11.Rész

56 1 0
                                    

Egy hét van a suli-ig már nagyon várom és igen tudom nagyon hülyén hangzik és szerintem csak én vagyok ilyen elvetemült, de tényleg várom már. Az is kiderült, hogy Luke-kal egy osztályba fogunk járni aminek nagyon örülök így már van egy ember akit ismerek és nem hogy csak ismerek, de a legjobb barátom is. Igen azok lettünk, nagyon sokat találkoztunk és beszélgettünk és mostmár nem bírjuk ki egymás nélkül. Tudom ez úgy hangzik mintha együtt lennénk, de nem csak legjobb barátok vagyunk. Tudunk egymásról mindent. Tud Nickről és arról, hogy mennyire belezúgtam. Hogy mivan Nick-kel és velem hát a csók után nem igazán történt semmi elkellett utaznia valahova és így nem nagyon beszéltünk már egy jó ideje. Ma jön haza......ki tudja honnan. Ma vasárnap van reggel 9 óra és most keltem fel. Megfogtam a telefonom és megnéztem mennyi az idő észre vettem, hogy Luke írt ezért felhívtam.
Telefon beszélgetés:
-Jó reggelt álomszuszék! -mondta nevetve.
-Milyen álomszuszék? Még csak 9 óra van!
-Mit csinálunk ma? -kérdezte érdeklődően.
-Nem tudom. Van valami ötleted?
-Hát....ha van kedved elmehetünk kávézni meg reggelizni aztán kitaláljuk a többit.
-Jó, menjünk csak felöltözöm.
-Rendben akkor átmegyek.
-Okés! Szia!
-Szia!
Letettük a telefont és kikeltem az ágyból. Odamentem a szekrényemhez és kivettem egy fekete trikót és egy piros fekete kockás inget ehhez választottam egy fekete farmert.
Bementem a fürdőbe és gyorsan letusoltam. Felvettem a ruhám és kimentem a fürdőből Luke már ott ült az ágyamon.
-Szia! -köszöntem neki.
-Szia! -köszönt mosolyogva.
-Mi az?
-Mi lenne?
-Miért mosolyogsz ennyire?
-Miért nem szabad? -vigyorog tovább
-Jó inkább induljunk.
-Jó. -mondta.
Elindultunk a közeli Starbucksba, hogy megigyuk a reggeli kávénkat.
Luke-nak már van jogosítványa így autóval mentünk. Odaértünk a legközelebbi Starbuckshoz és kikértük a kávénkat. Leültünk egy asztalhoz és beszélgetni kezdtünk megkaptuk a kávénkat. Megittuk és beszélgettünk tovább kb. 1 órát töltöttünk ott és utána haza vitt. Mikor haza értünk fél 11 volt. Nick még nem volt otthon. Azt el is felejtettem mondani, hogy Nick nem is ismeri Lucast, mert aznap mikor megismertem Luke-ot mikor Nick leszart és én elmentem aznap utazott el.

A VégzetünkWhere stories live. Discover now