X.
- Azta – esett le Nat álla, amikor meglátott.
Egy kaján vigyort küldtem felé, miközben betopogtam a konyhába. Nat épp a konyhapulton ült, és a kávéját kortyolgatta. Ó, De imádom a kávé illatát. Fekete haját szétboglyázta, amitől úgy nézett ki, mint egy latin amerikai táncosnő. Persze azt nem is kell említenem, hogy az izomzata is megvolt hozzá. Emellett edzőruha volt rajta, fekete macskanadrág és egy halványrózsaszín felső. Mindig is elképesztően állt neki a rózsaszín.
Vele ellentétben, én inkább egy hippire hajaztam. Felül a fehér csipkés ujjatlanom, amit még a bátyám vett egy leárazáson, és elvileg ez egy pizsama felső, nade kérlek, ki ne venné fel sima felsőnek, ha ilyen jó didkói lennének benne, mint most nekem. Ez a legjobban bevált pasizós felsőm.
Alulra felvettem anya régi barackszínű szoknyáját, ami leér a bokámig, és ha a derekamon hordom, úgy nézek ki benne, mint egy Hula- táncos. A jobbik féle. Cipőnek sarun kívül mást nem vehette, a célbetétessel megint hülyén néznék ki...- Szia – menetem mellé, és felültem én is reggelizni a pultra.
- Egyszerűen sugárzol – mondta csodálkozva.
- Tudom, a tavalyi atomerőmű látogatás óta mást sem csinálok! – Nevettem felé – köszi.
- Nem tudom, mit csinált veled az a segg, de egyszerűen csodálatosan nézel ki! – Dicsért.
- Köszönöm, de mostantól bókokat, csakis hímnemű egyedektől fogadok el.
Elismerően bólintott.
- Mehetünk? – Csúszott le a szekrényről.
Rápillantottam az órára; 11:14. Felvontam a szemöldököm, ugyanis tele volt a szám sonkás kenyérrel.
- Be kell érnünk, mert csúcsforgalom lesz – magyarázta.
- Oké – mondtam teli szájjal, majd lenyeltem a falatot.
Felkaptam a táskám és a pincelejáróhoz riszáltam magam.
- Jólvan, szedd a segged, Minaj! – Csapott rá a hátsómra barátnőm. Felnevettem, és eliszkolva előle lerohantam a pincébe a bogárhoz.
*
Ahogy beértünk a suliba, máris hallottam, ahogy összesúgnak a hátunk mögött. Főleg rólam. Foszlányokat hallottam, csak de sajnos így is összeraktam a fejemben, ki mire gondolt. Valaki a szoknyámat stírölte, még más a tegnapi buliról beszélt, hogy hogy táncoltam.
Ja, igen. Tegnap úgy megtáncoltatott Marcus, hogy leszakadta lábam. Ugyanis, megkérte a Dj-t, hogy rakjon be valami latin tánczenét. Én, mint aki tényleg tud latin táncokat, jól bele is haltam. Ugyanis Marcus csodásan Sambázik, és ezt nem félt megmutatni sem az est folyamán. letáncoltatott a lábamról.
YOU ARE READING
Bitches in Bronx
AdventureEffie Wood élete fenekestül felfordul, amikor legjobb barátnőjéhez, Bronxba költözik. A magyar lány élete legjobb döntésének gondolja, hisz elmenekülhet a családja és az egyetem elől is. De vajon tényleg a legjobb döntés volt? A gondok, amik elől m...