XIV.
- Igen, meg ne merd kérdezni mégegyszer, Helikopterrel megyünk! – Szólt rám Nat, miután az egész készülődés alatt döbbent pofát vágtam.
- Te jó ég – sóhajtottam.
A szobámban álltam, teljes szerelésben. A belépő ruhám, egy fekete Chanel estélyi, ami szerencsére kellően elfedi a nem épp... hm, hogy is fogalmazzak, a narancsbőrös fenekemet! Ezzel együtt Natalie rám erőszakolt – na, jó, az erős kifejezés, örömmel vettem fel – egy matt fekete Louiboutton high heelst. Olyan magas voltam, hogy nem fért bele a fejem a fürdőszobai tükörbe. Az amúgy is 177 centimmel kosaras is lehetnék, de még 13 centit magamra dobtam. Már 10 centi sem maradt köztem és Marcus közt. Hú, ha majd ezt meglátja...
Natalie, a csak külön neki varrott Pnina Tornai vérvörös estélyiben pompázott. A nyakában gyémánt, s fülében és a kezén is. A lábán egy vörös Prada volt, de szerintem még így sem volt 180 centi felett.
A tükrömben méregettem magam, amíg Nat az ajtómban toporzékolt, hogy el fogunk késni, amikor is, leszállt az !udvarban! a helikopter.
- Na, gyere már! – Nyújtotta a kezét, és lefelé intett.
- Babe, itt a taxi! – Kiáltotta fel Marcus nevetve.
- Jólvan! – Kiáltottam, és szépen, magabiztosan – nehogy pofára essek – elindultam lefelé. A lépcsőn végig a lábaimat bámultam, mert még a végén felesek.
Marcus addig a nappaliban várt minket.
Fekete szmoking volt rajta, kék inggel és fekete nyakkendővel.Hmm... nagyon dögös.
Amikor leértem tátott szájjal nézett.
A hajamat a fodrász – merthogy házhoz jött – feltupírozta és hátrafésülte, a sminkes – aki szintén házhoz jár – fekete, füstös, vad szemeket kreált, és vérvörös, csókálló rúzst is kaptam.Jules bezzeg, úgy kirittyentette magát, hogy csak lestünk Natalieval. Tudnak ezek élni!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Bitches in Bronx
AventuraEffie Wood élete fenekestül felfordul, amikor legjobb barátnőjéhez, Bronxba költözik. A magyar lány élete legjobb döntésének gondolja, hisz elmenekülhet a családja és az egyetem elől is. De vajon tényleg a legjobb döntés volt? A gondok, amik elől m...