4

19.5K 570 80
                                    

Medya Can

İyi okumalar...

***

Arda o zaman meteorlu konuşmalarıda mi duydu? Dur gerçi o zaman Arda derse girmemişti sjsjsjjs.
"Arda ne gibi şeyler duydun mesela?"
"Hep dedikodu yapiyonuz zaten başka bi şey konusmuyosunuz ne duycam"
"Hmm tmm"
"Niye noldu bisey duymam mı gerekiyordu?"
"Yok ya merakimdan"
Sustu ve yerine oturdu. Yemek yedikten sonra tam kalkarken telefonuma mesaj geldi

Kimden:kanka king (Uras)
Knk ben sizin kapıya geldim hazirsan in de beraber gidelim.

Kime:kanka king
Knk inanır misin tam evden çıkmak uzereydim geliyorum.

Hemen telefonumu pantolonumun arka cebine koyup çantamı aldım ve evden çıktım. Urasla okula girince Melis denen ve yandaşlarının gözü bizdeydi. Biraz ilerleyince yanımıza geldiler ve Melis
"Yalaniniz ortaya çıktıcak zanettiniz herhalde?" deyince
"Ha doğru ha yalan sen benim kankamin peşini her şekilde birakcaksin" dedim ve üstüne gitmeye başladım. "Birakmazsam nolur?" deyince ben de kayış koptu ve 1sn sirittikdan sonra "iste bu olur" diyerek yakasını kavrayıp kafayı gömdüm. Yere yigilinca üstüne çıkıp yumruklamaya başladım. Uras beni kizin üstünden alıp hızla sınıfa götürdü. Sınıfa girince siritarak "vay be benim için kavga da etcektin ha"
"Ya Uras sus bi kafada sana gomerim bak"
"Sakin ol şampiyon " diyerek ağzına görünmez bir fermuar çekti.

***

İlk ders bi öğrenci gelip beni müdürün çağırdığını söyledi. Bende hocadan izin alarak çıktım. Müdürün odasına girdim ve mudur konuşmaya başladı ama konuyu bildiğim için dinlemedim. En son bir tutanak dilekçesi imzalayarak çıktım. Çıktığımda tenefustu ve müdürün odasından çıkınca bir oduna carptim. Evet bu odun sevgili öğretmenim yani abimdi. "Bu aliskanlığından vazgeçtiğini sanıyordum."
"Abi neden bahsediyorsun " dedim umursamaz bir ses tonuyla.
"İnsanları dövme huyundan"
"Ama abi kaşınmıştı."
"Dovmen mi gerekiyordu?!"
"Evet!"
"Bu konuyu evde konuscaz"
"Tamam hocam simdi izninizle" diyip cevap vermesine izin vermeden sınıfa doğru gittim.
Merdivenlerden çıkarken yine birşeye carptim.OMG bu Can. Çarptığımda dustugum için beni kaldırdı ve konuştu "Selam"
"Selam"
"Kizim demiyim demiyim diyorum da sen neymissin be resmen sabah kıza kafayı gecirdin."
Güldüm ve "aslında ben abilerime bi daha kimseyi dovmemek için söz vermiştim ama kendimi tutamadım sonuçta kankam için yapmayacağım şey yoktur."
" onu gördüm gördüm de aslında ben sana başka bi şey dicektim."
"Dinliyorum"
"Bugün okul çıkışı bir yerlere gidelim mi?"
"O-olur ama çıkışta abilerim ikizin ve kuzenim beni bekliyor olacak ve Urasdan başka birisiyle biyere gimeme hayatta izin vermezler"
"Bizde simdi gideriz"
"Olabilir aslında"
"O zaman eşyalarımızı toplayalim ben seni arka bahçede bekliyorum."
"Tamam"
Diyip Cem ve Ardaya gozukmeden çantamı aldım ve arka bahçeye gitdim. Can orda bekliyordu ve ben gelince duvara tırmandı ve diğer tarafa atladı ve seslendi "hadi sende atla." duvar kısa olduğu için tirmandim ama diğer tarafı yuksek olduğu için biraz duraksadim. Bu sırada Can "hadi atla ben seni tutcam" diyerek kollarını açtı. Bende ona güvenerek ağladım ve kucağına düştüm. Kolları çok yumusakmis ya. "Tesekkur ederim beni tuttuğun için" dedim ve kucağından indim.
Hemen sahil kenarında bir kareye gitdik ve konuşup yemek yedik. Saate baktığımda okul çıkış saatinin yaklaştığını fark ettim ve Cem'e mesaj attım.
Kime:Ecem'in erkek versiyonu
Cem ben disardayim beni beklemeyin nerde olduğumu da hic sorma söyleyemem acil bir isim vardı.
Acaba Ardaya mi atsaydim o daha anlayışlı en azından.

