5

16.7K 526 107
                                    

İyi okumalar ...😘

Ada ile AVM de bir kaç mağaza gezdikten sonra yemek yemeğe gittik. İskender yedikten sonra tam kalkacakken Mine'yi gördüm. Lan bu şerefsizin burada ne isi var. Onu görmezden gelmeye çalışırken. "Ne o Korktun mu? "
Sinirlendim ve yanina gittim disimi sıkarak sakince konuşmaya çalıştım."bana mi dedin?"
"Evet sana dedim"
"Simdi bende sana bi şey diyim mi?"
"De bakal-"
O sustu ben sustum yumrugum konuştu. Yere düşünce üstüne çıkıp yumruklamaya başladım. Sonra birden havalandim ama yine de cirpiniyordum. "Sakin ol!" denen sesle sesin sahibine baktım. Bu Can . bu napiyo burada? Kucağından inerek"Senin burada ne isin var hem niye beni tutuyosun kaçtı iste göt. "
"Seni tutmasaydim katil olacaktın farkında misin?!"
"Sacmalama hem haketti taam mi"
"Taam. Bu arada sac malanmaz taranır taam m-"
Bu espiriyi yaptığı için ona da bir yumruk geçirerek Adayida alarak sinirli ve hızlı adımlarla yürümeye başladım. O sırada Ada"knk Can'a nasıl gecirdiysen burnu kan şelalesine döndü." demesiyle duraksayip "oha vallaha mı ne narinmis bu da oysaki hafif vurmustum."
"Hafif mi vurdun??"
"Eveeet..."
Biraz tartıştıktan sonra bi dolmusa binip eve gittik.

....

Eve geldiğimde hemen odama çıktım ve bilgisayardan film izlemeye başladım.

...

Saat 22.04 de odamdan çıkıp bizimkilerin yanina gittim. Dur lan o ne. Bensiz film izliyorlar. Hemen televizyonun önüne geçtim ve "DEMEK BENSİZ FİLM SAATİ YAPARS-" sözümü Arda'nin attığı yastık kesti. "Çekil be en heyecanlı yeri!" oflayarak koltuğa oturdum ve filmi izlemeye başladım. Aksiyon filmiydi. Kendimi filme iyice kaptirdim su an. Biraz daha izledikten sonra film bitti ve ben dahil herkes uyumaya gitti.

....

"DESPASİTO HADİ KALK ARTİK ECEEEM YOKSA ÜSTÜNDE TEPİNİRİ-" diye saçma bir şarkı söyleyen Cemle yataktan kalktim.
"Lan ne aniriyon sabah sabah tepemde" diye boğuk bir sesle söylendiğimde Cem odadan çıkıyordu. Artik yatarken kapıyı kitlicem. Yataktan kalkarak banyoya gittim ve rutin islerimi halledip çıktım. Üstümü giyinip sacimida yaparak aşağı indim.

Herkese enerjik bir sesle "GÜNAYDIN" diyerek masaya oturdum. Rüzgar abim"kızım pazartesi pazartesi ne bu enerji?" deyince cevabi bilmediğim için susup kalvaltimi yaptım.Bu arada 3 gün sonra yani perşembe günü doğum günüm. Çok mutluyum.kahvaltı yaparken Rüzgar abim ve Selim abim "okula o etekle ceksin i degince bende " yoo boyle gitcem" dedim. Biraz tartıştıktan sonra ben kazandım ve Kahvaltimi yapıp evden Arda , Cem , Rüzgar abim , Selim abim ve ben okula ciktik.. Okula vardigimizda herkes dağıldı ve bende Ada ve Uras'ın yanina gittim. Sınıfa girip sirama geçtim. Birkaç dakika sonra abim geldi. Dur abim mi geldi? Ben edebiyat kitabimla defterimi unuttum. Abim derse başladı ve "134. Sayfayı açın" dedi. Ada derse girmediği için sırada tek oturuyordum ve abime mal mal bakmaya başladım. Abim " Ecem Su kitabin nerde?"
"Ş-şey ab- ay işte hocam ben evde unutmusum."
"Bu seferlik affediyorum simdi Mine'nin yanina otur."
"NE!?! Hocam beni kesseniz o p- kizin yanina oturmam."
"Nedenmis o?"
"Hocam ben size sonra anlatirim ama simdi ya Uras'ın yanina geciyim ya burada boş boş oturiyim ya da dışarı çıkıyım."
"Tamam Uras'ın yanina geç."
Hemen Uras'ın yanina geçtim ve derse başladık.

.....

Teneffüs zili çalınca hemen tikinmak için kantine gittim. Kantine gittiğimde Can bana doğru geliyordu ve ismimi seslenmesiyle arkami döndüm. "Efendim Can"
"Kızım ne agir elin varmış be" gözlerimi devirdim ve "başka diyeceğin birşey var mı espiri yapmak dışında tabi?"
"Evet bugün biyerlere gidelim mi?" dedi. Bende "en son senle çıktığımızda olanlar olmayacaksa olabilir"
"Tamam ama bu sefer okul çıkışı. Merak etme ben abinlerden izin alırım."
"Tamam."
Diyip kantinden çikolata aldım ve o sırada da zil çaldığı için sınıfa gittim. Sınıfa girdiğimde kimse yoktu. Nerdeki herkes?. Anaa... Ders resim. Jetonum düşünce Görsel atölyesine gittim. Hoca daha gelmemişti ve bende Uras ile Ada'nin arasına oturdum. Kimse resim çantası getirmemişti çünkü hic bi şey yapmiyoruz ve hoca herkese 100 veriyo.

6 ERKEK 1KIZ #Wattys2018Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin