Prison Break

2 0 0
                                    

XII.

Péntek reggel.

A nap beragyogott a szobámba és életre keltette az almazöld falakat. Felkaptam a telefonom és nyugodt szívvel pásztáztam, hogy még csak fél 6.
Kimásztam az ágyból, felvettem a köntösöm, és leosontam a konyhába.

*

- Jézusom, mi ez a csodálatos illat? – Hallottam meg Jules hangját

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

- Jézusom, mi ez a csodálatos illat? – Hallottam meg Jules hangját.

- Jó reggel – fordultam felé vigyorogva – készítettem egy kis reggelit.

- Azt látjuk, - meredt az asztalra Holloway is – kitettél magadért.

- Ezt mondja akkor, ha már megette – válaszoltam és leraktam a tojást az asztalra. – Hagymás-tojás, bacon – mutattam sorban – van frissen sült baguette és pirítós is.

- Köszönjük – foglalt helyet Jules.

Rámosolyodtam és elindultam felfelé.

- Te nem eszel? – Szólt utánam Holloway.

- Már ettem – vigyorogtam, és felszaladtam átöltözni.

*

Irodalom, és utána dupla töri, aztán pedig edzés. Ez volt a mai program. Ma még nem is láttam Marcust, talán majd edzés után. Már a szekrényemnél álltam és a füzetemet pakoltam a táskámba.

- 666? – Állt meg mellettem egy mély hang. – Csak nem a sátán? – Felkaptam a fejem és Marcus vigyorgott rám.

- Az ördög Pradát visel – néztem le a legújabb balerina cipőmre, amit Nat-től kaptam. – Szia.

- Szia, - köszöntött ő is, majd megcsókolt – milyen napod volt?

- Unalmas. Neked?

- Szintén, edzésem lesz – sóhajtotta. – Utána elmegyünk valahova?

- Hova szeretnél? – Duruzsoltam, miközben átkaroltam.

- Hozzánk? – Vonta fel a szemöldökét.

- Kiráz a hideg Tate-től – fanyarodtam el. – Mit szólnál mozihoz?

- Vetítenek valami szerelmeset? – Kérdezte fájdalmasan.

- Nem tudom, - rántottam meg a vállam – de én a legújabb Marvel-re vagyok kíváncsi.

Elnevette magát, mint akit megvicceltek.

- Komolyan mondom – ütöttem rá gyengén a mellkasára. – Meg akarom nézni, mert Nat a múltkor mesét nézetett velem.

- Jaj, te szegény! – Nevette.

- Lécccciiii – pislogtam ellenállhatatlanul.

- Redben – mosolyogta, majd megcsókolt – 8-ra érted megyek, megfelel?

Bitches in BronxUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum