22.Rész

46 1 0
                                    

Gyorsan eltelt a nap. Az után a szünet után egész nap kerültem Nicket. Most épp haza felé sétálok és azon gondolkozom, hogy mit csináljak, mert a lányok ma nem érnek rá és még Nick is itthon van elvileg. Mikor haza értem Nick épp fürdött amit nem igazán értettem, de nem is érdekelt addig jó még nincs itthon. Gondolom hallotta, hogy haza jöttem, mert elzárta a csapot és kirohant a fürdőből egy szál törülközőben. 

-Szia Sara! -wtf? soha nem  hív így mindig becéz valahogy. Nem mondtam semmit csak bementem a konyhába, mert szomjas voltam.

-Nem jössz el velem Rachel bulijára? -megfordultam és kitágult szemekkel néztem rá.

-Te normális vagy??? Egész nap nézem ahogy rád nyomul és te még élvezed is most meg megkérdezed, hogy elmegyek e a bulijába?

-Ez hülyeség nem nyomul rám és nincs mit élvezzek. Csak egyszerűen jó fej.

-Hát akkor hajrá leszarom mit csinálsz, de én biztos, hogy nem megyek.

Ezek után felmentem és bezárkóztam a szobámba. Nick 9 körül lépett le így nyugodtan járkálhattam a lakásban anélkül, hogy látnám. Viszont azért hiányzott, mert szeretem és mikor ezt kimondtam magamban rájöttem, hogy nem hagyhatok hogy egy ilyen hülye picsa elvegye tőlem. Gyorsan felvettem egy bulisabb ruhát:

 Gyorsan felvettem egy bulisabb ruhát:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Aztán elindultam a buliba. Gyorsan odaértem és egyből keresni kezdtem Nicket mindenhol kerestem, de nem találtam.

-Szia Wade!

-Sara! -nézett rám riadtan

-Nem láttad Nicket? 

-Nem! -mondta gyorsan és észre vettem, hogy hazudik.

-Wade a legjobb barátja vagy biztos tudod, hogy hol van és latom, hogy hazudsz.

-Na jó. Sara sajnálom Nick fent van az emeletem az egyik szobában.

Erre elindultam volna az emeletre, hogy megkeressem, de Wade megfogta a karom és sajnálkozó tekintettel nézett rám.

-Nem kéne fel menned.

-De! Beszélnem kell vele!

Kihúztam a kezem az övéből és rohantam fel az emeletre az emelet volt két szoba meg két fürdő. Oda mentem az egyik szoba ajtajához és akkor láttam, hogy ez Rachel szobája. kinyitottam az ajtót....

Nem hittem el amit látok Nick és Rachel. Nick megcsalt ezzel a ribancal. Nick rám nézett és kitágult szemekkel nézett rám. Rám jött a síró görcs és elkezdtem futni. Kimentem a hazból és csak futottam nem figyeltem és ezért majdnem elütött egy autó. Hirtelen fékezett én pedig csak álltam ott. Erre kiszállt egy srác a kocsiból és rám nézett.

-Jól vagy? -nem mondtam semmit, mert csak Nick járt a fejemben és az amit  tett.

-Sara? -ránéztem és eszembe jutott

-Adam? 

-Igen! Minden rendben? -erre a kérdésre kitört belőlem a sírás és majdnem elestem, mert megrogytak a lábaim, de Adam elkapott és az ölébe vett.

-Gyere haza viszlek.

-Nee

-Miért? -erre már nem válaszoltam.

-Akkor elviszlek hozzám az jó? -csak bólogattam.

Berakott a kocsi anyósülésére és ő is beült elindultunk és egy 5 perc múlva már ott is voltunk. Gyönyörű házuk van! Adam kiszállt a kocsiból és kinyitotta nekem az ajtót. Kiszálltam a kocsiból és éreztem, hogy szédülök gondolom a sok sírás miatt. Feketeség...

Elájultam és egy szobában egy ágyon ébredtem. körül néztem és láttam, hogy ez nem az én szobám és eszembe jutott Adam és Nick. Akaratlanul is sírni kezdtem. Adam lépett be a szobába és odajött hozzám.Leült az ágyra és megölelt.

-Ne sírj kérlek. -olyan jó volt érezni a közelségét és a hangja pedig teljesen megnyugtatott.

-Nyugodj meg kérlek. Ha sírsz megint elfogsz ájulni.

Odaadott egy pohár vizet a kezembe.

-Idd ki! -csak bólintottam és megittam a vizet.

Sziasztok! Remélem tetszik az új rész és  nyugi mindjárt jön a következő amint ezt kiraktam írom is. :) sziasztok!

A VégzetünkWhere stories live. Discover now