Wywiad z bohaterami część 1

617 29 11
                                    

Ja:Witam wszystkich bardzo serdecznie! Musiałam się nieźle namęczyć by ich znaleźć na tej piekielnej pustyni. Dzisiaj w naszym studiu przywitały pewne osoby! A oto i Scott! Angelika zwana też jako Angela! Newt!  i Teresa! 

Scott: Cześć wam!

Angela: Witam wszystkich! przesyłam wam buziaki!

Newt: Heeej! 

Teresa: Miło mi was widzieć!

Minho: Dlaczego mnie nie zaprosiliście?! 

Angelika: Minho ?! Co ty tu robisz? 

Minho: Jak to co?! na wywiad przyszedłem! 

Ja: Co ty tu robisz duszo nie czysta?! Akysz mnie ze studia! Ochrona! 

Ochrona szarpie się z Minho, który z całych sił trzyma się wejścia i nie chce ich puścić. Po paru dobrych godzinach chłopaka nie było.

Ja: Więc kochani moi nie mamy zbyt wiele czasu. Mam dla was parę pytań, na które macie odpowiedzieć , dobrze ? 

Scott: No to lecimy! 

Ja: Cieszy mnie twój entuzjazm, a więc idziesz na pierwszy ogień, gotowy ? 

Scott: Jestem dowódcą Prawego Ramienia. Zawsze jestem gotowy.

Angelika: Dobra, dobra tylko mi tutaj nie gwiazdorz

Scott: *Prycha pod nosem*

Ja: Pytanie zadała @kpopryjepsychike a jej pytanie brzmi: -Czy masz dziewczynę ? (Jeśli nie to opisz swój ideał)

Scott: Hmm dosyć często mnie o to pytają i odpowiem ci, że nie, nie mam dziewczyny. Mój ideał dziewczyny to by była uczuciowa, kochająca, miała poczucie humoru, szczera hmm i to chyba wszystko.

Ja: Oo no proszę to musisz być obiektem westchnień wielu dziewczyn co Scott ? 

Scott: Była kiedyś taka sytuacja, że nawet pobiły się o mnie

Angelika: Bracie mój kochany jak ty działasz na kobiety ? 

Scott: Sam nie wiem

Ja: Kolejne pytanie od tej samej osoby: Jak bardzo nienawidzisz Avy Paige ? 

Scott: 150

Ja:Uu musiała ci nieźle podpaść tak jak wielu z was.

Scott: A żebyś wiedziała, zabiła mi i Angeliki matkę a w dodatku zabrała mi moją ukochaną siostrzyczkę z którą robiłem tyle dobrych kawałów robionych panu Smithowi...

Pan Smitch: Wy głupie bachory!

Newt: To Pan jeszcze żyje?! 

Pan Smitch: Oczywiście, że żyje! Co wy sobie myślicie cholerne bachory!

Angelika: Widać nic nie jest w stanie go zabić.

Wszyscy: Racja.

Ja: Nie skomentuje.

Newt: Tym bardziej ja.

Ja: No dobrze kolejne pytanie -Czy znałeś Amandę gdy byliście dziećmi ? 

Scott: Nie nie znałem wcześniej Amandy.

Ja: No dobrze kolejne pytanie do tej samej osoby tylko, że dla Angeliki, jesteś gotowa? 

"Ona jest naszą nadzieją"Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz