29.Rész

52 3 0
                                    

2 hónappal később

Vasárnap

Már December van Adammel azóta is együtt vagyunk, de már nem náluk lakom. Beszéltem a szüleimmel és most egy albérletben lakom. Egy hét múlva szünet van és most pénteken ajándékozunk. Holnap húzunk osztályfőnökin és nagyon remélem, hogy Emmet húzom, mert voltunk vásárolni és látott egy-két ruhát ami nagyon tetszett neki. Ma nagyon korán keltem ezért elmentem futni egy ideje már futok és szeretem is így letudom vezetni a stresszt futás után elkezdtem takarítani.  10 körül végeztem és akkor láttam, hogy Adam írt.

Szívem üzenete: Szerelmem remélem ma nem terveztél semmit, mert van egy kis meglepim 2 körül ott vagyok szeretlek!

Szerelmem üzenete: Nem terveztem mára semmit. Várlak szívem szeretlek!

Ezután még beszéltem Emmáékkal holnap megyünk suli után körmöshöz meg vásárolni. Igen tipik csajos nap, de néha ez is kell. Egykor elkezdtem készülődni.

Sara ruhája:

Sara ruhája:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sminkje:

A hajamat csak begöndörítettem és kiengedve hagytam

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A hajamat csak begöndörítettem és kiengedve hagytam. Mikor végeztem akkor jött meg Adam. Beengedtem a lakásba.

-Szia szívem!

-Szia picim! -megcsókolt én pedig visszacsókoltam.

-Gyönyörű vagy szerelmem!

-Köszönöm.

-Még mindig elpirulsz és én még mindig imádom mikor ezt teszed annyira édes. -adott egy puszit az arcomra.

-Hova megyünk ma szívem?

-Ma van a karácsonyi vásár első napja gondoltam elmehetnénk. Előtte pedig elmehetnénk moziba.

-Rendben.

Elindultunk a moziba és a kocsiban azon gondolkoztunk milyen filmet nézzünk meg. Hát a film választásból az lett, hogy Adam azt mondogatta, hogy neki mindegy és, hogy válasszak én, én pedig mondtam neki, hogy válasszon ő szóval a végén az lett belőle, hogy a moziban választunk. Bementünk a moziba és kiválasztottunk egy filmet. Adam mindig azt mondja, hogy neki mindegy milyen film ha velem nézi, mert mellettem ne tud a filmre koncentrálni. Persze ez is az én hibám. Végül valami romantikus filmet néztünk. Amíg Adam megvette a jegyeket en elmentem kajáért. 

-Hello!

-Sziaa! Mit adhatok cica?

-Öhm 2 üdítőt, 1 nagy popcornt.

-Máris Édes. -itt Adam odaállt mellém és átkarolta a derekam.

-Na meg van a kaja Életem?

-Mindjárt Szívem.

A srác odaadta a kaját és beültünk a filmre. Nagyon cuki film volt. Nem szoktam túl sok romantikus filmet nézni, mert azt csak Adammel nézek meg néha a lányokkal. A film után elmentünk a karácsonyi vásárra ami gyönyörű volt minden ki volt világítva és volt egy óriáskerék is amire persze felültünk. Imádok Adammel lenni mindig olyan édes és olyan dolgokat talál ki, hogy minden egyes találkozásunk kor leesik az állam. A karácsonyi vásár után haza vitt és végül ő is nálam aludt.

-Adam?

-Igen picim?

-Imádtam ezt a napot köszönöm!

-Én is jól éreztem magam ahogy mindig mikor veled vagyok.

-Szeretlek Adam!

-Én is szeretlek picim!

A VégzetünkWhere stories live. Discover now