Jackson

1 0 0
                                    


VIII.

- Natalie! – Kiáltottam az emeletre. – Itt a hang technikus!

- Jövök – kiáltott vissza és hallottam, amint letrappolt a lépcsőn.

Mikor leért, elkapott a nevetés.
Uborkás arcbakolás volt rajta, ami természetesen zöld színű, így az egész feje zöld volt. Emellé párosult a rózsaszín köntöse, és a törülközőbe betekert haja.

- Jól szórakozol? – Közölte szarkasztikusan, mire újra felnevettem.

- Meglehetősen – fogtam a hasam a nevetéstől.

Még csak kedd reggel van, de Nataliet le sem lehet állítani

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Még csak kedd reggel van, de Nataliet le sem lehet állítani. Úgy döntött, ma be sem megyünk a suliba. Nekem ez csak jó, nem kell annak az öntelt seggfejnek a képét lesnem Bioszon.

Nat irányítgatta a Srácot, aki bólogatott és itta barátnőm szavait. Mára volt hivatalos a buli, és annak az előkészületeit végeztük. Az összes kaja megérkezett, és egy teljes kamionnyi pia. Ennyi alkoholt még sosem láttam egy helyen, pedig voltam én már italnagykerben.

Mr. és Mrs. Holloway pedig Joeval valahol nyaral, szóval, ők sem fognak váratlanul betorpanni. Este beszéltünk velük, és Jules megkért, hogyha a lánya túlzásba esne, nyugodtam adjak neki egy pofont.
Hát... arról én nem tehetek, ha elkényeztették.

Szerencsére a hang technikus is gyorsan elvégezte a dolgát, így én is hamar elkezdhettem készülődni. A nappalit még átrendeztük táncparketté, a konyha is inkább hasonlított egy bárpulthoz, mint konyhához, és higgyétek el nekem, ha én ilyen bulit rendeznék, anya páros lábbal rúgna ki mindenkit, majd aztán engem is.

- Mikor lesz a meccs? – Egyeztettem Natalievel, miközben a fürdőben borotváltam a lábam.

- 7-kor – szólt vissza a szobájából. – legalább 11 lesz, mire mindenki ideér. – Magyarázta és megjelent teljes harci szerelésben. Most nem a suli színeit viselte, hisz iskolán belül volt a meccs, ezért egy sexi piros szett volt rajta.

Úgy csillogott, mint egy diszkógömb.

- Hú, valaki de sexi – vonogattam a szemöldököm kajánul.

- Köszi, ideges vagyok. – Ugrált fel-alá.

- Tudom, nyugi – léptem ki a zuhanyzóból – ez nem élet halál kérdés... - csípősen nézett rám – vagy igen?

- Ez az év első meccse, ez fontos.

- Mindig mindegyik fontos... - morogtam magam elé, és besunnyogtam a szobámba.

- Hogymondod? – Kérdezett vissza.

Szerencsére megint magyarul morogtam. Imádom, mikor nem érti, ha lehurrogom.

Bitches in BronxWhere stories live. Discover now