Merhaba arkadaşlar bu bolumun biraz gec geleceğini söylemiştim ama gelmedi😁. Umarım begenirsiniz iyi okumalar😉
***
Oha benim için kavga ediliyor su anda.
Kızım sanki daha önce kimse senin için kavga etmemiş gibi davranmada ayır şunları.
Haklisin iç ses.
Hemen aralarına girip "Can tamam yeter artik değmez"
Diyince geri çekildi. Neden bu kadar küçük bir nedenden dolayı boyle davranıyor ki?
Sınıfa girince Cem beni yanina çağırdı. Yanina gitmeden "ne var?" diye bağırdım. "Kızım bi gel" dedi. Yanina gittim ve 'ne var?' bakışı attım. "Berk'in dedikleri doğru mu?"dedi. İspitci şey hemen söylemiş.
"N-ne dedi ki Berk sana?" diyerek mala yattım. "Bence sen anladın." dedi sinirli bir şekilde. "Ben kantinden dönerken Can'a carptim sonra beni yerden kaldırdı sohbet ederken Berk geldi beni kolundan tutarak 'bu kim?' falan dedi sonra Can 'sevgilisi tımara lan dedi sonra kavga falan ettiler."
"Dizi gibi hayatin var aq. Neyse bir daha Berklede Canlada muhattap olma!"
"Allah Allah sen bana karisamazsin hem ben senden büyüğüm taam mi?"
"3 dakika lan"
"Aman be.. Bu ders senin yaninda oturuyim mi?"dedim. Kafasıyla onaylayınca hemen eşyalarımı sırasına yerleştirdim. Bir kaç dakika sonra abim geldi ve derse tam başlayacakken " Ecem Su senin yerin orası mi?"
"Ab- işte hocam Berk p- arkadaşımız beni rahatsız edince bende kardeşimin yanina oturdum."
"Tamam" dedi ve derse başladı. Bu dersi dinlemek zorundayım çünkü abim ağzıma sicabilir.....
Teneffüs zili çalınca Uras ve Ada'nın yanina gittim. "Evet ne kaynatiyosunuz?"dedim. Uras" gel sari çiyan sanada anlatiyim." diyince merakla dinlemeye başladım. "Okula Buse diye bi kız geld-"sözünü keserek "sende ondan hoslaniyosun!"dedim heyecanla
"yani belki biraz"
Ada "knk bu baya baya sırılsıklam aşık ama kabullenemiyo"dedi bende sınıfta " YENGE GELİYOO!" diye bağırmaya başladım. Uras beni oturtturarak "lan mal ne bagriyon!?" dedi. Napiyim heyecanlandim 2 yildir yenge veya enişte gelmiyor.....
Okul çıkışında Canla beraber koşa koşa okuldan çıktık. Bizimkiler daha inmemisti görmediler sjsjsj. Bi kafeye geçip oturduk ve biraz sohbet ettikten sonra Can beni eve bıraktı. Arabam okulda kaldı lanet olsun. Okulda kalem defter unutursun araba ne ya. Can beni eve bırakıp gitti. Eve girdiğimde kimse yoktu. Biraz bekledim saat 00.45 di ve kimse gelip gitmemişti. Hemen Ardayi aradım
Kuzenlerin en tatlısı aranıyor...
"Alo Ecem ne oldu?" sesi telaşlı ve yorgun geliyordu.
"Nerdesiniz kuziş?"
"Biz bu gece gelemeyebiliriz kuzen sen yat sabah evde oluruz biz."
"Ama Ard-" derken yüzüme kapattı. Ne oluyor ya.Biraz televizyon izleyip odama çıktım ve kısa bir duş aldıktan sonra kendimi uykuya bıraktım.
.....
Sabah telefonunun sesiyle uyandım.
Ada arıyor. Açtım "efendim Ada?"
"Knk ben bugün gelemicem hatta bu hafta boyunca gelemeyebilirim"
"Neden?"
"Evde yangın çıktı ve bende zehirlenmisim. Gerçi kendimi çok iyi hissediyorum ama doktorlar birakmiyo."
"Tamam geçmiş olsun bb"
"Bb"
Dedi ve kapattı. Kalıtım ve banyoda işlerimi hallettikden sonra üstünü giyindim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
6 ERKEK 1KIZ #Wattys2018
ChickLitİnatçı bir kız ve inadını kırmaya çalışan bir oğlan... Peki hangisi daha inatçı? Oğlan kızın inadını kırabilecek mi? Siz Bence hemen okumaya başlayın...