Medyada Francisko'nun sesi ahjshsh
Bu arada 1K olmuşuzzzzzz... Hepinize çok çok çok çok çooooooook teşekkür ederim. Ve bu arada hayırlı Ramazanlar inşallah acıkmazsınız ben hiç acıkmıyorum normalde sürekli yemek yiyen biri olmama rağmen susamıyomda ama iftara yakın geberebiliyorum bazen. Her neyse neden bunları anlatıyorum hadi hikayeye geçin zaten çok beklediniz keyifli okumalar.
Olayın şokunu tam olmasada atlatınca sıradan kalktım ve üstümü giyinmek için soyunma odasına gittim. Kalbim hala yavaşlamamıştı yani her an ölebilirim.
Üstümü giyinince hemen bahçeye indim ve sıraya geçtim.
💗💗💗
Hoca 'rahat, hazır ol' gibi komutlardan sonra bizi serbest bıraktı. Bizde Ada'yla kantine gidip bir masaya oturdu.
"Ne oldu?" desi Ada.
"Ne ne oldu?" diye sordum.
"Sabahtan beri bi şey söylicen söyliyemiyosun. Zaten soyunma odasınada geç geldin" dedi.
"Ya şey oldu" dedim ama sesim miyavlıyomuşum gibi çıkmıştı. -yiagğhşğğheeeğğyo ğğldyuğgu şeklinde-
"He?" dedi Ada anlamamışcasına.
"Can geldi..." dediğimde kafasını devam et dercesine salladı.
"İşte.......... Sonrada gidip üstümü falan giyindim" Ada'ya olanları anlatırken Ada ağzı açık dinlemişti.
"Sen?" dedi sorar biçimde
"Ben?" dedim aynı şekilde.
"Sende onu seviyo musun? Gerçi bana söylerdin ama insanlık hali utanabilirsin" dedi. Ben ondan hoşlanıyor muyum..?
Evet... Evet... EVEEEEETTTT!
Tanıştırayım... Kalbim. Bakın şu da beynim
Hayır... Hayır... HAYIIIIIRRR!
İç sesi zaten biliyorsunuz.
Deli gibi seviyosun işte. Takma sen şu beyni o ne bilecek. Hem ikiye tek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
6 ERKEK 1KIZ #Wattys2018
ChickLitİnatçı bir kız ve inadını kırmaya çalışan bir oğlan... Peki hangisi daha inatçı? Oğlan kızın inadını kırabilecek mi? Siz Bence hemen okumaya başlayın...