2

41.1K 776 127
                                    

1. Bölüm özet

Buse diye bir kız Urastan hoşlanıyo ve Uras artık peşini bırakması için sevgilim var diyo kız inanmayıp sevgilisini görmek isteyince Uras'ın aklına Ecem geliyo ve hemen ona bunu söylüyor ve tüm okula bu dağılıyo. Bunu öğrenen abileri, ikizi, kuzeni fln (ay ne kalabalıklarmış öçdksls neyse) sinirden köpürüyo

***
Okul çıkışında Uras ve Ada ile okuldan çıktım ve 4 kişinin(Selim abim,Rüzgar abim, Cem ve Arda-)ölümcül bakışlarıyla karşılaştım. sanırım duydular. Off napcam ben yaa. Bu yetmiyormuş gibi zaten Urasın koluna girmiştm ve onları görünce iyice ona sokulmuştum. İlk hamleyi hiç beklemediğim kşiden yani Ardadan alınca şaşırdım. Beni anden arkasına alıp Uras'a yumruk geçirdi ve üstüne Rüzgar abimle Cemde gidiyorduki hemen Selm abime ayırmaları için yalvarmamla son buldu. Herkes durunca okulda da kimsenin kalmamasından faydalanarak bağırmaya başladım. "BEYLER BİZ URASLA SEVGİLİ DEĞİLİZ HALA KANKAYIZ BİR KIZ URAS'A BULAŞTIĞI İÇİN ROL YAPTIK VE BEN KENDİMİ SEVGİLİ ROLÜNE FAZLA KAPTIRDIM HEPSİ BU NEDEN ANLAMADAN DİNLEMEDEN ÇOCUĞA DALIYORSUNUZ YA" diye bağırdım ve Uras'ı kolundan çekiştirerek hızla ordan uzaklaştık ve hemen Uras'ın arabasına bindik ve uzak biryere gitdik.

ARDA'NIN AĞZINDAN

Son tenefüste olanlardan sonra herkes şoka girmişti. Okul çıkışıda Uras'a sokulmuş bir şekilde görünce dayanamayıp Uras'ı dövmeye başladım tam Rüzgar ve Cemde bana katılacaktıki Seli hoc- amaaan abinin uyarısıyla durduk ve Ecem birden sinirli bir şekide "BEYLER BİZ URASLA SEVGİLİ DEĞİLİZ HALA KANKAYIZ BİR KIZ URAS'A BULAŞTIĞI İÇİN ROL YAPTIK VE BEN KENDİMİ SEVGİLİ ROLÜNE FAZLA KAPTIRDIM HEPSİ BU NEDEN ANLAMADAN DİNLEMEDEN ÇOCUĞA DALIYORSUNUZ YA" diye bağırmasıyla hepimiz şok olduk ve Ecem Urasla birlikte arabaya binip gittiler. bizde biraz öküzün trene baktığı gibi baktığı gibi baktıktan sonra eve gitdik ve Ecem'i bekledik. saat çok geç olmuştu ve geldiğmizden beri kimse konuşmuyodu.

ECEM'İN AĞZINDAN

Urasla biraz kafede oturduktan sonra sıkıldım ve Uras'a napalım diye sorduğumda eve gidelim dediği için ona gıcık olup en pahalı yemeklerden söyledim.

.....

Biraz oturduktan sonra Uras'ın telefonu çaldı

"alo"

"............."

"ne?ne zaman?nasıl?nerde?"

"..................................."

"tamam hemen geliyorum"

diyip telefonu kapattı ve bana dönerek "Ecem üzgünüm acil gitmem gerek sana sonra herşeyi anlatcam ben" diyerek hemen uzaklaştı. Dur bir dakika... şimdi hesabı ben mi ödicem lanet olsun ayı gibi yedim. ALLAH'IM NOOOLUURRRRSUUUNNNN 100. VEYA 1000. MÜŞTERİ OLIYIMDA BENDEN HESP ALMASINLAR NNNNNNNNNNNOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLUUUUUUUUUUUUUURRRRRRRR..."diye duamı ettikden sonra hesabı istedm. tabikide düşündüğüm gibi birşey olamadı hesap defterini açtığmda ağzımdan çıkan tepkye engel olamadım

"YOK EBENİNKİ BEN 236 LİRALIK NE YEDİM ABİ!"

Ordaki herkes bana bakarken hesabı ödeyerek oradan çıktım lanet olsunki yine rezil olmuştum.

...........

Eve geldim ve anahtarı bırakarak hırslı ve sinirli adımlarımı odama doğru yönelttim. Beni durduran Selm abimin kolumdan tutmasıydı. hemen açtım ağzımı "abi bırak beni uyumak istiyorum."

"hayır konuşcaz Ecem"

"tamam ne diyeceksen de gerçekten çok uykum var"

"geç otur"

6 ERKEK 1KIZ #Wattys2018Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin