28

4.9K 176 13
                                    

Medya yeni çocuk. Daş mubarek. Jdjdhdhdh.

Melisa ablayla başka konularda konuştuktan sonra saatin çok gec olduğunu anlayıp yattık. Bu arada Ada'ya noldu acaba? Neyse yarin sabah sorarım.

●■●

Bugün okul kiyafetimi giyesim gelmedigi icin giymemistim. Simdi tek sorun Selim abime gozukmemek.

Sessizce aşağı inip etrafa baktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sessizce aşağı inip etrafa baktım. Selim abim etrafta gözükmüyodu. Merdivenlerden biraz daha inip kapıya gittim ve hızlıca ayakkabılarımı giydim. Yalnız bu çok kolay oldu hahah. Hemen çıkıp koşmaya baslicaktımki birine çarptım. Bilin bakalım kim? Ada.

"Gerizekalı koş" diyip Ada'yı surüklemeye başladım. Evden biraz uzaklasınca yurumeye basladik.

"Noluyo be?" dediginde elimle bosver isareti yapip

"Asıl sen söyle dün niye gittin öyle" diye sordum. Sorduğumda yüzü gülmeye başladı.

"Way pisliiiik Arda'dan soğudun demi başka biri var demi" diye soylendigimda enseme yapistirdi.

"Gerizekalı ne diyon Arda benim janım sevgilim. Ondan soğuyan ölsün"

"Noldu o zaman"

"Ben eve gittim ya işte. Abimle fln hiç konuşmadım yuzüne bile bakmadım. Onu birak odamdan tuvalet icin bile cikmiyodum. Bunlarda ben geldigimde kavga ediyolardi ben odamdaykende kavga ediyolardi ondan sonra işte surekli bi tartisma icindeydiler. Dünde boşanma kararı almıslar" dedi mutlu bi şekilde.

"E abinle konuşrsun artik"

"Bilemiyorum" dedi sacini savurup. Bende kafasina bi dene gecirip

"Hareketlere bak hareketlere" dedim.

●■●

Okula geldiğimizde bahçedeki siraya girmeden nobetci kapisindan iceri girdim. Nasil mi? Tehdit ve şantajla xjdjdbxh. Kiyafet konturolu yapiyolar napam?

Sınıfa girip sırama oturdum ve digeelerini beklemeye başladım. La bi ben sap kaldım herkesin sew var.

Can'a bi evet demene bakar cnm

Sevgilimin olmasini istiyorum demedim sevgilim yok dedim.

Ama nası bi anlamda dedin?

Ya of sen bi sus artık.

Bi şey istiyim miiii?

Söyle iç ses söyle

Watpad de ki iç ssalerin hep bi ismi oluyo bana da isim koysanaa

Ya ic ses mal misin konumuz bu mu simdi.

İyi o zaman susmicam.

Gerizekali ya. Tamam artık senin ismin nazmiye deyze. Oke mi?

6 ERKEK 1KIZ #Wattys2018Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin