Thunder

1 0 0
                                    

XXVII.

- Joe? – Döbbentem le.

- Szia, Effie! – Vigyorgott rám.

Marcust keresve kapkodtam a fejem és meg is találtam ez ágy elott térdelve egy szál kisgatyában. A kezét hátrakötötték, a szája pedig le volt tapasztva. Egy férfi állt előtte és a fejéhez hangtompított pisztolyt nyomott.
Tőle hallottam a fojtott nyögést.

- Rám néz, hallod-e? – Fordította maga felé az arcom, miközben belemarkolt az állkapcsomba.

- Mit akarsz, Joe? – Sziszegtem neki. – Nem mondtam senkinek semmit, és...

- A terv változott – állt fel és vicsorogva engem is felrántotta földről. Odalökött Marcus mellé, de úgy, hogy elvágódtam a földön. – Kötözd meg! – Szólt a másiknak, és már éreztem a ragasztó szorítását a csuklómon.

- Áhh... - nyögtem fel fájdalmasan, ahogy megrántotta a vállam.

Jézusom, hogy fogom magunkat kirántgatni ebből?

- Utolsó szó jogán? – Nyomta a fegyverét Joe a fejemnek.

- Én... - kezdtem e sírni, potyogtak a könnyeim, aztán az eszembe ötlött... igen, az tökéletes lenne, tuti megúsznánk élve a dolgot... már csak tudok annyira jól színészkedni, hogy bevegyék – én... Marcus, én... terhes vagyok. – Néztem barátom szemébe.

Visszapillantottam Joera, aki annyira elfehéredett, hogy majdnem kiejtette a pisztolyt a kezéből.

Teljes a siker.

Azonban, Marcus is elfehéredett

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Azonban, Marcus is elfehéredett. Na most vagy nagyon jól színészkedik ő is, vagy tényleg elhitte... képben vannak ezek, hogy hogy készül a gyerek egyáltalán?

- El akartam mondani, de... nem így... én ... kérlek... én...

- A jó büdös kurva életbe! – Szörnyülködött Joe. – Basszátok meg! – Ordította ránk. – A picsába... - szitkozódott sorra.

Legbelül azért nevettem, teljes a siker. Agy nyertem magunknak egy kis időt.
De mennyit?

Joe a fegyverét felkapva kezdett el magyarázni a másiknak.

- Hívd fel Toolst! Újabb változás, - utasította – San Diego-ban találkozunk.

Keservesen sírtam, hisz még mindig nem jutottunk semerre, de legalább a fejbelövés nem fenyeget. Rádőltem Marcus vállára, és ő védelmezően ráhajtotta a fejét az enyémre. Amíg Joe nem figyelt, a fülébe suttogtam.

- Csak hazudtam – suttogtam magyarul, mire ő amolyan „ na, nem mondod" szemforgatással válaszolt.

Aztán villámcsapásként ért, amit Joe mondott.

- San Diego? – Meredtem előre.

Vicsorogva felnevetett. A pisztolyát a nadrágjába rakta és egy hosszúkás dobozt húzott elő belőle.

Bitches in BronxWhere stories live. Discover now