VI.
New York halk robajára ébredtem fel. a hátamon feküdtem, ruhában, piszkosan. Az alig berendezett lakásban egy ágyban aludtunk Natalievel. Vagyis inkább matracon. Csak egy matrac volt az egész szobában. Fogalmam sem volt, hogy jöttünk haza, vagy, hogy mikor.
Lendületesen felültem, és ezt rögtön meg is bántam. A szoba elkezdett körülöttem forogni. Visszacsapódtam az ágyra és lecsukott szemmel mélyeket lélegezve próbáltam helyretenni a fejem.
MÁSNAPOSSÁG, utálom!
Pár perc plafonbámulás után újra megpróbáltam felülni, ezúttal teljes sikerrel. Óvatosan lemásztam a matracról, majd felálltam a falban kapaszkodva, majd' mint valami élőhalott indultam meg a fürdő irányába.
A fürdőben sem volt semmi, egy zuhanyzón – amin persze függöny sem volt – és egy tükrön kívül. Kibújtam a ruháimból, majd a nadrág zsebéből előhalászott telefonomon indítottam el egy számot. Mäximo Park – Brain Cells. Magamnak vigyorogva léptem be a zuhany alá, miután eszembe jutott a tegnap esti agysejtpusztító-buli.
Egész este Nattel táncoltam – gondoltam vissza, aztán ahogy kerestem az elmémben az emlékek után, jöttem rá, hogy java része teljes blackout. Fogalmam sincs, hogy hogy jöttünk haza, és arra sem emlékszem, hogy mikor.
A hűs zuhany kifejezetten jól esett. Pár perc ázás után kimásztam és kissé undorodva, de visszavettem a tegnapi, izzadt, büdös cigiszagú ruháimat. A vizes hajamat megdörzsöltem, majd a vizes tincseket a hátamra dobva mentem ki a fürdőből. A fenekemig leérő hajamból csöpögött a víz, és ahogy mentem, egyre jobban éreztem, amint átázik a felsőm és a shortom is.
A konyha felé indultam, amikor a csengő szólalt meg. Ahogy kinyitottam az ajtót, egy futárfiút pillantottam meg, nem kis meglepettségemre.
- Igen? – Kérdeztem, még mindig a kukucskálón nézve a vörös hajú idegent.
- Csomagot hoztam – emelte fel, hogy láthassam.
Kinyitottam az ajtót.
- Jó reggel, kisasszony – mondta mosolyogva – csomagot hoztam Natalie Wood részére – nézett a papírra, majd vissza rám.
Egy pillanatig kételkedőn bámultam, de gondolom Natnek jött, csak a kettőnk kombinációját adta meg, mint név...
- Ön az? – Kérdezte.
- Igen... valami olyasmi – mosolyogtam vissza.
- Oké, akkor kérem itt írja alá – Nyújtotta felém az átvevői bizonylatot.
Hú, ez a negyedik dolog, amit átveszek életemben. Az első az egy rendelt sapka volt a bátyámnak, a második Gab félresikerült esküvőjének a meghívói... igen, Gabnek volt egy felesége. 3 hónapig tartott. A harmadik pedig a laptopom volt, amit a nyáron kaptam anyáéktól.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Bitches in Bronx
AventuraEffie Wood élete fenekestül felfordul, amikor legjobb barátnőjéhez, Bronxba költözik. A magyar lány élete legjobb döntésének gondolja, hisz elmenekülhet a családja és az egyetem elől is. De vajon tényleg a legjobb döntés volt? A gondok, amik elől m...