadı. Yemek yedik ve bowling oynamaya gittik. "Daha hafif top yok mu?"
"Birilerini doverken güçlü olduğunu sanmistim." dedi. "Can emin ol bu topu sen bile zor tasirsin!" dedim. Gelip elimden topu aldı ve tek eliyle havaya kaldırdı. Ağzım beş karış açılmış ona bakarken "Ne demiştin Ecemcim(!)" dedi. "Yok ya hic bir şey hadi sinemaya gidelim" dedim ve bowling salonundan çıktım. Yanıma gelerek kulağıma fisildadi "eteğini biraz indir istersen yoksa arkadakiler seni yiyecek"
"Yanımda sen varken?"
"Ne o arabada öyle demiyodun" dedi.
"Gıcık" dedim ve eteğimi düzelterek yürümeye devam ettim.
Sinema salonuna girdiğimizde film daha yeni başlıyordu ve hemen yerimizi aramaya başladık. En arkaya geldiğimizde Can "hay ben sizin yapacağınız işi si- seveyim!" dedi. Adam Can farketmez diyince bize sevgili koltuklarını vermiş. "Can sorun değil benimle oturmaktan mi tiksiniyosun?"
"Hayır ama ne biliyim sen rahatsız ol-"
"Olmam zaten buraya oturmak zorunluyuz çünkü başka yer yok iki kişilik"
"Doğru hadi geç" dedi ve eliyle koltuğu gösterdi. Sevgili koltuklarına oturdukları ve filmi izlemeye başladık.....
Film bittiğinde hala Can'a sariliyordum. Bu öncekinden 10 kat daha korkunçtu. Ben bugün nasıl uyicam?
"Ecem abartmiyo musun?"
"Tabi filmin yarısında uyuya kalsam bende boyle rahat olurdum."
"Napiyim çok sıkıcıydı"dedi. Lan benim orda cenazem çıkacaktı az kalsın be ne sıkıcısı.
Bir kafeye oturduk ve sohbet etmeye başladık.
"Ecem ben tuvalete gidiyom" dedi ve koşarak tuvalete gitti. İ gidince telefonumu elime aldım ve instagrama girdim dolanırken karşıma biri oturdu. Can zannederek "Geldin mi hadi gid- sen kimsin be?"
"Olur gidelim nereye" dedi ve göz kirpti.
"Sen kimsin be sapık!" diye bağırdım. Elimden tutarak "beyaz atlı prensin" dedi. Ne saçmalıyo ya bu? Elimi çekip masadan kalktım ve çıkışa yoneldim. Kolumdan tutarak kendine çevirdi. "Nereye güzel-" derken yumruk attım afalladi ve iki kolunda sıkıca tuttu. "Ya bırak beni!" diye bağırdım "birakmazsam ne ol-" adam sözünü bitirmeden yere yığıldı. Can adamın üstüne çıkmış onu öldürecekmiş gibi dovuyodu. Çocuk bayildiginda Can etraftakilere de bir küfür savurup beni kolumdan tuttuğu gibi çıkardı. "Can canım yaniyo" diyince elini gevsetti. "Kimdi o?"dedi
"Bilmiyorum sen gidince yanıma geldi" dedim. Sinirle küfür mırıldanmaya başladı.
"Herkesi dovuyon ona mi gücün yetmedi?" dedi sinirle.
"Yumruk attım ama bi ise yaramadı"
"Sadece bir yumruk mu?"
"Napiyim bu etekle tekme mi atiyim ya da üstüne çıkıp tepin-"
"Ben sana o eteği çıkartmanı söylemiştim."dedi.
"tamam ya of... Nereye gidiyoruz?"
"Bilmiyorum"
"Nasıl bilmiyorum?"
"Bilmiyorum gidiyoz iste!"
"Beni eve bırak" diyince geri dondu ve eve sürmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
6 ERKEK 1KIZ #Wattys2018
ChickLitİnatçı bir kız ve inadını kırmaya çalışan bir oğlan... Peki hangisi daha inatçı? Oğlan kızın inadını kırabilecek mi? Siz Bence hemen okumaya başlayın...