Gece

427 11 1
                                    

Eve döndüğümüzde babamla abim arabaya biniyorlardı, çünkü abimin stajı babamınsa bir işi vardı. Şimdi işler daha iyi bir hal almıştı. Babamlar gidince annem babaannemin yanında yatacaktı ve ben odada tek kalacaktım. Tabi Tunahan yanımda yatmak isterse tek kalmayacaktım ki bu teklifi havada kapar bence. Babamları uğurlayıp annemle, babaannem arkalarından su döktükten sonra içeriye girdik. Annemler bir şeyle uğraşmaya başlamışlardı. Gerçekten bu kadar işi nerden çıkarıp buluyorlar anlamıyordum. Tunahan'ın bileğini tutup odaya çektim.
"Demek yalnız kalmak istedin" hiçte utangaç olmayan bir tavırla. Annemlerin yanında süt dökmüş kedi gibi duruyordu ve bu onu çok sevimli kılıyordu.
"Evet" dedim Tunahan'ı koltuğa iterken.
Çantamdan iki kitap çıkartıp yanımıza koydum. Sonra koltukla arasına girip kafamı göğsüne koydum. Öylece boşluğa bakıyordum. O da beni izliyordu. Bir düşünemiyor hiç bir şey yapasım gelmiyordu şuan yaptığım şey haricinde. Eski bir evde kalmanın avantajı ile yaklaşan ayak sesini duyup hemen pozisyon değiştirip kitap okuyormuş gibi yaptık. Gelen annemdi. Bavulundan birkaç şey alıp gitmişti. Yine aynı şekildeydik ama bu sefer biraz daha üstündeydim ve bacağımı bacağına dolamıştım. Birden aklıma ergenliğimizin tavan olduğu dönemde ben eşcinsel olduğumu kabul edeli 3 ay olmuşken Tunahan ile birbirimize yaptığımız el muamelesi geldi aklıma. Şimdiyse utanıyordum ayrıca aklıma gelen bu anı onun benim yüzümden eşcinsel olduğunu sanmış olabileceği geldi aklıma. Bu çok kötü bir şeydi çünkü eğer öyleyse aslında beni sevmiyordu ben, beni sevmesini sağlamıştım. Kafamı göğsünde hareket ettirip yüzünü göreceğim şekilde durdum.
"Sana bir şey soracağım ama nasıl sorsam bilemiyorum." kafasını aşağı yukarı sallayıp soruyu sormamı istedi.
"Benden önce kız veya erkek arkadaşın oldu mu." hafiften utancın verdiği sıcaklama ile.
"Aslında bir kaç kızlarla çıkmayı denedim hatta seks yapmaya çalıştım ama olmadı. Daha sonra eski sınıfımdan biriyle çıkmıştım ve ilişkimiz biri tarafından yakalanmıştı. Yayılmadan önce durdurmuştum ama o dayanamayıp ayrıldı."
Kafamı eski haline getirip kalbini dinledim. Nabzı artmıştı.
"Nasıl biriydi?" diye sorarken kendimi kocasına eski eşini soran, yeni eşi gibi hissetmiştim.
"Sen gibi. Yani tip olarak değil huy olarak. Tip olarak soracak olursan bu bununla nasıl çıkmış dersin ama ben insanda zeka arıyorum, tip değil. Yani bi düşünsene çok yakışıklı ama yaptığın espirileri anlamıyor, kitap yüzü görmemiş, sjsjsjsjs diye gülen birisi sen olsan çıkar mısın? Ben buna tahammül edemiyorum."
Beni eski sevgilisine benzediğim için mi seviyordu yoksa gerçekten sapyoseksüelliği yüzünden mi?
"Bugün benimle kalsana?"
"Olur" dedi yüzüne Kocaman bir gülümseme yayılırken.
*
Akşam olmuştu. Kaç saattir uzanıyoruz bilmiyorum ama kalp atışını dinlemek terapi gibiydi. Annem bizi sofraya çağırmıştı. Anneme yardım ederken Tunahan'ın benimle kalacağını söyledim. Yemekten sonra annem bir kaç eşyasını alıp bizi odada tek bıraktı. Annemler uyuyana kadar kitap okuyacaktık. Çünkü onlar uyanıkken diken üstünde birlikte uyumak istemedim. Akşam 9 olduğunda ikiside uyumuştu zaten. Işığı kapatıp yanıma geldi. Yana kayıp ona yer açtım. Kollarımı açıp arasına girmesini istedim. Karnından sarılmıştım ve kafamı göğsüne sokmuştum. O da omzumdan sarılmıştı ve çenesini kafama dayamıştı. Birbirimize çok yakındık ve etrafımızda insan yoktu. Tunahandan emin değildim ama ben uzun zamandır sevişmiyordum. Bu rahatlık kötü sorunlara yol açmıştı. Büyük bir problemim vardı. Resmen küçük köpekler gibi çocuğun bacağına hallenmiştim. Kendimi biraz geriye çektim.
"Utanma" demişti karnıma değen şişkinliğini belirterek.
Kısa bir süre bakıştık ve birden öpüşmeye başladık. Bir yandanda sırt üstü yatırıp şişkinliğin üzerine oturdum. Üzerindeki kazağı çıkartırken kucağında ileri geri hafif hafif gidip geliyordum. Sonunda kazaklarımızdan kurtulmuştuk. Beni kucaklayıp altına aldı. Boynumdan başlayıp pijama altımın başladığı yere kadar öptü. Pijamanın lastiğini dişleyip çekti ve birden bıraktı. Sonra tek hamlede ayak bileklerime kadar indirip çıkardı. Dudaklarıma bir kaç öpücük kondururken üyemi boxerın üzerinden okşuyordu. Dudaklarını son kez dudaklarıma bastırdı ve yine aşağıya indi. Boxerımı çıkarıp üyemi yalamaya başladı. Limitim dolmaya yakınlaştığında kafasını elimle durdurdum. Yataktan kalkıp hemen el kremimi getirdim. O ikimizi de hazırlamıştı. Sonra parmaklarını biraz kreme bulayıp iki parmağını içime itti. Bir kaç dakika sonra 3. parmağa geçeceği sırada beni uyardı, bende derin bir nefes alıp başımı aşağı yukarı salladım ve üçüncü parmağını da içime itti. Hepsini çıkardı ve üyesini girişime dayadı. Kendini itmeden önce dudaklarıma yapıştı. Böylelikle inlerken boğuk sessiz bir inilti çıktı. Önce biraz bekledi sonra yavaşça ve nazikçe git gel yapmaya başladı. Daha sonra bu git geller sertleşmeye başlamıştı ama bu sertlik zevkli bir sertlikti. En sonunda içinde tuttuğu inlemeyi iç çekerek spermleri ile çıkarmıştı. İçimden çıkmadan beni çekmeye başladı. Spermlerimi eline bırakırken nefes nefesiydim. Elini bir ıslak mendille temizleyip komple giyindi. Bende banyoda temizlenip, giyinip geldim. Yatakta yanına uzandım. Beni kollarının arasına aldı. Bende kafamı göğsüne iyice gömdüm.

Gül (Gay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin