VII.
Minden hétfő reggelt utálok, de ezt főleg!
Este elaludtam ülve, és hajnalig a fejem a háttámlán lógott. Miután, olyan 3 óra körül visszacsúsztam, nem bírtam visszaaludni. Nagy nehezen, olyan fél4 fele sikerült, de az ébresztő olyan hangosan szólalt meg, hogy megijedtem és legurultam az ágyról.
- A büdös picsába! – Káromkodtam és felmásztam a földről.
Az ébresztőmet kilőttem, és az ablakhoz lépve vettem észre, hogy odakint borús, esős idő van. Félrehúztam a függönyt, és mostmár tisztán láttam a fekete felhőket az égen.
- Csodás – morogtam és a fürdőbe igyekeztem bejutni, még Nat előtt.
*
- Natalie, te mit veszel fel? – Trappoltam át hozzá durcásan. Felhúzta a szemöldökét, és végigmért. – Akkor inkább én mit vegyek fel? – Ahogy beléptem nyomában a szobába, belerúgtam az ajtóba. – Ez nem lehet igaz, nem hiszem el! – Mozgattam meg a lábujjam – ez a nap már most szörnyű! Nyomorultul érzem magam! – Dőltem neki az ajtajának és lecsúsztam egészen a padlóig. Ott cirkuszoltam, mint egy gyerek.
- Effie, kellj fel! – Szólt rám, én pedig belenyögtem a padlószőnyegbe. – Mivan, megjött, vagy mi bajod?
- Nem... csak szarul aludtam, kizuhantam az ágyból aztán a fürdőben is majdnem hanyat estem – soroltam szenvedve. – És azt sem tudom, mit vegyek fel! – Duzzogtam.
- Jól van, gyere – húzott fel a földről. – Mit szólsz, keresünk valami igazán „gonosz" szerelést, oké?
- Oké – mondtam. Tudni kell rólam, hogy vannak ezek a „gonosz szereléseim". Ez az afféle, most pedig átalakulok bárgyilkossá kinézetem... Általában vagy nagyon kinyírnák mindenkit hangulatom, vagy leszarok mindenkit hangulatom van.
Nat átvonszolt a szobámig, majd a gardróbomban kezdett el kutatni.
- Mekkora kupi van itt, te hogy találsz meg itt valamit is? – Nézett vissza rám, mire megvontam a vállam. – Mit szólsz ehhez? – Mutatta az egyik smaragdzöld ingemet.
- Nem jó, ahhoz a fekete magassarkúmat veszem mindig, de ma már egyszer majdnem kitörtem a nyakamat. Mellesleg, ha a suliban elesek, hallgathatom egész évben... - görnyedtem le az ágyra.
- Jó, akkor mi van ezzel?
- Az egy fekete ujjatlan...
- ... ha felveszed ezzel? – Túrta elő a ruszkis szoknyámat – A bakancsodhoz jó lesz, úgy is hideg van. A hajadat meg fond be és tűzd fel olyan... tudod, mint Leia hercegnőnek van!
Az ötletei felvillanyoztak, és máris elkezdett az agyam smink és egyebekhez alkalmazkodni... gonoszkásan elvigyorodtam.
- Na, tessék – dobta oda a ruhákat – tudtam én mi kell ide.... – mondta, majd visszament a szobájába.
YOU ARE READING
Bitches in Bronx
AdventureEffie Wood élete fenekestül felfordul, amikor legjobb barátnőjéhez, Bronxba költözik. A magyar lány élete legjobb döntésének gondolja, hisz elmenekülhet a családja és az egyetem elől is. De vajon tényleg a legjobb döntés volt? A gondok, amik elől m...