Medya: Ecem ve Can
***
Aşağı indigimde gözlerinde büyük ihtimalle kalp şekli oluştu. Masada kocaman bi pizza var lan!
"Abi rüyada mıyım?" dedim Rüzgar abime bakarak.
"Ecem geç ye işte" dedi.
Hemen masaya oturdum ve pizzayi yemeye başladım.Yemek bitince masadan kalktim ve kapıya yoneldim.
"Kız üstündekinin rengi ne güzelmiş öyle" dedi Arda. (Diğer bolum son multide)Cevap vermedim. "Kuzen ya hala trip mi?"
"Abi ve Cem görüşürüz" diyip evden çıktım. Evet hala trip.Okula doğru yürümeye başladım. Neden mi? Selim abimin arabasi bozulduğu için benimkini almış.
Yürürken birisi arkamdan gozumu kapatınca ufak(!) bir çığlık attım. Arkamdaki kişi ellerini çekince arkami döndüm. "Berkay?" dedim şaşkınlıkla.
"Kızım sürpriz yapiyim dedim pişman oldum" dedi. Güldüm. Birlikte okula gittik.Okula girince yanımıza Alev geldi. "Abi ya surdaki kız benimle dalga geçip duruyor" dedi. Çocuk gibi davraniyo.
"Alev napiyim kızı mi doviyim"
"Ecem abla sen dövsen?" dedi bana bakarak.
"Kendimden küçükleri dovemem canım" dedim eğilerek. Kız 1.50 be (1.53) .
Oflayarak okula girdi.
Berkay "ben sınıfını değiştirecem ya bu ne tüm kızlar bana yavsadi." dedi. Guldum. "Bizim sınıfa gelsene" dedim. "Mudur ne derse artik gel birlikte soralım" dedi. Kafami olumlu anlamda salladim ve müdürün odasına gittik. Mudur "11-C olsun o zaman senin sınıfın" dedi. Hemen söze girdim. "Mudur amcacim-"
"Amca ne kızım dalga mi geçiyosun sen benimle"
"Hayır yani size bey demek gelmiyor içimden hocam diyim"
"Neyse ne diceksen de" dedi. "Mudur amc- hocam Berkay bizim sınıfa gelse" dedim ve dudak buzdum. "Tamam" dedi müdür ve bize 11-B nin yeni yoklama kağıdını verdi. Hemen sınıfa girdik. Sınıf defterine yeni yoklama kagidini yapıştırıp yerime geçtim. Berkay da Meriç diye bir çocuğun yanina geçti. Hoca gelmedigi icin Berkayla konusuyordum.Cem sınıfa girince gözleri bizi buldu. Yanımıza gelerek Berkay'a "ne işin var lan senin burada?" dedi sesi çok sinirli çıkıyordu. "Cem Berkay artik bu sinifta" dedim. "Neden bu sınıf?"
"Mudur öyle demiş" dedim. Cem 'tamam' anlamında kafasını salladı ve o sırada hoca girdi. Yerime oturdum ve dersi dinlemeye başladım. Ders müzik. Hoca "haftaya bir yarışma olacak seaine guvenenler var mi?" dediğinde Cem'in yanina geçtim ve elini kaldırırken diğer elimlede onun elini kaldırdım. Biz ikimiz birlikte şarkı söyleyince güzel oluyordu. Hoca "peki o zaman ikizler siz takim oluyorsunuz" dedi. Cem şokun etkisinden çıkarak "neden beni bulastiriyosun ya?" dedi. "Cem ya sen gitar calarsin ben söylerim eskiden de boyle yapiyoduk." dedim. En sonunda ikna oldu.Teneffüs zili çalınca Urasla birlikte kantine gittik. "Uras Aselden hoşlanıyor musun?" dediğimde Uras duraksadi. "Yani... Belki.... Hayır!... yani... Evet ama hayır...evet...sanir-"
"Tamam anladım hoslaniyosun" dedim ve güldüm.Kantine indigimizde Rüzgar abim birini dövüyordu. Yanina gittim ve onu uzaklaştırmaya çalıştım. Başarabildim mi? HAYIR. Tam bir yumruk daha atacakken yumruğunu tuttum. O sırada dövdüğü çocuk kaçmaya çalıştı ama Rüzgar abim beni "ÇEKİL!" diye kukreyerek itince dövdüğü çocuğun üstüne düştüm. Rüzgar abim "LAN!" diye kukreyip beni çocuğun üstünden sertce kaldirdi ve daha sert vurmaya başladı. O sırada Müdür amca geldi "NOLUYO LAN BURDA!?" diye bağırdı. Abim çocuğun üstünden kalktı ve ters ters bakmaya başladı. Çocuğun kaşı ve dudağı patlamış ya.
......
Mudur amca bizi biraz daha azarladi. Niye alakam olmadığı her kavgadan sonra kendimi burada buluyorum. "Mudur amc- iste hocam ben niye burdayim ben kavgayı ayırmaya çalıştım ama simdi beni buradan gondermeyin çünkü bu saatten sonra asla gitmem hem iki saat uyaracaginiza tutun hemen tutanagimizi def olup gidelim ama ben def olmam davul olurum her neyse konumuzun bununla alakası yok siz bizi uyarcaksiniz yine yapacaklar yani buradan çıkınca söylediklerini toz olup uçacak sanki bilmiyo-"
"ECEM SU HEMEN SUS!" diye bağırdı müdür amca. Agzima hayali bir fermuar çekerek hazır ola geçtim. Mudur abime tutanak tuttukdan sonra hepimizi gönderdi. "Abi ne bokuna dövdün çocuğu" dedim abime bakarak "boşver"
"Bosvermiyirum ya anlatacaksın"
"Sana bir şey dedi" dedi. Bana ne dedi ki?
"Seni bu kadar kızdıracak kadar ne dedi su an çok merak ettim"
"Yan masada arkadaşlarıyla konuşurken seni sevdiğini faln söyledi sonra bir kaç şey falan daha söyledi bunları bilmesen de olur dovdum."
"Tamam" dedim ve sinifima gittim. Berkay'ın yanina gittim "ne o unuttun mu?"
"Neyi?"
"Okuldan kacacakdik ya" dedim. "Tamam al çantanı gidek" dedi ve kendi sırasından çantasını aldı. Bende alınca hemen siniftan çıktık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
6 ERKEK 1KIZ #Wattys2018
Genç Kız Edebiyatıİnatçı bir kız ve inadını kırmaya çalışan bir oğlan... Peki hangisi daha inatçı? Oğlan kızın inadını kırabilecek mi? Siz Bence hemen okumaya başlayın...