***
Saat 20:49 ve şuan Canla birlikte kumsal kenarında yürüyorum.
Can" bugün için çok saol çok eglendim."
"Asil ben teşekkür ederim uzun zamandır boyle bir şeye ihtiyacım vardı" dedim. Biraz daha yürüdükten sonra eve doğru yürürken evet yürürken çünkü arabasını okulda bıraktık. Her neyse eve yürürken bi sarhoş bana laf attı ve Canda ona hic beklemediğimiz sırada kafa attı. Ben sok olmuş bir şekilde izlerken etraftakiler ayırmaya çalışıyordu. Bu sırada bir kizin Can'a "off lan suna bak" gibi gibi şeyler söylediğini duyunca nedenini bilmediğim şekilde sinirlenince bende kıza daldim. Üstüme 7 kız daha geldi ve uzun siren kavgadan sonra 7 kişi agir yaralı benim ise sadece kolumda küçük bir çizik vardı. Tüm kavgalar bittikten sonra Can ile birlikte tekrar yürümeye başladık ama ikimizde çok sinirliydik. Bu arada bi de yüzüm çizilmiş ve kanamış ama hic hissetmiyordum. Eve giderken Can "sen niye o kızlarla kavga ettin?"
"Sen niye kavga ettiysen bende o yüzden"
" yani beni kiskandin?"
"Y-yok yaa ne alaka hem sen beni kiskandigin için mi dövdün ?"
"Evet. Benim yanımdaki kıza hic bi it laf atamaz"
"Hmm.."

***
Sonunda eve geldik ve saat şimdi 21.58 di. Canla vedalastikdan sonra sessiz adımlarla idama çıkacakken "ECEEMMM..!" adımın bagrilmasiyla duraksadim ve salona girdim. "E-efendim a-abi"
Rüzgar abim ayaklanarak "Nerdesin lan sen bu saate kad- dur lan senin yüzüne ne oldu?"
"Ş-şey oldu şimdi bi kız bana laf a-atinca..."
"Lafı geveleme Ecem"
"Ya iste bi kız bana laf attı sonra üstüne bide 7 kişi üstüme gelince kavga çıktı ama şuan onların durumu 10 kat daha beter bende sadece 2 çizik var e tabi kimin kard-"
"Tamam Ecem uzatma"
Selim abi araya girdi ve "neymiş o okuldan gitmene sebep olacak çok önemli işin"
"Ya tamam yalan soyleyemicem zaten hicben size yalan söyleyebilir miyim ben kim size yal-"
"Ecem lafı uzatma"
"Tamam. İste bi arkadaşımla dolaştık biraz"
"Kimmis bu arkadaş?"
"Can...an evet evet Canan"
"Demek Can kimmiş bu Can"
"Ya abi ben Can demedi-"
Ruzgar abim atladı lafa"okula yeni gelen mi"
"Ya of tamam o Can ama arkadaşça dolaştık hem o da beni korudu biri bana laf atmıştı ondan sonra Canda onu dövdü sonra o kavgadayken 7 kızlada ben kavga ettim sonra beni eve kadar bıraktı "
Bu konu hakkında biraz daha konuştuktan sonra idama çıktım ve düş alıp yattım.

***

Sabah alarmimin sesiyle uyandım. Dur bi dakika ben az önce alarmlar uyandım . oha etrafta Cem yok. Cem'in odasına gittiğimde uyuyordu. İste simdi intikam vakti. Bir bardan soğuk suyu elime alarak yatakta ziplamaya başladım. Ve uyanınca suyu başından aşağı döktüm. Bu hakikaten çok eglenceliymis. Birden Cem'in sicramasiyla yerimden oldum. Ve yere yapistim. Cem bir yandan bağırıyordu. " lan ağzına siciyim. Na piyon lan gerizekli"
"Sen bana yaparken iyi. Hadi kalk kalk" diyip cevap vermesine izin vermeden üstümü giyindim.

(Ecem'in kıyafeti)Bugun tabiki de okula gitmicem Ada ile AVM ye gidicez ve bende sort t-shirt ve bir hırka giydim makyajını yapıp sacimida sekillendirdikten sonra kahvaltı ya indim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Ecem'in kıyafeti)
Bugun tabiki de okula gitmicem Ada ile AVM ye gidicez ve bende sort t-shirt ve bir hırka giydim makyajını yapıp sacimida sekillendirdikten sonra kahvaltı ya indim. Selim abi,Rüzgar abim,Cem ve Arda ayni anda "o şort ne lan" diyince komigime gitti ve gulmemek için kendimi sıktım. "Ben okula gitmicemki " "1ne demek okula gitmicem 2okula gitmicem diye o sortu mu giymen gerekiyor 3 okula gitmicen de nereye gitcen?"
"1 okula gitmicem demek okula gitmicem demek. 2 benim sortuma karışmayın 3 Ada ile AVM ye gidicem." diyerek evden çıktım.

1047 kelime oldu. Umarım beğenmişsinizdir. Sonraki bölümde görüşürüz bye

6 ERKEK 1KIZ #Wattys2018Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin