Kiszálltunk a kocsiból és megláttam a lányokat.
-Mikor jöjjek érted?
-Felhívlak majd.
-Rendben. Add a telefonod. -odaadtam és beírta a számát.
-Köszi, hogy elhoztál. -megöleltem és adtam az arcára egy puszit.
-Nincs mit! Majd hívj és érezd jól magad.
-Köszi! Szia!
-Szia!
Beült a kocsiba és elment. A lányok pedig odarohantak hozzám.
-Sziasztok! -köszöntem és megöleltem őket.
-Szia! -köszöntek egyszerre.
-Mi a baj? -itt már elkezdtem könnyezni.
-Megcsalt Rachellel.
-Mi?
-Te jó ég!
Ennyit bírtak mondani. Megöleltek és el meséltem, hogy mi történt.
-És akkor most Adamnél laksz?
-Igen még egy ideig. De beszélek anyáékkal.
-Értem. Amúgy nagyon helyeeees. -bökdösött az oldalamba Em.
Ezen elröhögtük magunkat mind a 3-an aztán még beszélgettünk egy ideig meg ettünk fagyit,sétálgattunk. Aztán felhívtam Adamet.
Telefon beszélgetés:
-Szia!
-Szia Adam! Értem tudnál jönni?
-Persze! Indulok!
-Köszi! Szia!
-Szia!Elköszöntem a lányoktól és egyedül vártam, hogy Adam megérkezzen.
-Szia Sara! -hallottam egy hangot magam mögül és mikor megfordultam szembe találtam magam Adammel.
-Sz..szia! -nyőgtem ki nagy nehezen. Olyan közel voltunk egymáshoz hogy éreztem a leheletét a bőrömön.
-Nincs kedved moziba menni?
-De!
-Akkor gyere!
Beültünk a kocsiba és elindultunk a moziba. Bementünk és mivel Adam szereti a horrort így horrort néztünk. A Gonosz halottat néztük meg (legjobb barátnőm ajánlásával,köszi Viki😂❤). Elmentünk kaját meg innivalót venni.
-Szia. -köszöntem.
-Szia édes! Mit adhatok? -Adam mikor ezt meghallotta odajött mellém és átkarolta a derekam.
-Szia! Egy nagy popcornt egy colát. Te mit kérsz inni?
-Cola jó lesz.
-Akkor 2 Cola.
Megkaptuk a kaját és az colákat és elindultunk a mozi terembe. Kicsit meglepődtem azon, hogy Adam hogy reagált, de édes volt ahogy féltékeny lett. Elkezdődött a film és én már az elején felsikítottam. Adam átkarolta a vállam és rám mosolygott. Mikor legközelebb megilyedtem akaratlanul is hozzá bújtam erre ő csak mosolygott.
-Bocsi! -húzódtam el.
-Ne! Én is félek maradj itt! -mondta édesen mosolyogva. Elkezdtem nevetni és visszabújtam hozzá.
A film amúgy jó volt kicsit beteg, de aki szereti a horrort annak tetszeni fog. (infó by:Viki😂❤)
Haza mentünk fürödtünk és lefeküdtünk aludni.
-Sara!
-Hm?
-Nagyon jól éreztem ma magam veled.
-Én is veled.
-Eljönnél velem randizni? -eddig háttal voltam neki, de ez után felé fordultam.
-Igen!
-Holnap még megbeszéljük. Jó éjt Sara. Aludj jól!
-Rendben. Te is. Jó éjt Adam.
YOU ARE READING
A Végzetünk
RomanceSara egy 17 éves lány aki nagyon jól énekel és ezért eldönti,hogy jövő évtől egy híres művészeti gimibe fog járni. Jelentkezik és fel is veszik. Ezek után következnek a bonyodalmak, fiúk,bulik, szerelem!!!