XXVI.
A gép rögtön felszállt. Az első osztály előkelő foteljában ülve markolásztam a karfát, miközben a gép elkezdett emelkedni. A gyomrom nem bírja a liftezést, főleg nem a gyorsat. A mögöttünk tomboló vihar miatt pedig eléggé gyors volt ez a felszállás.
Marcus idegesen pillantgatott ki az ablakon, mikor érjük már el a megfelelő magasságot. Kék szemei cikáztak köztem, az ablak, és a felettem világító „öveket bekapcsolni" felirat között.
Amikor egy éles csippanás következtében kiólt a lámpa, azonnal kikapcsoltam az övemet, és elnyúlva a törtfehér fotelban hatalmasat sóhajtottam.
Egy hosszúlábú légi-utaskísérő jött be az ajtón, és bocsánatért esedező arccal mosolygott ránk.
- Elnézést a kellemetlen felszállásért, de a vihar nagyon közel volt. – mosolyogta. – Mindazonáltal, szeretném önöket körbevezetni a fedélzeten.
- Köszönjük – mondta Marcus és felállt.
Tekintetemmel követtem, ahogy elindul a nő felé, majd erőt véve magamon, én is utánuk mentem.
A hölgy kinyitotta a mögöttünk lévő ajtót, amely egy kisebb folyosóra vezetett minket.
- Balra van a fürdőszoba - nyitott be, az elegánsan berendezett kicsi fürdőbe. Volt ott zuhanyzó, kézmosó, tükör és persze egy WC is. Minden persze luxusos kinézettel tálalva halványkék színekben. A régi házunkra emlékeztetett, csak ott a sötétkék csempe volt a domináns.
- Jobbra, - ment kifelé – a kormányzó dolgozószobája van, remélem megértik, miért tilos oda a bejárás. Sajnálom, előírás.
Marcussal csak bólintottunk.
- Egyenesen pedig a hálószoba – tárta ki az ajtót a gép hátsó részét elfoglaló helység felé. – Minden le van rögzítve, ne aggódjanak. Nyugodtan használhatják az ágyat, ha valamelyikük esetleg aludni kívánna. – Bólintottunk. – Ha esetleg szükségük lenne valamire, csak nyomják meg a hívógombot. – Mosolyodott el, majd riszálva elcipelte a fenekét vissza a gép elejébe.
Ámulva figyeltem a szobát. Az ágy a nagyja teret elfoglalta a szoba közepén. Kétoldalt egy-egy komód, a padlón puha szőnyeg és szemben a bejárat felett egy plazma TV.
Kicsit úgy éreztem magam, mintha a Harry Potter- ben lennénk. A gép egész kicsinek tűnik kívülről, viszont bent nagyon is tágas. Ha nem tudtam volna, hogy egy repülőn vagyok, szinte biztos lettem volna, hogy egy hotel szobájában állok.Látszik, hogy ez a kormányzó gépe. Tiszta luxus, meg minden.
Marcus beljebb lépett és ledobta a pulcsiját az egyik komód tetejére, majd hanyat vágódott az ágyban. Egy fáradt, gondterhelt nyögés hagyta el a száját.
Hogy mi ütött belém, fogalmam sincs.
Becsuktam magam mögött az ajtót és halkan kulcsra zártam. Lassan odasétáltam az ágyhoz és felmásztam Marcus lábaira. Kipattant a szeme és én kajánul vigyorogtam le rá.
YOU ARE READING
Bitches in Bronx
AdventureEffie Wood élete fenekestül felfordul, amikor legjobb barátnőjéhez, Bronxba költözik. A magyar lány élete legjobb döntésének gondolja, hisz elmenekülhet a családja és az egyetem elől is. De vajon tényleg a legjobb döntés volt? A gondok, amik elől m...