Reggel az ébresztőre keltem. Körbe néztem, de Nick sehol. Elvettem az ágy melletti szekrényről a telefonom, hogy írjak a lányoknak.
Sara üzenete: Gyertek ma szoknyában!!!
Em üzenete: Én abba megyek ;)
Kath üzenete: Én is :)
Sara üzenete: Köszii csajok!!
Ezek után felöltöztem, sminkeltem és lementem a konyhába, hogy egyek valamit. Amikor leértem kinyílt az ajtó.
-Jó reggelt! -köszönt Nick és megpuszilta az arcom
-Neked is!
-Hoztam reggeli! Gyönyörű vagy! Jól nézel ki ebben a szoknyában! -mondta és megcsókolt.
-Milyen reggelit hoztál? -kérdeztem
-Éhes vagy? -nevetett.
-Én? Mindig! -mondtam és én is röhögtem.
Megreggeliztünk és elindultunk a suliba. Találkoztunk a többiekkel a megszokott helyen.
-Sziasztok! -köszöntünk Nickkel.
-Sziasztok!
- Csinik vagytok lányok. -mondtam majd megöleltem őket.
-Köszi! Te is! -mondták egyszerre.
Kath ruhája:
Em ruhája:
Sara ruhája:
Megjöttek a fiúk is.
-Aztaa csajok jól néztek ki! -mondták.
-Köszi fiúk!
Elindultunk a suli felé közben beszélgettünk és észre vettem egy két dolgot ami eddig fel sem tűnt. A suliban a folyosón elköszöntünk a fiúktól és mentünk a termünkbe. Leültem az ablak melletti padba Luke mellé. Becsöngettek és az első óránk matek volt. Egész órán rajzoltam és óra végere kész is lettem.
Sara rajza: ( saját rajz szóval nézzetek el ha szar)
Ebéd szünetben kimentem az udvarra és leültem egy fa alatt a padra. De valaki nem hagyta, hogy egyedül legyek.
-Szia Sara! -köszönt Wade.
-Szia Wade! Mizu?
-Hát igazából tanácsra lenne szükségem. Tetszik nekem valaki, de nem tudom, hogy én is tetszem-e neki.
-Nyugi Wade tudom, hogy te is tetszel neki.
-Honnan tudod, hogy ki tetszik?
-Még a vak is látja, hogy mennyire oda vagy Kath-ért.
-És most mit tegyek?
-Hívd el randira észlény!
-Rendben és köszönöm Sara! Mond, hogy mivel és én meghálálom.
-Egyenlőre nem kell semmi köszi.-mondtam röhögve.
YOU ARE READING
A Végzetünk
RomanceSara egy 17 éves lány aki nagyon jól énekel és ezért eldönti,hogy jövő évtől egy híres művészeti gimibe fog járni. Jelentkezik és fel is veszik. Ezek után következnek a bonyodalmak, fiúk,bulik, szerelem!!!